Пропоную цей матеріал всім вчителям, які цікавляться і працюють над створенням проектів разом з учнями. Це дуже цікава, але нелегка робота. Та докладені зусилля не будуть марними. Окрім навчальної мети, вчитель має змогу об'єднати дітей, навчити їх працювати у команді, відповідально ставитися до роботи, шукати, досліджувати, помічати, робити висновки...
Паспорт проекту. Розробила Неля Панфілова. Назва проекту: “Ранкові зустрічі. Виховання серця”Керівник проекту: Панфілова Неля Владиславівна, вчитель-методист початкових класів, спеціаліст вищої категоріїУчасники проекту:учні і батьки 1- 4 класу. ТИП ПРОЕКТУ: Практично-орієнтований, довготривалий, творчий. Час реалізації проекту: Вересень 2016р. – травень 2020р.(проект розрахований на 4 роки. Весь проект складається з 4 міні-проектів)
АКТУАЛЬНІСТЬ ПРОЕКТУ: Народна педагогіка стверджує: «Дивись. Не забудь: Людиною будь!»Хоч і сказані ці слова давно, проте не втратили свого значення і понині. Швидше, навпаки – сьогодні вони набули особливої актуальності. Усі мають зрозуміти, що життя прожити лиш для себе, осібно – то порох, що розвіється безслідно. Лише стремління до сяйва, високих ідеалів добра, справедливості, прагнення допомогти людям, бути їм потрібним, бути справедливим – ось що робить людину значною. Розробила Неля Панфілова
МЕТА ПРОЕКТУ І ЗАВДАННЯ ПРОЕКТУ: Ознайомити учнів із Законами доброти, честі, справедливості;Формувати у школярів найвищі людські цінності: ввічливість, милосердя, людську гідність, чуйність, любов і повагу до ближнього;Викликати бажання діяти і підпорядковувати свої дії принципам моралі «Твори добро, красу і радість»;Виховувати почуття людської гідності, бажання духовно вдосконалюватися;Розвивати творчу уяву, мислення, пізнавальний інтерес. Виховати в учнів таких моральних цінностей як милосердя, толерантність, взаємодопомога, працелюбність;Розвивати життєтворчі компетенціїРозробила Неля Панфілова
: ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ: Виховання випускника початкової школи - компетентної особистості, якій притаманні почуття гордості за свою країну, громадянського обов'язку, відповідальності, гідності, мужності, діловитості. Створення здорового мікроклімату в класі, активізація процесу згуртування учнівського колективу. Набуття учнями таких моральних цінностей як милосердя, толерантність, бажання допомогти ближньому. Прагнення творити добро. Розробила Неля Панфілова
Весь проект складається з 4 міні-проектів:1 клас. Назва проекту: «Я і моя родина. Ми – друзі птахів.»Мета: Розглянути сімейні традиції учнів, форми спільної діяльностібатьків і дітей, здібності, інтереси та здоров’я першокласників. Виховати екологічні компетентності учнів, впроваджувати інформаційні компетентності школярів у навчально-виховний процес. Форми узагальнення: Ранкові зустрічі Портфоліо та презентація родини. Родинне свято. Розробила Неля Панфілова
Весь проект складається з 4 міні-проектів:2 клас. Назва проекту: ”Я і мій клас”Мета: Об’єднати клас в один творчий колектив, визначити місце в ньому кожного учня, розвивати творче мислення і мовлення, підвищити національну свідомість. Форми роботи: Ранкові зустрічі:“Справжній друг”, “Правила для хлопчиків і дівчаток” Свято «Ми козацького роду діти»;Відвідування музеїв та виставок;Фотозвіт. Розробила Неля Панфілова
Весь проект складається з 4 міні-проектів:3 клас. Назва проекту: ”Я і моя школа. Я- дбайливий господар”Мета: Визначення рівня навчання, обов’язків учнів,збереження шкільного майна, світла, тепла, дослідження історії нашої школи. Форми роботи: Ранкові зустрічі за темами “Я і моя школа”Години обговорення Конвенції прав дитини;ПрезентаціїВідвідування музеїв. Розробила Неля Панфілова
Весь проект складається з 4 міні-проектів:4 клас. Назва проекту: ”Я і моя Батьківщина”Мета: провести дослідження з тем «Екологія і ми», «Ми - майбутнє України» Форми роботи Проект «Що я знаю про свою вулицю»;Проект «Обличчя мого міста»Конкурси малюнків і творів «Я і світ навкруги»«Турнір знавців народних традицій»Розробила Неля Панфілова