Презентація "Про особливості організації освітнього процесу та методичний супровід роботи ЗЗСО щодо подолання навчальних втрат в умовах дистанційного навчання"

Про матеріал
презентація містить інформацію щодо організацію освітнього процесу у форматі дистанційного навчання та його методичний супровід в контексті подолання навчальних втрат в умовах воєнного часу
Перегляд файлу

imageПро особливості організації освітнього процесу та методичний супровід роботи ЗЗСО щодо подолання навчальних  втрат   в умовах дистанційного навчання

Заступник директора з навчально-виховної роботи

Варвара ШАЙТАН

imageНОРМАТИВНА БАЗА

´  Закон України «Про освіту»  від 05 вересня 2017 року №2145-VIII (зі змінами, чинними від 19.01.2019).

´  Закон України «Про повну загальну середню освіту» від 16 січня 2020 року  № 463ІХ (набрав чинності 18 березня 2020 року).

´  Закон України «Про забезпечення функціонування української мови як державної» від 25.04.2019 року № 2704-VIII.

´  “Закон України «Про внесення змін до деяких законів України в сфері освіти щодо врегулювання окремих питань освітньої діяльності в умовах воєнного стану” від 28.04.2022 №7325.

´  рішення Комітету Верховної Ради України з питань  освіти, науки та інновацій від

07.06.2023 року «Про затвердження Рекомендацій слухань у Комітеті на тему:

Освітні втрати й освітні розриви на рівні загальноєвропейської освіти:

вимірювання та механізми подолання»(протокол №122).

´  Постанова Кабінету Міністрів України від 28 липня 2023 року №782 “Про початок навчального року під час воєнного стану в Україні”.

imageНОРМАТИВНА БАЗА

´  Лист Міністерства освіти і науки України ст МОН України ««Про організацію 2023/2024 навчального року в закладах загальної середньої освіти» від 16.08.2023 №1/12186-23.

´  Лист ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» від 01.08.2023 №21/08-1242 «Методичні рекомендації щодо розвитку STEM-освіти в закладах загальної середньої та позашкільної освіти у 2023/2024 навчальному році».

´  наказ Міністерства освіти і науки України від 28.03 2022 №274 “Про деякі питання здобуття загальної середньої освіти та освітнього процесу в умовах воєнного стану”;

´  наказ Міністерства освіти і науки України від 01.04.2022 №289 «Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти»,

´  наказ Міністерства освіти і науки України від 15.05.2023 №563 «Про затвердження методичних рекомендацій щодо окремих питань здобуття освіти в закладах загальної середньої освіти в умовах воєнного стану в Україні»,

imageНОРМАТИВНА БАЗА

´  Наказ управління освіти від 10.07.2023 р. «Про затвердження Плану заходів щодо подолання навчальних втрат учнів закладів загальної середньої освіти Херсонської міської територіальної громади».

´  Наказ по школі від 09.08.2023 р. №73-о/д «Про затвердження Плану заходів щодо подолання освітніх втрат учнів Херсонської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №54 з поглибленим вивченням іспанської та інших іноземних мов Херсонської міської ради».

´  Освітня програма Херсонської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №54 з полибленим вивченням іспанської та інших наземних мов Херсонської міської ради на 2023/2024 навчальний рік.

´  План роботи Херсонської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №54 з поглибленим вивченням іспанської та інших наземних мов Херсонської міської ради на

2023/2024навчальний рік.

´  Наказ по школі від 29.08.2023 р. №80-о/д «Про організацію освітнього процесу в школі у 2023/2024 навчальному році на період дії воєнного часу».

´  Наказ по школі від 29.08.2023 р. №81-о/д «Про організацію методичної роботи в школі у 2023/2024 навчальному році».

Особливості організації освітнього процесу

´Визначити пріоритетним напрямом роботи у 2023/2024 навчальному році подолання та недопущення навчальних втрат відповідно до Програми закладу з подолання навчальних втрат (додається).

´Організувати освітній процес в закладі за дистанційною формою здобуття загальної середньої освіти - відповідно до заяв батьків.

image´Дистанційне навчання проводити з використанням сервісів ZOOM, ВШО, «На урок», «Всеосвіта», Learningapps, цифрових інструментів Google для освіти, дотримуючись норм, встановлених Санітарним регламентом та дбаючи про безпеку дітей і вчителів в онлайн-просторі під час проведення навчальних занять у синхроному форматі

Особливості організації освітнього

процесу

image´Згідно рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти, затверджених наказом Міністерства освіти і науки України №289 від 01 квітня 2022 року «Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання досягнень учнів 5-6 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти», основними видами оцінювання результатів навчання учнів 5-6 класів, що проводитимуться закладом, мають бути формувальне, поточне та підсумкове: тематичне, семестрове, річне.

Особливості організації освітнього процесу

´ Для забезпечення наступності між підходами до оцінювання результатів:

image- навчання здобувачів початкової та базової середньої освіти, у першому семестрі 5 класу підсумкове оцінювання результатів навчання учнів здійснювати за рівневою шкалою, а його результати позначати словами або відповідними літерами: «початковий» – «П», «середній» – «С», «достатній» – «Д», «високий» – «В» та супроводжувати вербальною характеристикою з орієнтацією на досягнення учня/учениці (а не на помилки або невдачі).

