ПРЕЗЕНТАЦІЯ ПРОЕКТУ НА ТЕМУ: «САТИРИКОН КІРОВОГРАДЩИНИ» (М.П. Годованець, М.М. Сарахан, П.С. Сиволап)

Про матеріал
ПРОЕКТ Сатирикон кіровоградщини (МИКИТА ГОДОВАНЕЦЬ МИКОЛА САРАХАН ПЕТРО СИВОЛАП) Згідно нової редакції Державного стандарту базової і середньої освіти України , нової програми з української літератури на вивчення літератури рідного краю у кожному класі відводиться 4 год. Микита Годованець, Микола Сарахан, Петро Сиволап широко знані не лише на рідній Кіровоградщині, а й в Україні. Тому доцільно вивчати їх творчість на уроках літератури рідного краю у 8 класі, бо саме у цьому класі вивчається якнайбільше гумор і сатира. Проект має на меті показати багатогранність творчості, дати уявлення про громадську, журналістську та літературну діяльність сатириків, а також довести, що їх творчість є актуальною впродовж багатьох років.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Сатирикон кіровоградщини(МИКИТА ГОДОВАНЕЦЬМИКОЛА САРАХАНПЕТРО СИВОЛАП)ПРОЕКТ

Номер слайду 2

Номер слайду 3

ПРОБЛЕМАЧИ ПОВИННІ УКРАЇНЦІ СМІЯТИСЯ НАД ВАДАМИ ЛЮДСЬКОГО ЖИТТЯ?

Номер слайду 4

АКТУАЛЬНІСТЬЗгідно нової редакції Державного стандарту базової і середньої освіти України , нової програми з української літератури на вивчення літератури рідного краю у кожному класі відводиться 4 год. Микита Годованець, Микола Сарахан, Петро Сиволап широко знані не лише на рідній Кіровоградщині, а й в Україні. Тому доцільно вивчати їх творчість на уроках літератури рідного краю у 8 класі, бо саме у цьому класі вивчається якнайбільше гумор і сатира. Проект має на меті показати багатогранність творчості, дати уявлення про громадську, журналістську та літературну діяльність сатириків, а також довести, що їх творчість є актуальною впродовж багатьох років.

Номер слайду 5

МЕТА ПРОЕКТУ: ознайомити учнів із життєвим і творчим шляхом письменників-гумористів Кіровоградщини (М. Годованця, М. Сарахана, П. Сиволапа); з’ясувати особливості їх творчого доробку; розвивати інтерес до дослідження художньої спадщини митців, уміння логічно й аргументовано висловлювати свої думки; виховувати позитивні риси характеру учнів, прищеплювати любов до художнього слова; сприяти вихованню зацікавленості учнів творчим доробком земляків-сатириків.

Номер слайду 6

Опрацювати біографічні відомості (Микита Годованець, Микола Сарахан, Петро Сиволап). Дослідити літературну та громадську діяльність байкарів. Познайомитися з творчою спадщиною земляків-сатириків. Простежити умови становлення їх поетично-байкарського таланту. Визначити жанрово-тематичну палітру творчості. Довести, що більшість творів сатириків актуальні у наш час. ЗАВДАННЯ:

Номер слайду 7

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИЗнати біографічні відомості про письменників-гумористів Кіровоградщини (М. Годованець, М. Сарахан, П. Сиволап). Читати й аналізувати їх твори. Уміти використовувати різноманітні джерела та Інтернет-ресурси. Висловлювати власні судження та доводити свою думку. Уміти створювати електронну презентацію. Удосконалювати навички публічного виступу. Виробляти навички робити адекватну самооцінку та оцінювати роботу однокласників.

Номер слайду 8

ПАСПОРТ ПРОЕКТУПроект дослідницький, творчий, пов’язаний з навчальними предметами: Українська мова. Художня культура. Навчальний проект стосується учнів 8 класу. Тип проекту – короткотривалий (3 тижні)Включає: конспект уроку, робочу сторінку, презентацію уроку, додатки.

