Презентація "Про науково-теоретичеі аспекти STEM-освіти та перспективи її впровадження"

Про матеріал
Про науково-теоретичні аспекти STEM – освіти та перспективи її впровадження Мета Поглибити знання про інноваційні технології навчання, а саме, STEM – освіту. Обмінятися досвідом щодо її застосування. Обґрунтувати доцільність впровадження даної технології в освітній процес. Проаналізувати готовність учителя до інноваційної діяльності.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Педагогічна рада. Про науково-теоретичні аспекти STEM – освіти та перспективи її впровадження

Номер слайду 2

Мета. Поглибити знання про інноваційні технології навчання, а саме, STEM – освіту.2. Обмінятися досвідом щодо її використання.3. Обґрунтувати доцільність впровадження даної технології в освітній процес.4. Проаналізувати готовність учителя до інноваційної діяльності.

Номер слайду 3

План1. STEM –освіта: науково-теоретичні аспекти, перспективи впровадження. Кубенко Н. О.2. Реалізація напрямів STEM – освіти на адапційному етапі Нової української школи. Здірук О. М. 3. Реалізація STEM – підходів на уроках математики. Вдовенко І. П.4. STEM – ідеї щодо інтеграції предметів природничого циклу. Мордатенко Ю. Л.5. Мейкерство як один із факторів впровадження STEM-технології в освітній простір. Клєпікова І. О.

Номер слайду 4

Нормативні документи щодо запровадження STEM -освіти. Закон України «Про освіту»2. Закон «Про загальну середню освіту»3. Закон «Про позашкільну освіту»4. Закон «Про інноваційну діяльність»5. Концепція реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої світи на період до 2029 року «Нова українська школа»5. Концепція розвитку природничо-математичної освіти, реалізація якої передбачена до 2027року.

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Головна мета STEM - освіти. Посилення розвитку науково-технічного напрямку в навчально-методичній діяльності на всіх освітніх рівнях.2. Здійснення модернізації методологічних засад змісту, обсягу навчального матеріалу предметів природничо-математичного циклу з метою якісної підготовки молоді до успішного працевлаштування та подальшої освіти.3. Популяризація інженерно-технічних професій, підвищення поінформованості про можливості кар’єри в інженерно-технічній сфері, формування стійкої мотивації у вивченні дисциплін,на яких ґрунтується STEM-освіта.

Номер слайду 7

Завдання STEM - освіти. Забезпечити конкурентноспроможність випускників на сучасному ринку праці; Сприяти здатності й готовності до: - розв’язання комплексних задач; - критичного мислення; - творчості; - управління; - здійснення інноваційної діяльності.

Номер слайду 8

STEM –освіта – це компетентнісна модель навчання, яка передбачає:

Номер слайду 9

Виокремлюється 3 етапи реалізації напряму STEM

Номер слайду 10

Завдання початкової школи. Стимулювання допитливості й підтримки інтересу до навчання, мотивація до самостійних досліджень, створення простих приладів, конструкцій.

Номер слайду 11

Завдання середньої школи. Викликати у дитини стійку цікавість до природничо-математичних наук, дати сукупність практично важливих знань, необхідних для життя, глибокого розуміння екології і природи в цілому.

Номер слайду 12

Завдання старшої школи. Сприяти свідомому вибору подальшої освіти STEM-профілю, поглиблювати підготовку з відповідних предметів для свідомого вибору професії.

Номер слайду 13

Основні підходи до викладання курсу шкільних дисциплін Чого навчати?критично мислити,спостерігати,проектувати,аналізувати, робити висновки,проводити лабораторні роботи,створювати інтерактивні моделі,конструювати.

Номер слайду 14

Як навчати?Фокусувати увагу на формуванні практичних знань, умінь, навичок. Структура уроку повинна включати. Основні предметні знання + узагальнені (наскрізні) поняття + наукові й інженерні навички

Номер слайду 15

Результати опитування{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Результати. Що треба вміти і знати. Для чого це потрібно1. Фундаментальнізнання-знання базових компетентностей;знання іноземних мов;орієнтація в науках, загальна ерудиція.користування комп’ютером. Щоб посісти кращу позицію в житті2. Розвинуті індивідуальні здібності-уміння ставити цілі й досягати їх,-адаптація до будь-якого середовища,-психологічна стійкість. Щоб із найменшими затратами досягти кращих результатів3. Засвоєння системи цінностей і пріоритетівуміння вибудовувати правильні пріоритети;налаштування на те, щоб бути багатим, щасливим , розумним і здоровим. Щоб уміти виокремлювати головне від другорядного і отримувати від цього додаткові бонуси

Номер слайду 16

Результати опитування{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Результати. Що треба вміти і знати. Для чого це потрібно4. Розвиток почуттівуміння вибудовувати правильні пріоритети,бажання будувати кар’єру і свою долю,налаштування на те, щоб бути щасливим, багатим, розумним. Щоб адекватно реагувати на ситуації, дотримуватися своїх моральних цінностей.5. Відповідальністьбажання все робити ідеально,уміння працювати в команді як лідером, так і виконавцем. Щоб люди говорили про тебе гарно6. Універсальна дорогоцінна особистістьтренування мислення,уміння розбиратися в людях, грошах, культурі, інформації. Щоб за необхідності мати можливість легко змінитипрофесію і сферу діяльності.

Номер слайду 17

STEM - технології кейс - технологія; контекстні задачі проєктно- орієнтоване навчання; мейкерство коучінгове навчання

Номер слайду 18

Переваги STEM-освіти

Номер слайду 19

Педагогічні здібності педагога

pptx
Додано
20 січня 2022
Переглядів
720
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку