САМОВДОСКОНАЛЕННЯ
УПРАВЛІНСЬКОЇ
ЗП(ПТ)О
Людмила Дмитрівна Швець Заступник директора з навчально-виробничої роботи ДНЗ «Уманський професійний аграрний ліцей»
готують професійного конкурентоздатного робітника для ринку праці
ПРОФЕСІЙНОЇ (ПРОФЕСІЙНО-
орієнтується - на «освіту впродовж життя»;
- на професійно-особистісний саморозвиток,
- спроможний бути суб’єктом організації власної життєдіяльності.
Професійна самовдосконалість
ОСОБИСТІСНОГО РОЗВИТКУ
v Сучасний менеджер у галузі освіти повинен
v досконало знати структуру освітньої системи і всі процеси, що в ній відбуваються;
v уміти забезпечити прийняття оптимальних управлінських рішень.
v бути здатним зосереджуватися на проблемах майбутнього.
САМОВДОСКОНАЛЮВАННЯ
• неусвідомлювана потреба у самовдосконалюванні (наявність ще неусвідомленої внутрішньої конфліктної ситуації);
• усвідомлення наявності внутрішньої конфліктної ситуації;
• переростання потреби самовдосконалення у процесуальну мотивацію; цілепокладання;
• прогнозування;
• проектування (створення авторської системи самовдосконалення);
• планування (ресурси – бюджет часу – ресурсно-календарне планування); покрокова реалізація запланованого;
• аналізування поточних результатів, коректування процесу самовдосконалення;
• усвідомлення нової внутрішньої неузгодженості;
• повторення процесу самовдосконалювання (починаючи з третього кроку) на новому рівні.
- Тайм-менеджмент
- Стрес-менеджмент
- Управління саморозвитком
- Менеджмент особистих обмежень
- Кар’єрний менеджмент
- Управління конфліктами
- Управління комунікаціями