Очукувані результати 1. Розуміють позитивний та негативний вплив природного середовища на здоров’я людини; 2. Обговорюють можливі небезпеки природного середовища; 3. Називають позитивні та негативні наслідки технічного прогресу.4 Пропонують дії для покращення стану навколишнього середовища. план уроку. Природне середовище і безпека. Розвиток технологій. Сталий розвиток - майбутне людства
Номер слайду 3
Що відноситься до природного середовища?природне середовище
Номер слайду 4
природне середовище і безпекагрунтистихійні лихапогодні умовитваринний світгеографічне положення та рельефрослинний світ. Деякі природні чинники можуть негативно впливати на життя і здоров’я людини.
Номер слайду 5
Розкажіть про небезпеки природного середовища, які траплялися у вашому житті або свідками яких ви стали
Номер слайду 6
Що відноситься до техногенного середовища?техногенне середовище
Номер слайду 7
розвиток технологій
Номер слайду 8
Номер слайду 9
стрічка часу. ЗАВДАННЯ: створіть стрічку часу розвитку мобільного телефону
Номер слайду 10
ЗВОРОТНІЙ БІК ТЕХНІЧНОГО ПРОГРЕСУ
Номер слайду 11
ЗВОРОТНІЙ БІК ТЕХНІЧНОГО ПРОГРЕСУ
Номер слайду 12
Як подбати про добробут для наступних поколінь
Номер слайду 13
Що я можу зробити для планети?ремонт та відновленя несправних електроприладіворганізувати дні чистоти в класіписати та друкувати на обох сторонах паперувикористовувати старе ганчірря для прибиранняпакувати їжу в багаторазовий контейнермінімізувати використання одноразових приладів
Номер слайду 14
рішенняпричина
Номер слайду 15
Мозаїка завдань до теми
Номер слайду 16
Номер слайду 17
в доросле життя я візьму з собою.............
Номер слайду 18
самооцінювання: 1. Розумію позитивний та негативний вплив природного середовища на здоров’я людини; 2. Наводжу приклади небезпек природного середовища; 3. Називаю позитивні та негативні наслідки технічного прогресу.4 Пропоную дії для покращення стану навколишнього середовища.
Номер слайду 19
Домашне завдання.1. Параграф 7 (презентація)2. Переглянути відео та виписати вчених та винаходи. Відповіді оформити у табличку.