5 жовтня о 18:00Вебінар: Використання дитячого фольклору на уроках іноземної мови

Презентація «Природні зони Північної Америки. Частина ІІІ Степи; Пустелі» 7 клас

Про матеріал
Презентація «Природні зони Північної Америки. Частина ІІІ Степи; Пустелі» допоможе учням та вчителю провести урок на тему «Природні зони Північної Америки». Висвітлити унікальність рослинності і тваринного світу континенту. Також вміщені тестові завдання для перевірки знань.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Природні зони. Північної Америки Частина ІІІ1. Степи; 2. Пустелі;

Номер слайду 2

- тундра і лісотундра- тайга (хвойні ліси) мішані і широколистяні ліси- перемінно-вологі ліси- степи. Прерії- арктичні пустеліФГП:займають великі площі у центрі материка на Великих та Центральних рівнинах. СТЕПИ (ПРЕРІЇ)

Номер слайду 3

Клімат:помірний та субтропічний континентальнийҐрунти:чорноземи, каштановік. ППМ-+19о. С-16о. САto= 35o400 мм-р. Н

Номер слайду 4

Головна рослина степів. Має довге (до 2 м), вузьке та цупке листя. Є цінним кормом. Деякі види ідуть на виробництво паперу. Злаки4. Р О С Л И Н Н І С Т Ь Ковила

Номер слайду 5

Має потужне кореневище. Злісний бур'ян. ПирійІнші злаки: тонконіг, бородач, бізонова трава

Номер слайду 6

Байбак. Г р и з у н и. Пануюча група тварин степу. Майже всі вони харчуються твердими рослинними кормами. Є занадто плодючими: по 6-8 приплодів на рік по 8-15 малят!Байбаки мають довжину тіла до 60 см. Вони риють найглибші нори – до 9 м! В них зимує по 12-15 тварин. 5. ТВАРИННИЙ СВІТ

Номер слайду 7

Ховрах тринадтцятисмужний. Ховрахи є меншими – до 40 см. Часто розносять інфекційні хвороби.

Номер слайду 8

Лугова собачка. Лугові собачки – ендеміками північноамериканських прерій. Вони є проміжним родом між байбаками та ховрахами. Живуть великими колоніями. Можуть голосно гавкати, за що одержали свою назву. Оглядаючись довкола, займають характерну позу “стовпчиком”. Зріст до 37 см.

Номер слайду 9

Степ навесні зацвітаяє і здається барвистим килимом. Тушканчик товстохвостий. Тушканчики дуже різні за розмірами: від 4 до 26 см. Часто шкодять людині, підгризаючи культурні рослини та розносячи збудників хвороб.

Номер слайду 10

Койот. Вороги гризунів. Койот – луговий вовк довжиною до 90 см. Своєю поведінкою нагадує шакала.

Номер слайду 11

Гримуча змія. Має довжину від 50 см до 2,5 м. Отруйна. На хвості має брязкальце з твердих лусочок шкіри. При небезпеці змія піднімає хвіст і вібрує ним. При цьому чути звук на відстані до 30 м. Вороги гризунів

Номер слайду 12

Бізони – великі копитні, довжиною до 3 м і масою 720-1000 кг! Волосся довжиною до 50 см. Травоїдні копитніБізон

Номер слайду 13

Колись у величезній кількості жили у преріях. Проте їх по-хижацькому винищили. Бізонів часто убивали тільки заради язиків, які вважалися смачними.

Номер слайду 14

Зараз від незліченних стад бізонів, які колись жили скрізь у преріях, залишилося трошки в заповідниках.

Номер слайду 15

Раніше ці порожнисторогі ендемічні антилопи у великій кількості населяли прерії і напівпустині. Проте протягом короткого часу їх майже цілком винищили. Вилоріг єдиний серед усіх порожнисторогих має розгалужені роги; до того ж рогові чохли щороку в певний час спадають і на їх місці виростають нові. Вилоріг

Номер слайду 16

Прерія - батьківщина культурних рослин. Топінамбур (земляна груша)Соняшник

Номер слайду 17

З Мексики і Центральної Америки походять такі культурні рослини, як кукурудза, гарбуз, бавовник тощо. Бавовник

Номер слайду 18

Кукурудза (маїс) Маїс індіанці вважали рослиною, яку їм подарував бог, так як насіння може розповсюдити тільки людина

Номер слайду 19

Природні зони мішаних, широколистяних та перемінно-вологих лісів, а також степів докорінно змінені людиною. У первісному стані вони збереглися лише у заповідниках. Через дуже родючі ґрунти ліси були майже повсюдно вирубані, а степи розорані. ЕКОЛОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ

Номер слайду 20

Нині природні ландшафти замінені антропогенними: полями, дорогами, містами, водосховищами. Більшість тварин винищені ще в роки колонізації. ЕКОЛОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ

Номер слайду 21

ПУСТЕЛІ

Номер слайду 22

- тундра і лісотундра- тайга (хвойні ліси)- напівпустелі і пустелі мішані і широколистяні ліси- перемінно-вологі ліси- степи. Прерії- арктичні пустеліФГП:займають південну частину Великого Басейну і внутрішні райони Мексиканського нагір'я ПУСТЕЛІ

Номер слайду 23

Клімат:субтропічний та тропічний континентальнийк. ТПМ-р. В+30о. С+14о. САto= 16o200 ммҐрунти:сіроземи

Номер слайду 24

Р О С Л И Н Н І С Т ЬАгави на Мексиканському нагір'їАгава, що цвіте. Цвіте раз у житті, випускаючи квітконіс у 12 м з 17 тис. дрібних квітів. Потім відмирає. З солодкого соку агави одержують алкогольний напій – пульке.

