Цікавий світ АвстраліїПроект з природознавства для учнів 4 класу. Вчителя початкових класів Єрьоменко О. Г.
Номер слайду 2
Навчальні ціліВ учнів будуть вдосконалюватися навички збирання даних кількома способами (енциклопедії, інтернет, словники, тощо); аналізу, впорядкування, осмислення та опрацювання відомостей про цікавий світ Австралії у різних формах (текст, малюнок, таблиця, діаграма, схема). Учні навчаться переконливо демонструвати відомості про природу Австралії за допомогою комп’ютерних презентацій, виступу перед класом з підготовленою інформацією. Формування в учнів уміння з’ясовувати ознаки, за якими можна знайти відмінності та схожість природи України з природою Австралії
Номер слайду 3
Термін виконання проекту2 тижні
Номер слайду 4
Основні запитання проекту. Ключове запитання: Чи завжди світ був таким як зараз?Тематичні запитання:1. Чи можуть зараз утворитися материки?2. Чи може жити у нас австралійська тварина (рослина)?3. Якою б ви хотіли бути твариною (рослиною) Австралії і чому?Змістові запитання:1. Які форми земної поверхні характерні для Австралії?2. Які унікальні тварини (рослини) мешкають в Австралії?Чому?3. Чим схожа і чим відрізняється природа України та Австралії?
Номер слайду 5
Завдання для досліджень групі “Географи”Дайте відповідь на запитання «Чи можуть зараз утворитися материки?»Висуньте гіпотези (припущення). За допомогою енциклопедій, словників, інтернет - джерел знайдіть інформацію про особливості утворення, форми земної поверхні материка АвстраліїСпілкуйтесь один з одним за допомогою електронної пошти (Google Suite), Viber для обміну інформацією. Проаналізуйте роботу за зазначеними критеріями. Зробіть висновок. Створіть спільний он-лайн документ. Презентуйте його іншим учасникам проекту.
Номер слайду 6
Завдання для досліджень групі “Аналітики”Дайте відповідь на запитання «Чи може жити у нас австралійська тварина (рослина)?»Висуньте гіпотези (припущення). За допомогою енциклопедій, словників, інтернет - джерел знайдіть інформацію про тваринний та рослинний світ Австралії. Спілкуйтесь один з одним за допомогою електронної пошти (Google Suite), Viber для обміну інформацією. Продумайте запитання для експерта з Австралії. Візьміть участь у Skype-конференції . Результати роботи оформите у вигляді відео.
Номер слайду 7
Завдання для досліджень групі “Аналітики”Порівняйте за допомогою діаграм природу Австралії та України (Географічне розташування, материк, клімат, форми земної поверхні, рослини,тварини). Проаналізуйте роботу за зазначеними критеріями. Зробіть висновок.
Номер слайду 8
Завдання для досліджень групі “Унікальні тварини (рослини) Австралії”Дайте відповідь на запитання «Якою б ви хотіли бути твариною (рослиною) Австралії і чому?»Висуньте ідеї (припущення). За допомогою енциклопедій, словників, інтернет - джерел знайдіть інформацію про те, які унікальні тварини (рослини) мешкають в Австралії. Складіть розповідь «Я тварина (рослина) Австралії»Створіть малюнки (моделі) тварин, які мешкають Австралії.
Номер слайду 9
Завдання для досліджень групі “Унікальні тварини (рослини) Австралії”Результати оформіть у вигляді спільної дошки Padlet. Прокоментуйте роботи інших учасників за зазначеними критеріями. Пройдіть он-лайн-опитування. Зробіть висновок. Презентуйте результати іншим учасникам проекту.
Номер слайду 10
Результат проекту. Виступ на конференції за допомогою комп’ютерної презентації.