Номер слайду 9

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} УРОКДІЯЛЬНІСТЬ УЧИТЕЛЯДІЯЛЬНІСТЬ УЧНІВУРОК(неосновний)ОГОЛОШУЄ ТЕМУ- ОБГРУНТОВУЄ НЕОБХІДНІСТЬ УЧАСТІ У ПРОЕКТІ (фронтальна бесіда)- СПРИЙМАЮТЬ ІНФОРМАЦІЮ- УТОЧНЮЮТЬ ЇЇ ЧЕРЕЗ ПОСТАНОВКУ ЗАПИТАНЬ2 УРОК(неосновний)- ОБ'ЄДНУЄ У ГРУПИ- ДАЄ ЗАВДАННЯ КОЖНІЙ ГРУПІ- ПОДАЄ СПИСОК ДЖЕРЕЛ ІНФОРМАЦІЇ- СКЛАДАЄ БЛАНК ПЛАНУ РОБОТИ ГРУПИ- ЗАПОВНЮЮТЬ БЛАНКИ ПЛАНУ РОБОТИ ГРУПИ- СКЛАДАЮТЬ ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПЛАН РОБОТИ ГРУПИ- ВИКОНУЮТЬ ЗАВДАННЯМІЖ 2 І 3 УРОКАМИ- НАДАЄ КОНСУЛЬТАЦІЇ(індивідуальні та групові)- ВИКОНУЮТЬ ЗАВДАННЯОРГАНІЗАЦІЯ ДІЯЛЬНОСТІ:

Номер слайду 10

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}3 УРОКПЕРЕВІРЯЄ РОБОТУ УЧНІВ(наявність, правильність використання джерел) -ВИКОНУЮТЬ ЗАВДАННЯМІЖ 3 І 4 НАДАЄ КОНСУЛЬТАЦІЇ(індивідуальні та групові) -ВИКОНУЮТЬ ЗАВДАННЯУРОК(неосновний)- ПЕРЕВІРЯЄ ВИКОНАНУ РОБОТУ- КОРИГУЄ ЗРОБЛЕНЕВИКОНУЮТЬ ТА УТОЧНЮЮТЬ ЗАВДАННЯ- ВИПРАВЛЯЮТЬ ПОМИЛКИМІЖ 4 І 5-УЗАГАЛЬНЮЮТЬ МАТЕРІАЛУРОК(вивчення теми)- ПЕРЕВІРЯЄ УЗАГАЛЬНЕНИЙ МАТЕРІАЛМІЖ 5 І 6- ПЕРЕВІРЯЄ РОБОТУВИЗНАЧАЮТЬ, У ЯКІЙ ФОРМІ БУДУТЬ ПРЕДСТАВЛЯТИ МАТЕРІАЛВИКОНУЮТЬ ПРЕЗЕНТАЦІЮУРОК(вивчення теми)ОЦІНЮЄ ДІЯЛЬНІСТЬ УЧНІВ“ЗАХИЩАЮТЬ” ПРОЕКТ

Номер слайду 11

На першому етапі роботи над проектом проводитиметься діагностичне опитування з метою виявлення рівня знань учнів про життя і творчість байкарів-сатириків Кіровоградщини. Організовано роботу груп, які працюватимуть за визначеними питаннями. Підбір матеріалів, досліджень, обговорення, редагування матеріалів, які будуть включені до проекту. Складання карток обліку, рекомендацій, таблиць, схеми оцінювання навчальної діяльності. ДІЯЛЬНІСТЬ УЧНІВ:

Номер слайду 12

РОБОТА НАД ПРОЕКТОМІ. ПІДГОТОВЧИЙ: (1 урок)Проведення діагностики. Визначення проблеми, ключового запитання, завдання. Прогнозування кінцевого результату.ІІ. ОРГАНІЗАЦІЙНО – МОТИВАЦІЙНИЙ: (2 – 3 уроки)Удосконалення навичок роботи в групах. Формування навичок роботи з довідковою літературою.ІІІ. КОНСТРУКТИВНИЙ: (4 – 5 уроки)Стимулювання пошукової роботи. Вміння пов’язувати матеріал із сучасністю.ІV. ОЦІНОЧНО – РЕФЛЕКТИВНИЙ: (6 урок)Вміння виступати перед аудиторією. Поглиблення та розширення набутих знань через оформлення презентацій: Микита Павлович Годованець – патріарх української байки, Презентация М. Сарахан.pptx, ПЕТРО СИВОЛАП.pptx. Самооцінювання та оцінювання проектної роботи.

pptx
Додано
13 березня 2019
Переглядів
594
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку