Презентація до уроку з трудового навчання у 6 класі знайомить з проєктуванням макета транспортного засобу методом фантазування, аналізом моделей-аналогів, видами графічних зображень. Ознайомлює з лініями креслення.
Проєктування макета транспортного засобу методом фантазування. Моделі-аналоги. Графічне зображення. Лінії креслення. Трудове навчання 6 клас Вчитель: Капуста В. М.
Номер слайду 2
Мета уроку:формувати вміння виконувати технологічні операції; обговорювати питання, пов’язані з реалізацією проєкту, ділитися власними думками, ідеями, коментувати та оцінювати власну діяльність та діяльність інших;розвивати образне мислення та творчу уяву, вміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати та робити висновки; виховувати потребу проявити себе в різноманітних видах творчої діяльності; виховувати прагнення до досконалості виробів та вміння застосовувати одержанні знання на практиці.
Номер слайду 3
Емоційне налаштування. Навчайтесь, працюйте, сил своїх ви не шкодуйте!Проявіть свою кмітливість, власний виріб спроєктуйте. Працюючи з інструментом, будьте всі дбайливі. Пропонуючи ідеї,- креативні і сміливі.
Номер слайду 4
МЕТОДИ ПРОЄКТУВАННЯбіоформ11.01.2023 Методи проєктуванняфантазування. Метод фантазування полягає в тому, що конструктор уявляє образ виробу, який будуть виготовляти, якщо навіть, конструкція виробу невідома. При проєктуванні форму виробу беруть з природи. Зазвичай, вони мають свій колір, забарвлення, візерунок.
Номер слайду 5
Методи створення нових об’єктів технологічної діяльностіМетод фантазування застосовують для створення нової форми виробу. Суть методу полягає в тому, що конструктор уявляє образ виробу, який будуть виготовляти, якщо навіть конструкція виробу невідома. Цей образ переносять на папір у вигляді малюнка.
Номер слайду 6
Пофантазуй, які об’єкти можна виготовити з геометричних фігур КОЛОпрямокутник. Квадрат. Ромб Овал Трикутник
Номер слайду 7
За допомогою творчих методів проєктування — фантазування, біоформ, — людина може навчитися творити, спрямовувати думки. Процес творчості — це пошук.
Номер слайду 8
Орієнтовні вимоги до виробуестетичність (гарний зовнішній вигляд),- оригінальність (внесення змін до зразка виробу),-міцність (форма виробу без тонких елементів),- економність (розташування деталей таким чином, щоб використати якомога меншу площу заготовки),-якість (якісна обробка крайок та поверхні),-зручність у використанні (немає бути гострих частин).
Номер слайду 9
Назва етапу проєктування. Етапи проектування об’єкта технологічної діяльностіОрганізаційно- підготовчий. Конструкторський Технологічний. Заключний- з’ясуємо завдання, над яким будемо працювати. Що будемо робитизастосовуючи ескізне або художнє конструювання розробимо конструкцію виробувиготовлятимемо спроєктований виріб відповідно до розробленого ескізу випробовування та захист проєкту
Номер слайду 10
Конструювання - це один з етапів створення виробу. («Конструкція» - в перекладі з латини означає «будова»). Конструювання є частиною проєктування і потрібним елементом майбутнього творчого проєкту. Конструювання починається з візуального уявлення виробу, складання його ескізів, малюнків, після чого підбирають необхідний матеріал. Професія інженера-конструктора вимагає знань про будову транспортних, транспортуючих і технологічних машин та споруд. Інженер-конструктор спочатку формулює словами задум технічного проєкту. Потім увиразнює його засобами технічної графіки: ескізами, кресленнями.
Номер слайду 11
Ескіз деталей виробу
Номер слайду 12
Ескіз-Ескізом називається креслення, виконане без застосування креслярських інструментів і без точного дотримання масштабу, але обов'язково із збереженням пропорціональності між окремими частинами предмета. Ескізи служать звичайно основою для виконання за ними креслень. Іноді деталь можна виготовити безпосередньо за ескізом. При виготовленні ескізу всі співвідношення частин предмета визначають тільки на око.
Номер слайду 13
Лінії креслення
Номер слайду 14
Номер слайду 15
Основні графічні зображення
Номер слайду 16
Аналіз моделей -аналогів Зразок №1 Зразок №2 Зразок №3 Зразок №4
Номер слайду 17
Практична робота{7 DF18680-E054-41 AD-8 BC1-D1 AEF772440 D}КритеріїЗразок №1 Зразок №2 Зразок №3 Зразок №4 Естетичність+++_ Форма+++_Технологічність ( складність ) +___Надійність ++__Економічність+___Власні вподобання +_+_
Номер слайду 18
Закріпимо отриману інформацію1. За допомогою якого методу ви сьогодні працювали? 2. Чи досягнули очікуваних результатів ви особисто,чи все вдалося?3. Який етап роботи сподобався найбільше?4. Де ти зможеш використати отриманий досвід? Фантазування. Конструювання
Номер слайду 19
Домашнє завдання. Дібрати і проаналізувати моделі –аналоги. Розробити ескіз виробу. Зворотній зв’язок: освітня платформа Human або ел. пошта valentinakapusta55@gmail.com