Презентація "Про організацію освітнього процесу в умовах воєнного стану. Шляхи подолання освітніх втрат"..

Про матеріал
В умовах воєнного стану система освіти стикається з численними викликами, які впливають на якість навчання, психологічний стан здобувачів освіти і викладачів, а також на забезпечення безпеки освітнього процесу. Однак освіта залишається важливим фактором стабільності й розвитку суспільства у кризових ситуаціях. Нижче наведено ключові аспекти організації освітнього процесу під час війни та шляхи подолання освітніх втрат.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Про організацію освітнього процесу в умовах воєнного стану. Шляхи подолання освітніх втрат. Виконала вчитель математики Дем`янченко Т. В.

Номер слайду 2

Запровадження воєнного стану в Україні у звʼязку із повномасштабною агресією спричинило значні виклики для системи освіти. Вже третій рік поспіль учні Харківської області навчаються за дистанційною формою навчання. Дистанційне навчання в умовах воєнного стану вирішує багато викликів, які зазнала освіта в Україні. Але разом з тим, дистанційне навчання потребує обʼєднання спільних зусиль батьків, учнів та педагогічних працівників для досягнення необхідних результатів навчання, а також підтримки з боку держави. Дистанційне навчання - це форма навчання з використанням компʼютерних і телекомунікаційних технологій, які забезпечують інтерактивну взаємодію викладачів та здобувачів освіти на різних етапах освітнього процесу і самостійну роботу з матеріалами інформаційної мережі.

Номер слайду 3

Виклики для освітнього процесу в умовах воєнного стану. Психологічна та фізична безпека. Перерви в навчальному процесі. Втрата навчальних можливостей.

Номер слайду 4

Онлайн-урок в умовах війни: який він? Головна мета дистанційного навчання під час воєнного стану — це психологічна підтримка, спілкування, перемикання уваги дітей. Негативним оцінкам — ні; об’ємним домашнім завданням — ні. Ставлення до розсіяності учнів - з розумінням. Гігієна користування гаджетами. Дозування навчального матеріалу. Створення ситуації успіху та позитивної мотивації. Організація челенджів — зробити зарядку, подихати (намалювати повітрям квітку, тортик зі свічками та задмухати вогники на смаколику), загадати цікаву вправу, відправити смайлик тощо.

Номер слайду 5

Діагностування освітніх втрат у своїх вихованців:педагогічне спостереження;невербальний та вербальний зворотний зв'язок від учнів;усне опитування;аналіз учнівських робіт (виконання завдань на різних інтернет - платформах, письмові роботи);самооцінювання і взаємооцінювання;оцінювання особистісного розвитку учнів батьками.

Номер слайду 6

Шляхи подолання освітніх втрат: Проведення діагностичної роботи для виявлення навчальних втрат.Інформування про наявні освітні втрати учнів та батьків. Обговорення та складання плану спільних дій. Планування систематичної роботи над подоланням втрат у кожному класі. Наявність певної мотивації у здобувачів освіти. Доступ до цифрових ресурсів. Підтримка дітей з особливими освітніми потребами. Подолання освітніх втрат - це системний процес, який передбачає циклічні повторення раніше вивченого матеріалу в домашніх, самостійних, індивідуальних завданнях, в проєктних роботах.

Номер слайду 7

Як мотивувати учнів наздогнати прогалини?Урізноманітнення форм, методів і засобів навчання. Залучення інтерактивних форм роботи. Використання навчальних інтернет - платформ у процесі навчання https://lms.e-school.net.ua/https://www.liveworksheets.com/worksheetshttps://www.canva.com/uk_ua/free/

Номер слайду 8

4. Використання інтерактивних дошокhttps://rogatyn.cprpp.org.ua/news/1665407385/https://www.figma.com/board/z6 Mximvd. Rly3 Ao. Z07h2n2w/Untitled?node-id=0-1&node-type=canvas&t=r. UGKk. MHwz2 Sp. Gtl. E-05. Виконання учнями власних проєктівhttps://docs.google.com/presentation/d/1mp. N7 QSs. QQNt. AWy. Ynvr2n. HZw. YKdl. U7n6i/edit#slide=id.g30cac618813_2_0

Номер слайду 9

Значення математики в повсякденному житті Виконала учениця 5 класу. Лещенко Аліна(Презентація до уроку математики у 5 класі з теми “Підсумковий урок за рік”, виконана у 2023/2024 н.р. Лещенко А.)

Номер слайду 10

Висновок: Організація освітнього процесу під час воєнного стану є надзвичайно складним завданням, яке вимагає гнучкості та інноваційних підходів. Важливу роль відіграє як забезпечення безпеки, так і збереження безперервності навчання за допомогою сучасних технологій. Подолання освітніх втрат можливо завдяки індивідуалізованим підходам до навчання, підтримці вчителів і учнів, а також впровадження нових методів і ресурсів.

Номер слайду 11

pptx
Додано
5 листопада
Переглядів
88
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку