Складова Традиційне Проблемне Навчальний матеріал Подається у готовому вигляді Отримують під час вирішення завдань Системність навчання Виникають прогалини Долають усі етапи вивчення Темп навчання Залежить від навчальної програми Залежить від індивідуальних якостей учнів Контроль навчальних досягнень Не є складовою процесу навчання Зменшується необхідність контролю Результат навчання Знання нестійкі. Відсутній практичний досвід Високі та стійкі результати. Уміють використовувати знання на практиці */16
*/16 розвиває розумові здібності учнів; викликає інтерес до учіння і сприяє виробленню мотивів і мотивації навчально-пізнавальної діяльності; пробуджує їхні творчі нахили; виховує самостійність, активність і креативність учнів; сприяє формуванню всебічно розвинутої особистості, спроможної вирішувати майбутні професійні та життєві проблеми.
*/16 «Закінчіть речення» Основа слова – це… Вона вказує на … Флексія (закінчення) слова вказує не… значення. Флексія виконує … функцію. Відмінки Назва Питання Називний Хто? Що? Родовий Кого? Чого? Давальний Кому? Чому? Знахідний Кого? Що? Орудний Ким? Чим? Місцевий На кому? На чому? Кличний — Завдання утворити словосполучення з поданих пар слів, змінюючи залежне слово: викопав (ямка), посадив (ябунька).
*/16 Прочитати записані на дошці слова і словосполучення: Хлопчик, лопата, обкопувати, шкільний сад, яблунька. Серпень, зібрати, яблунька, дозрілі фрукти. Щедро віддячити, яблунька, люди, праця. Хлопчик, вирощувати, плодові дерева. Скласти зі слів речення, ставлячи усно запитання за зразком першого речення: 1. (Хто?) Хлопчик (що робить?) обкопує (чим?) лопатою (де?) в саду (що?) яблуньку. На що вони вказують? Чим ці групи слів відрізняються від речень?