Презентація проектної роботи групи дітей«З якою швидкістю рухаються учні»

Про матеріал
презентація проекту групи дітей - практиків. Група дітей досліджувала як експериментальним шляхом можна визначити середню швидкість семикласника впродовж навчального часу у школі. Виявити найбільшу швидкість руху учня який перебуває 5 уроків у школі. Робота містить усі необхідні пункти оформлення роботи, також таблицю з виміряними даними та розрахунками.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Проект з теми:«З якою швидкістю рухаються учні»Виконали учні 7 – Б класу. Група № 2 – практики: Стадник Софія. Кирик Іван Железняк-Кранг Максим. Лагода Олег

Номер слайду 2

План проекту:1. вступ2. Мета роботи З. Есперимент4. Опрацювання отриманих результатів5. Висновки6. Джерела«РУХ – це життя»

Номер слайду 3

Вступ. Все, що нас оточує, перебуває у постійному русі, і ми також. Кожної миті світ зазнає змін, незалежно від того, хочемо того чи ні. Для того, щоб запобігти таким негативним наслідкам пониженої рухової активності можна банально більше ходити.  Звичайне ходіння допоможе вам відпочити набагато краще, ніж ледаче лежання на дивані. Під час ходіння та інших фізичних навантажень в організмі людини виробляються так звані «гормони щастя» – ендорфіни, які позитивно впливають на психіку, зокрема на емоційний стан людини й допомагають привести в норму втомлений організм. Окрім морального відпочинку, ходіння корисне ще й для фігури. Адже коли ви йдете, працюють м’язи не лише ніг, але й сідниць та живота, а спина перебуває в природному положенні (якщо, звичайно, ви не ходите на підборах)

Номер слайду 4

Мета роботи - експериментальним шляхом визначити середню швидкість семикласника впродовж навчального часу у школі. Виявити найбільшу швидкість руху учня який перебуває 5 уроків у школі.

Номер слайду 5

Експеримент. Учень йде до школи протягом 20 хв., долаючи відстань 1000 м15 хв до першого уроку учень стоїть та розмовляє з товаришами. Перший урок – фізкультура, тут учень активно усі 45 хв грає в волейбол10 хв перерва учень біжить від спортзали на четвертий поверх ( висота поверху 3,5 м) Другий урок – укр. Мова 45 хв. Сидить пише диктант. Перерва 15 хв бігає по поверсі ( довжиною 70 м)Третій урок сидить читає на укр. Літ- 45 хв. Перерва 20 хв. – учень усію перерву обідає в столовій. Четвертий урок алгебра – сидить на уроці перерва 10 хв. Бігає між першим та четвертим поверхами, вверх та вниз, 3 рази Пятий урок образотворче мистецтво - сидить малює.

Номер слайду 6

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}№Час, t, c довжина шляхуl, м. Vсер., м/с0 (йде до школи)120010001 (з друз.)90002 (1 ур)2700100 * 3=3003 (перер)600144 (2 ур)270005 ( перер)90070 *2 = 1406 (з ур)270007 (пере)120008 (4ур)270009 ( перер)6004210 (5 ур)27000 Середня довжина пробігу під час гри = половині спортзали 100 м

Номер слайду 7

Розрахунки: Vcер = 1496/18900 =0,079м/с

Номер слайду 8

Висновки : Середня швидкість руху семикласника протягом перебування в школі становить 0,079 м/с

Номер слайду 9

Джерела:1. https://www.ar25.org/article/ruh-ce-zhyttya.htm2. http://www.mzz.com.ua/1546.htm3. Формула швидкості

pptx
До підручника
Фізика 7 клас (Бар’яхтар В.Г., Довгий С.О., Божинова Ф.Я., Горобець Ю.І., Ненашев І.Ю., Кірюхіна О.О.; за редакцією Бар’яхтара В.Г., Довгого С.О.)
До уроку
§ 12. Нерівномірний рух
Додано
29 вересня 2019
Переглядів
658
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку