Завдання проекту: Розширити свій світогляд ,набути теоритичних знань. Розвиток пізнавальної та дослідницької діяльності учнів Уміння конструювати знання. Орієнтуватися в інформаційному просторіРозвивати творчі здібностіТрадиційний зв’язок «учитель-учень» змінюється на «учень-учитель»Розвивати критичне та творче мислення
Вимоги до організації проектної діяльності в позаурочний час: Наявність значущої у дослідницькому, творчому плані проблеми(завдання), що потребує інтегрованих знань, дослідницького пошуку Практична, теоритична, пізнавальна значущість передбачуваних результатів. Самостійна(індивідуальна,парна,групова)діяльність учнів. Структурування змістовної частини проекту. Використання дослідницьких методів
Класному керівнику необхідно знати: Найважливішою умовою участі дітей у виконанні проекту є їх зацікавленість. Вирішальну роль відіграє тематика самого проекту, яка повинна обиратися самими дітьми. Свою роль у проектній діяльності учні вирішують самостійно, без наполягання вчителя. Кожен учасник проекту повинен чітко знати значущість, корисність та доцільність виконаної роботи. Розподіл дітей на проектні групи та планове виконання завдань повинно проходити на добровільних засадах
Дослідницько-пошуковий проект «Україна-моя країна»Учасники проекту: учні, класний керівник, вихователь ГПД, батьківська громада. Термін дії проекту: березень-травень. Мета і завдання проекту: розвивати почуття патріотизму, заохочення учнів до вивчення історії, формування мовної культури, навчати правильно виражати свої думки. Актуальність проекту: виховання в молодого покоління почуття патріотизму, активної громадянської позиціїОчікувані результати: Участь у проекті сприятиме формуванню ціннісних орієнтирів, а саме:
Очікувані результати: Ціннісного ставлення особистості до суспільства і держави. Національної свідомості,віри в духовні сили та майбутнєЦіннісному ставленню до мистецтва. Патріотизму, повазі до українських звичаїв та обрядів. Сприянню ерудиції у галузі мистецтва,розвитку власного погляду на світ. Розвиток здібностей, а саме: Вміння добувати інформацію і переробляти їїВміння прогнозувати свої успіхи, оцінювати свої здібності
Шляхи реалізації проекту:І. Підготовчий етап: Створення творчої групи. Розполіл обов’язків Заохочення учнів до активного пошуку матеріалів. Планування спільної роботи з батьківською громадою та громадськими організаціями міста. Відвідування шкільної, міської бібліотеки та інтернет-ресурсів