Особливості організації освітнього процесу

´Оцінювання результатів навчання учнів:

image- 5-х класів у ІІ семестрі та за навчальний рік здійснювати за 12-бальною системою; - 6-х класів Нової української школи та 7-9 класів, які здобувають освіту за Державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти, затвердженого постановою КМУ №1392 від 23.11.2011 року, здійснювати за 12-бальною системою упродовж навчального року.

image´Враховуючи те, що пріоритетним напрямом роботи закладу в 2023/2024 навчальному році визначено подолання та недопущення навчальних втрат в умовах реалізації нових Держстандартів початкової та базової середньої освіти, особливої важливості набуває питання забезпечення якісного науково-методичного супроводу освітнього процесу, розширення форм та методів дистанційного навчання з метою підвищення якості освіти через реалізацію науково-методичної проблеми «Формування компетентної особистості здобувача освіти в умовах компенсації його навчальних, виховних та психосоціальних втрат у воєнний та післявоєнний час».

Структура методичної роботи

´ Методична рада школи (голова Варвара ШАЙТАН) ´ Методичні об’єднання вчителів:

-                іноземних мов – Марина ІГОШЕВА;

-                суспільно-гуманітарних та художньо-естетичних дисциплін  –

Олена СУСЬ;

-                imageприродничо-математичних, технологічних дисциплін та фізичної культури. – Тетяна ПАРХОМЕНКО; - вчителів початкових класів – Анастасія РОЖКО; - класних керівників – Наталя ШРАМКО.

´ Постійно діючий психолого-педагогічний семінар з питань психологічного супроводу роботи педагогічного колективу над НМП в контексті діагностування освітніх  втрат та вироблення механізму їх подолання – Наталя ХРАМЧЕНКО.

Структура методичної роботи

image´ Методичні онлайн-марафони з питань впровадження НМП з тем: - “Методи продуктивної взаємодії учасників освітнього процесу при вивченнні іноземних мов в умовах дистанційного навчання та подолання навчальних втрат” (Світлана БОЖКЕВИЧ, жовтень – листопад 2023р.); 

-                       “Інновації в базовій школі у форматі онлайн-навчання в контексті подоланні навчальних втрат”  

(Варвара ШАЙТАН, грудень 2023 р. – січень 2024 р.);

-                       “ Розвиток інтелектуальних та конструкторських здібностей учнів початкової школи шляхом використання STEAM-технологій як способа подолання навчальних втрат” (Тетяна КОНОВАЛОВА, лютий

– березень 2024 р.);

- “Збереження і зміцнення ментального здоров'я як складової процесу  подолання навчальних втрат”  (Олена КНИГА, березень  квітень 2024 р.).

Структура методичної роботи

В контексті методичних онлайн-марафонів провести онлайн-засідання педагогічної ради школи з тем:

´  «Модернізація освітнього процесу через упровадження сучасних інноваційних технологій як умова самовдосконалення й самореалізації вчителя та учня при вивченні іноземних мов на етапі подолання освітніх втрат» (Світлана БОЖКЕВИЧ, листопад 2023р.); 

´  «Формування інноваційного освітнього онлайн-середовища на основі педагогіки партнерства в умовах реалізації компетентнісного підходу та принципу дитиноцентризма при вивченні базових дисциплін в контексті подолання освітніх втрат» (Варвара ШАЙТАН, січень 2024 р.);   

´  image«Мультидисциплінарний підхід до організації освітнього процесу як спосіб закладання фундаменту для формування в учнів початкової школи умінь комплексного бачення проблем реальної дійсності, різнопланових підходів до їх розв’язання в умовах подолання освітніх втрат»(Тетяна КОНОВАЛОВА, березень 2024 р.);

´  «Проблеми соціалізації дітей в умовах війни та шляхи їх розв'язання в процесі подолання освітніх втрат» (Олена КНИГА, квітень 2024 р.).

Структура методичної  роботи

´Організувати  проведення майстер-класів з тем:

-     image«Онлайн-інструменти для формувального та підсумкового оцінювання при вивченні інтегрованого курсу «Пізнаємо природу» у 5-6 класах НУШ»   (вч. Світлана КОВАЛЕНКО);

-     «Персональний блог вчителя – сучасний інструмент та помічник»     

(вч. Олександр ВОРОНЕНКО);

-     «Гейміфікація в навчальному процесі та її використання при навчанні англійської мови»  (вч. Ольга ЛЬВОВА);

-     «Використання платформи «Kahoot!» для дистанційного навчання»      (вч. Світлана КУШНАРЕНКО).

-     «Забезпечення ефективної взаємодії школи, сім’ї та місцевої громади у збереженні та зміцненні психічного та фізичного здоров’я учнів»                    

(вч. Ірина ЖЕМЧУЖНИКОВА).

Структура методичної роботи

´  imageВважати основними формами індивідуальної методичної роботи:

-              самоосвіту;

-              індивідуальне  консультування;

-              стажування;

-              наставництво; - атестацію.

Структура методичної роботи

´  Забезпечити безперервне підвищення кваліфікації педпрацівників у режимі онлайн-навчання через:

-                   участь у роботі шкільних МО, проведенні методичних онлайн-марафонів, круглих столів, тренінгів, проектів, фахових конкурсів, вебінарів, веб-конференцій.

-                   участь у роботі міських професійних спільнот, творчих лабораторій,  майстерок, освітніх хабів  на базі Херсонського центру професійного розвитку педагогічних працівників;

-                   проходження курсової перепідготовки на базі комунального вищого навчального закладу «Херсонська академія неперервної освіти» Херсонської обласної ради;

-                   чергову та позачергову атестацію;

-                   участь у сертифікації;

-                   участь у міжнародних освітніх програмах;

-                   проходження онлайн-курсів на освітніх платформах EdEra, «На урок», «Всеосвіта»,

image«MCFR», «EdCamp Ukraine»,  «Prometheus», ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти (відділ STEM-освіти)», «Державна служба якості освіти»,  «Асоціація інноваційної та цифрової освіти»,  «Академія цифрового розвитку», КЗ «Мала академія наук» Херсонської обласної ради.

pdf
Додано
10 грудня 2023
Переглядів
1086
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку