Презентація "Продуктивні форми навчання фізики та астрономії"

Про матеріал

Презентаційна робота ознайомить вчителів з продуктивними формами роботи на уроках фізики та астрономії. В презентації коротко вводиться поняття продуктивного навчання, надаються цілі, головні критерії навчання. Розглядається питання з боку вчителя та учня. Велику увагу приділено резуольтативності данного методу навчання. Розробка буде в пригоді вчителям фізики.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Продуктивні форми навчання фізики та астрономії Криворізька педагогічна гімназія Васильченко Т.А. Вчитель вищої категорії Вчитель-методист

Номер слайду 2

Продуктивне навчання- Мета: розвиток особистості в співтоваристві, удосконалення самого товариства Спрямоване: на успішність у діяльності,на набуття життєвих умінь, на міжособистісне спілкування та взаємодію, а також самовизначення його учасників

Номер слайду 3

Продуктивне навчання- продуктивно орієнтована діяльність в реальній життєвій ситуації учнів; процес створення учнями певного продукту; процес набуття життєвих навичок, які забезпечують самовизначення та особистісний розвиток кожного учня; це навчання, що забезпечує реальний зв’язок освіти з життям.

Номер слайду 4

Цілі продуктивного навчання створення комплексу оптимальних умов для розвитку особистості учня; створення умов для розумової діяльності; створення у нвчально-виховному процесі цілісної системи знань, умінь, навичок; максимальнно пристосувати освіту до потреб людини; міжсубєктні, партнерські взаємини педагога та учня; створення діяльнісного підходу до навчання, формування у учнів умінь утверджувати себе через постійну продуктивну діяльність

Номер слайду 5

Головні принципи продуктивної освіти Служіння дитині Знання природи дитини законів її розвитку Демократизація Гуманізація Національний характер Вільний вибір Самоосвіта Індивідуальність Продуктивність результативність Критерії: особистісне діяльнісне соціальне культурне технічне

Номер слайду 6

Основні позиції учня в системі продуктивного навчання Субєкт діяльності Дослідник проблеми Учень-творець, співрозмовник Учень-споживач Самостійне отримання знань Створення умов саморозвитку у взаємодії з педагогом Рецензент Проектувальник свого життя

Номер слайду 7

Основні позиції вчителів в системі продуктивного навчання Наставник Співробітник Компетентний консультант-універсал Тренер Особистий радник, вчитель життя Науковий керівник індивідуального проекту Менеджер Партнер у плануванні, аналізі й оцінці навчання Співрозмовник Організатор навчання Організатор учіння Посередник між дитиною, учнівським колективом та засобами інформації Керівник групи Координатор фасилітатор

Номер слайду 8

навчання Гіпотези Дослідження Твори Правила Компютерні програми Праця- Результативна Плідна обміркована Відкриття Досвід, ідеї НДР експерименти Основні продукти учнів

Номер слайду 9

Результативність продуктивного начання Учень набуває прикладного досвіду практичної роботи; Визначає і фіксує мету поведінки та дій, що ведуть до підвищення життєвої компетентності; Набуває творчої самостійності та здатності ефективно включатися в оточення людей Набуває мотивації для вдосконалення комунікативних навичок; Набуває можливостей прикладати свої здібності в співтоваристві; Отримує інтелектуальні стимули. Необхідні для культурного входження в співтовариство; Набуває цінних для нього прфесійних та ділових контактів у сфері, яка може згодом стати корисною для роботи;

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
1.0
Відповідність темі
1.0
Загальна:
2.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Цюпак Ольга Володимирівна
    Шановна, Тетяно Анатолієвно! Дякую за можливість ознайомитись з презентацією! У мене запитання, то які форми продуктивного навчання Ви застосовуєте на своїх уроках? Щодо опису технології, то тут усе на "відмінно", а з досвідом ознайомитись не має можливості)))))
    Загальна:
    2.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    1.0
    Відповідність темі
    1.0
ppt
Додано
2 травня 2018
Переглядів
1130
Оцінка розробки
2.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку