Аналіз проблеми Дехто думає, що захист природи - це винятково державна проблема і розв’язувати її мають державні діячі, а не прості громадяни, тим паче учні. Але це не так. Захист природи вимагає формування екологічної свідомості й культури кожного з нас. Адже одним із чинників, які впливають на здоров’я людини - це стан навколишнього середовища. А з іншого боку виникає питання: А як людина впливає на “здоров’я “ Землі?.
Актуальність проблеми. Кожна людина має право жити в екологічно чистому середовищі, вживати екологічно чисті продукти. Екологічний стан покращиться лише тоді, коли людина свідомо буде робити вибір. Це можливо за умови раціонального використання ресурсів та свідомого вибору товару, що забезпечить покращення екологічного стану. А отже, людина буде здоровою в екологічно чистому середовищі. Відомо, у хворій природі не може бути здоровою людина. Цікаво і загадково. Настав час замислитися яким буде мій дім, моя планета. ЩО МОЖУ Я ЗРОБИТИ ДЛЯ ПОКРАЩЕННЯ ПЛАНЕТИ ЗЕМЛЯ, ЩОБ ЗБЕРЕГТИ СВОЄ ЗДОРОВ’Я?
Очікуванні результати. Учні наводять приклади екологічних проблем у місці проживання. Учні характеризують поняття екологічної безпеки та умови її забезпечення. Пояснюють вплив екологічних умов на здоров’я людини. Учні розуміють необхідність покращення екологічних умов проживання для збереження і покращення здоров’я.
Для збору інформації допоможуть такі джерела: Підручник “Основи здоров’я” 8 клас. Автор І,Д. Бех, Т. В. Воронцова, В,С, Пономаренко, С. В. Страшко. ст. 133-149. Онлайн-енциклопедія Вікіпедія. Канал youtube. Портал превентивної освіти. Зібрані матеріали оформити у вигляді повідомлення та розмістити на спільній інтерактивній дошці padlet
ГРУПА “ДОСЛІДНИКИ”Визначити основні забруднювачі (промислові підприємства, сільське господарство, транспорт чи населення)Провести опитування населення з питання утилізації сміття. На місцевому ФАПі ознайомитися з інформацією про найпоширеніші хвороби місцевого населення. Скласти “Хіт-парад” хвороб. Дослідити, які з цих хвороб спричинені умовами навколишнього середовища. Зібрані матеріали узагальнити за допомогою ментальної карти.
ГРУПА “ОПЕРАТОРИ”Сфотографуйте випадки забруднення навколишнього середовища у вашому населеному пункті. Зніміть відеоролик про те, як учні вашого закладу піклуються про чистоту навколишнього середовища. Зібрані матеріали оформити у вигляді фотоколажу. Зняте відео відредагувати та поширити в мережі Інтернет, пропагуючи не забруднювати довкілля.
ПРЕЗЕНТАЦІЯ ПРОЄКТУ Після того, як всі групи розмістили свої роботи на спільній дошці проводиться прес-конференція на тему “Як стати захисником природи для збереження здоров’я” В ході заняття діти представляють зібрані матеріали та обговорюють рішення проблем збереження чистого навколишнього середовища.