ПРОТИДІЯ СОЦІАЛЬНОМУ ТИСКУРеклама. Джерела інформаціїМаніпуляціїФакти
Номер слайду 2
У цьому параграфі ви:дізнаєтеся, що впливає на нашу поведінку; оціните вплив реклами на ваші рішення;обговорите, чи завжди варто довіряти рекламі;зрозумієте, як працює комерційна реклама.
Номер слайду 3
Позитивні й негативні впливис. 93
Номер слайду 4
Мозковий штурм1. Доповніть джерела інформації2. Наведіть приклади, коли інформація з цих джерел вплинула на вас позитивно і негативно.3. Проаналізуйте, які з цих джерел найбільше заслуговують на довіру? чому?4. По черзі скажіть, які рекламні джерела мають найбільший вплив на вас. чому?
Номер слайду 5
Чи завжди варто довіряти рекламіhttps://youtu.be/-vhsd. Frd. Tyc?si=j. CP6 MUDikrf. W93my. Реклама
Номер слайду 6
Завдання:1. Розгляньте мал. 54. Обговоріть, що з цього є рекламою, а що – інформацією, якій можна довіряти.2. Пригадайте і по черзі розкажіть про один випадок, колина ваше рішення вплинула реклама.
Номер слайду 7
Як працює комерційна реклама. Рекламаhttps://youtu.be/yln1p5 YHOL8?si=7k. Rk. I4 Mc. DL2 Mr. Bip
Номер слайду 8
Завдання:
Номер слайду 9
Соціальна реклама. Рекламаhttps://youtu.be/XQ8wsate. HD4?si=o. TAHni. ENi8e. D05 Zw
Номер слайду 10
Завдання:1. Розгляньте соціальну рекламу. обговоріть, яка мета цієї реклами. Що ви можете зробити для української армії? 2. наведіть приклади слоганів соціальної та комерційної реклами.
Номер слайду 11
ДОМАШНЯ РОБОТА1. Опрацювати підручник с. 92 – 96 п. 162. Створіть соціальну рекламу у формі плаката чи листівки. презентуйте свої роботи.