МЕТА УРОКУ: Освітня : ввести нові поняття річок, “режим річок”, “повінь”. “межень”, “паводок”, “річковий стік”. Дати відомості про використання річок людиною. Навчити учнів визначати джерела живлення річок та їх режим відповідно до кліматичних особливостей території. Виховна: сприяти формуванню світоглядних ідей про взаємозв”язки та єдність компонентів природи. Сприяти екологічному вихованню учнів, на основі матеріалу про основні напрямки використання річок людиною та їх охорона. Розвиваюча : розвивати у школярів інтерес до вивчення предмету, вводячи в урок елементи цікавої географії та інтерактивні форми роботи. Розвивати логічне мислення учнів, вміння обговорювати свої погляди, роботи висновки та порівняння.
ДОМАШНЕ ЗАВДАННЯІ –ІІ р. пар.45, 46(ст.200-201) опрац., позначити річки на контурній картіІІІ рівень : п.45, 46(ст.200-201) оп., позн. на к.к. річки ст.208 (завд.8) письмово у зошит.ІV рівень: п.45,46 (ст.200-201), позн. на к.к. річки, ст.208 (зав. 8), написати твір-мініат. “Доля річок” (5-6 реч.)