Тренінг для учнів 11 класу. Тема: Прогнозування життєвих перспектив і проектування професійної кар'єри. Соціальний педагог: Войтович Тетяна Михайлівна
Номер слайду 2
Мета: сприяти усвідомленню учасниками важливості проектування професійної кар'єри як складової життєвого самовизначення та основи прогнозування життєвих перспектив, актуалізувати професійне самовизначення учасників. Завдання: розкрити сутність понять “життєві перспективи”, “професійна кар’єра”;показати необхідність прогнозування та планування життєдіяльності людини;ознайомити з алгоритмом проектування професійної кар'єри;формувати вміння складати професійний план. Ключові слова: проектування, професійна кар'єра, життєві перспективи
Номер слайду 3
Принципи роботи на тренінгу
Номер слайду 4
«Візитна картка»{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Це я!(Ваші позитивні якості, навички, фізичні дані, досягнення, все, що вас характеризує)Це моє майбутнє!(Створіть картинку, що показувала б вас у майбутньому. Сюди залучіть ваші мрії про освіту, професію, сім’ю, кар’єру)
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Матриця складання професійного плану1. Подумайте про свої професійні цілі: чого б ви хотіли досягнути в майбутньому?2. Напишіть головну мету (ким я хочу бути, чого досягнути, яким я хочу бути)3. План: які кроки треба зробити, щоб досягти мети? (найближчі й подальші конкретні цілі)1)2)3)4)4. Шляхи і засоби досягнення цілей (внутрішні та зовнішні)5. Перешкоди: Що може перешкодити досягненню мети?1)2)3)6. Рішення: Що ви можете зробити, аби подолати перешкоди?1)2)3)