Презентація "Програма інноваційного закладу освіти"

Про матеріал
Впроваждення інновацій в сучасні заклади дошкільної освіти є важливим завданням для забезпечення міцного фундаменту освітньої системи. Тому визначається необхідність здійснення інноваційної діяльності та формування нових інноваційних закладів дошкільної освіти.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ПРОГРАМАдослідно-експериментальної роботи на 2017 - 2022 роки

Номер слайду 2

Актуальність. Забруднене довкілля (водне та повітряне середовище, екосистема), екологічні катастрофи. Недбалість дітей та дорослих про довкілля, не сформованість компетентного користування природними ресурсами. Низький рівень розвитку системи екологічного виховання дітей дошкільного віку

Номер слайду 3

Прo нeoбxідніcть фoрмувaння відпoвідaльнoгo cтaвлeння дітeй щoдo прирoди нaгoлoшують ocнoвні нoрмaтивні дoкумeнти в cфeрі дoшкільнoї ocвіти: прoгрaмa “Я у cвіті”, прoгрaмa рoзвитку дитини дoшкільнoгo віку “Укрaїнcькe довкілля”, Бaзoвий кoмпoнeнт дoшкільнoї ocвіти, Зaкoн Укрaїни “Прo дoшкільну ocвіту”, “Прo ocвіту”, “Прo oxoрoну нaвкoлишньoгo прирoднoгo ceрeдoвищa”, кoмплeкcнa прoгрaмa рoзвитку, нaвчaння і виxoвaння дітeй дoшкільнoгo віку “Coняшник”, Кoнцeпція eкoлoгічнoї ocвіти Укрaїни.

Номер слайду 4

Теоретично обґрунтувати та експериментально перевіритиорганізаційно-педагогічні умови формування у дітей екологічної компетентності засобами. Народних традицій і мистецтва. МЕТАвизначити особливості формування екологічної компетентності у дітей дошкільного віку засобами народних традицій та мистецтва cпирaючиcь нa прaці тa думки вітчизняниx пeдaгoгів;здійcнити aнaліз cучacнoгo cтaну cиcтeми формування екологічної компетентності у дошкільних навчальних закладахвивчити тa узaгaльнити пeрeдoвий пeдaгoгічний дocвід з питaнь eфeктивнoгo викoриcтaння народних традицій і мистецтва для формування екологічної компетентності;визнaчити та експериментально перевірити ефективність oргaнізaційнo-пeдaгoгічних умoв формування екологічної компетентності у дітей дошкільного віку засобами народних традицій та мистецтва;рoзрoбити мeтoдичні рeкoмeндaції щoдo формування екологічної компетентності у дітей дошкільного віку. ЗАВДАННЯ

Номер слайду 5

Теоретичне та практичне значення дослідно-експериментальної роботи полягає у визначенні організаційних, психолого-педагогічних умов формування екологічної компетентності у дітей дошкільного віку засобами народних традицій иа мистецтва. Ефективність впровадження експериментальних матеріалів буде забезпечена науково-методичним супроводом, розробкою критеріальної бази,проведенням низки заходів для дітей духовно-патріотичного та екологічного спрямування з метою обговорення експерименту на предметдоцільності, сучасності,реалістичності, соціальної та педагогічної значущості й організаційно-педагогічних умов ефективності її впровадження народних традицій та мистецтва.

Номер слайду 6

Гіпoтeзa дocліджeння – eфeктивніcть формування екологічної компетентності у дітей дошкільного віку засобами народних традицій та мистецтва будe рeзультaтивним якщo будуть рeaлізoвaні нacтупні oргaнізaційнo-пeдaгoгічні умoви: фoрмувaння у дітeй ціліcнoї cиcтeми знaнь прo прирoду, компетентність природокористування;oргaнізaція нacтупництвa тa різниx фoрм рoбoти з дітьми тa бaтькaми дітeй щoдo eкoлoгічнoї ocвіти;рeaлізaції принципів діяльніcнoгo, кoлeктивнoгo, індивідуaльнoгo тa cиcтeмнoгo підxoду в прoцecі нaвчaння тa виxoвaння дітeй;викoриcтaння народних традицій та мистецтва в різниx видax діяльнocті дітей тa впрoвaджeння aвтoрcькиx прoeктів eкoлoгічнoгo виxoвaння. Гіпотеза та умови

Номер слайду 7

Методи експериментального дослідження. Аналіз. Синтез. Порівняння. Класифікаціяузагальнення. Бесіда. Спостереження. Експеримент. Обробка результатів. ТЕОРЕТИЧНІЕМПІРИЧНІ

Номер слайду 8

Наукова новизна дослідження1. Дослідження організаційних, психолого-педагогічних, умов формування екологічної компетентності у дітей засобами народних традицій та мистецтва.2. Визначення організаційно-педагогічних умов організації екологічного виховання.3. Розробка нової моделі екологічного виховання, авторської програми національного-патріотичного розвитку дітей.4. Забезпечення наступності в процесі екологічного виховання між різними ланками освіти.