Номер слайду 25

Юка нитчаста. Юку вирощують як декоративну рослину. Гарно цвіте високою мітелкою (до 2 м). Дає міцне волокно.

Номер слайду 26

КактусиЇжаковий кактус. Північноамериканські пустелі – справжнє царство кактусів. Деякі з них досягають велетенських розмірів. Круглі кактуси називають їжаковими, свічкоподібні – цереусами.

Номер слайду 27

Пахіцереус досягає висоти 11 м!Кактуси

Номер слайду 28

Цереус. Цереуси гарно цвітуть. Кактуси. Досягають 15-20 м! Сухі стовбуре ідуть на факели. Слово “цереус” означає “свічка”. ОпунціїНасіння опунції їстівне. Стеблами годують худобу.

Номер слайду 29

кактус стрибаюча чойя, або плюшовий ведмедик Кактус стрибаюча чойя, або плюшовий ведмедик являється звичайною рослиною пустині. Його гілки нагадують лапки плюшового ведмедика. Гілки вкриті сріблястими голками довжиною 2-3 см. Шуба з голок захищає рослину від тварин та сонячних променів.

Номер слайду 30

Бокові гілки розділіні на сегменти довжиною 5 см. Коли до них торкнутися - то фрагиент ролини з голками вчепиться в палець. Також легко він чіпляється до тварин, що пробігають. Чойя ніби стрибає а свою жертву. Так він розселяється

Номер слайду 31

Висота чойї не перевищує 1,5-2 метри. Зацвітає в лютому –травні жовто-зеленими квітами розміром 3 см. Має дрібні плди з невеликою кількістю насіня.

Номер слайду 32

Сарана пустельна. Суходільна черепаха. Рогата ящірка-Ящірки та змії-Черепахи-Пустельна сарана. Типові тварини пустель5. ТВАРИННИЙ СВІТ

Номер слайду 33

ВИСОТНА ПОЯСНІСТЬ КОРДИЛЬЄРТвердолисті вічнозелені ліси і чагарники. Хвойні соснові ліси. Хвойні ялинові ліси. Альпійські луки. Льодовики1900 м3000 м3800 м1200 м

Номер слайду 34

- тундра і лісотундра- тайга (хвойні ліси)- напівпустелі і пустелі твердолисті вічнозелені ліси та чагарники області висотної поясності мішані і широколистяні ліси- перемінно-вологі ліси- степи савани і рідколісся. Каліфорнійська. Аляскинська. Прерії- арктичні пустеліНазвіть розміщення природних зон

Номер слайду 35

Тема ˝Природні зони Північної Америки"{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}Природі зони. Відповідь1 Арктичні пустелі2 Тундра 3 Тайга 4 Мішані ліси5 Перемінно-вологі ліси6 Степи7 ПустеліКількість відповідей 6

Номер слайду 36

Перевір себе. Арктичні пустеліТундра. Тайга. Мішані ліси. Перемінно-вологі ліси. Степи. Пустелі1. Є найпівнічнішою на материку?Яка з природних зон:2. Називається в Пн Америці преріями?3. Є заболоченими безлісими просторами?4. Є місцем існування ведмедя грізлі, рисі, лося, ондатри?5. Є місцем, де ростуть агави, юки, цереуси, опунції?6. Має чорноземні ґрунти?7. Називається інакше хвойними лісами?8. Має сірі та бурі лісові ґрунти?9. Є “царством” гризунів (байбаків, ховрахів, тушканчиків)?10. Сформувалася в умовах мусонного клімату?11. Є середовищем існування оленя-карібу, лемінгів, песців, карликових дерев та ягідних чагарників?12. Є місцем життя бізонів та койотів?

Номер слайду 37

Кобернік С. Г. Географія : підруч. для 7 кл. загальноосвіт. навч. закл. /С, Г. Кобернік, Р. Р. Коваленко. К: Грамота, 2015.. Географія:підручник для 7 кл. загальноосвіт. навч .закл. / В. Ю. Пестушко, Г. Ш. Уварова.—Київ: Генеза, 2015. О. Б. Кістяківськй ПОСІБНИК З ЗООГЕОГРОАФІЇ Видання друге, Видавництво «Радянська школа», Київ – 1968 В. С. Гаврилюк ПРИРОДА ПІВНІЧНОЇ АМЕРИКИ, Видавництво «Радянська школа», Київ-197120.11.2015

pptx
Додано
6 лютого
Переглядів
2230
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку