Розробити проект,розвинути пізнавальні навички учнів, розвивати критичне та творче мислення, дозволяє вивчати не тільки засоби, але й способи конкретної діяльності.
Проектні технології виховання. Класний керівник: Сугак Тетяна Олексіївна
Номер слайду 2
Завдання проекту: Розширити свій світогляд ,набути теоритичних знань. Розвиток пізнавальної та дослідницької діяльності учнів Уміння конструювати знання. Орієнтуватися в інформаційному просторіРозвивати творчі здібностіТрадиційний зв’язок «учитель-учень» змінюється на «учень-учитель»Розвивати критичне та творче мислення
Номер слайду 3
Вимоги до організації проектної діяльності в позаурочний час: Наявність значущої у дослідницькому, творчому плані проблеми(завдання), що потребує інтегрованих знань, дослідницького пошуку Практична, теоритична, пізнавальна значущість передбачуваних результатів. Самостійна(індивідуальна,парна,групова)діяльність учнів. Структурування змістовної частини проекту. Використання дослідницьких методів
Номер слайду 4
Класному керівнику необхідно знати: Найважливішою умовою участі дітей у виконанні проекту є їх зацікавленість. Вирішальну роль відіграє тематика самого проекту, яка повинна обиратися самими дітьми. Свою роль у проектній діяльності учні вирішують самостійно, без наполягання вчителя. Кожен учасник проекту повинен чітко знати значущість, корисність та доцільність виконаної роботи. Розподіл дітей на проектні групи та планове виконання завдань повинно проходити на добровільних засадах
Номер слайду 5
Дослідницько-пошуковий проект «Україна-моя країна»Учасники проекту: учні, класний керівник, вихователь ГПД, батьківська громада. Термін дії проекту: березень-травень. Мета і завдання проекту: розвивати почуття патріотизму, заохочення учнів до вивчення історії, формування мовної культури, навчати правильно виражати свої думки. Актуальність проекту: виховання в молодого покоління почуття патріотизму, активної громадянської позиціїОчікувані результати: Участь у проекті сприятиме формуванню ціннісних орієнтирів, а саме:
Номер слайду 6
Очікувані результати: Ціннісного ставлення особистості до суспільства і держави. Національної свідомості,віри в духовні сили та майбутнєЦіннісному ставленню до мистецтва. Патріотизму, повазі до українських звичаїв та обрядів. Сприянню ерудиції у галузі мистецтва,розвитку власного погляду на світ. Розвиток здібностей, а саме: Вміння добувати інформацію і переробляти їїВміння прогнозувати свої успіхи, оцінювати свої здібності
Номер слайду 7
Шляхи реалізації проекту:І. Підготовчий етап: Створення творчої групи. Розполіл обов’язків Заохочення учнів до активного пошуку матеріалів. Планування спільної роботи з батьківською громадою та громадськими організаціями міста. Відвідування шкільної, міської бібліотеки та інтернет-ресурсів
Номер слайду 8
Шляхи реалізації:ІІ. Основний етап: Екскурсії, відвідування музеїв, конкурси,змагання. Участь у міському заході до всеукраїнського Дня вишиванки «Флешмоб»Дослідницько-пошукова робота Підготовка доповідей, рефератів, повідомлень. Розробка та проведення гри-квесту «Україна –моя країна»
Номер слайду 9
Шляхи реалізації:ІІІ. Заключний етап. Підведення підсумків проекту. Захист проекту(презентація)