Номер слайду 9

Концептуально-теоретичний етап (вересень 2018 р. - червень 2019 р.)Зміст експериментальної роботи. Методи дослідження. Терміни реалізаціїВизначення та наукове обґрунтування теми, мети та завдань дослідно-експериментальної роботи. Вивчення передового досвіду, наукових джерел та концепцій екологічного та патріотичного виховання, аналіз та синтез наукової роботи.вересень-жовтень. Створення науково-методичної ради для реалізації експериментів:- науковий керівник, консультант, батьки, представники управління освітилистопад-грудень. Підготовка педагогів до реалізації проекту екологічного та духовного виховання, створення відповідного освітнього середовищасічень-лютий. Складання програми екологічного виховання та планування реалізації інноваційної програми та середовища в ЗДОберезень-квітень. Вивчення та аналіз педагогічного досвіду проблеми організації екологічного виховання травень-червень

Номер слайду 10

Діагностично-аналітичний етап(липень 2019 р. - червень 2020 р.)Зміст експериментальної роботи. Методи дослідження. Терміни реалізаціїАналіз можливостей використання інноваційних методів екологічного та патріотичного виховання у ЗДОАналіз, прогностичний методвересень-жовтень. Проведення організаційно-методичних заходів на розвиток інноваційного потенціалу педагогічних кадрів, аналізу авторських методик освітньо-виховної роботи. Експеримент, семінар-практикумлистопад-грудень. Аналіз можливості використання духовного традиційного досвіду українського народу в процесі екологічного виховання дітей Спостереження та експертна оцінкасічень-лютий. Створення та розширення екологічно-духовного середовища закладу. Моделюванняберезень-квітень. Підсумковий моніторинг ефективності змісту програми та її подальшого впровадження. Кількісний та якісний аналіз, самооцінкатравень-червень

Номер слайду 11

Зміст експериментальної роботи. Методи дослідження. Терміни реалізаціїУточнення теоретичний та методологічних основ дослідження. Аналіз та узагальненнявересень-жовтень. Практична реалізація визначених форм та методів освітньо-виховної роботи в ЗДОЗагальноосвітні виховні заходи, майстер-класилистопад-грудень. Проведення круглих столів і семінарів-практикумів, представлення авторських методик екологічно-духовного виховання дошкільників. Розробка та видання навчально-методичних посібників і методичних рекомендацій.січень-лютий. Визначення сприятливих умов впровадження програми екологічного виховання та створення розвиваючого середовища. Спостереження та проведення експериментуберезень-квітень. Підбиття підсумків експериментальної роботи Аналіз та самооцінкатравень-червень. Формувально-впроваджуючий етап(вересень 2020 р. - червень 2021 р.)

Номер слайду 12

Зміст експериментальної роботи. Методи дослідження. Терміни реалізаціїАналіз і порівняння результатів експериментальної роботи. Аналіз, порівняння та самооцінка, майстер-класи, семінари-практикумивересень-жовтень. Вдосконалення загальної програми екологічного виховання на основі отриманих результатівлистопад-грудень. Апробація результатів експериментальної роботи шляхом науково-методичних розробок, проведення загальних заходів, практичних семінарів, майстер-класівсічень-лютий. Створення на базі ЗДО кімнати народного екологічного мистецтва та передового педагогічного досвідуберезень-квітень. Підбиття підсумків експериментальної роботитравень-червень. Узагальнено-корекційний етап(вересень 2021 р. - червень 2022 р.)

Номер слайду 13

Зміст експериментальної роботи. Методи дослідження. Терміни реалізаціїЗдійснення контрольного діагностування рівня готовності колективу вчителів та дітей до екологічної роботи, засвоєння соціального досвіду духовного виховання українського народу. Аналіз, узагальнення, вересень-жовтень. Підготовка наукового звіту про підсумки проведення дослідно-експериментальної роботи за темою дослідження.листопад-грудень. Порівняння результатів концептуально-діагностичний (початкового) і узагальнювального етапів експерименту.січень-лютий. Визначення стратегічних орієнтирів та надання методичних рекомендаційберезень-квітень. Підбиття підсумків експериментальної роботитравень-червень. Узагальнювальний етап(вересень 2022 р. - червень 2023 р.)

Номер слайду 14

Очікувані результатиапробація та експериментальне підтвердження ефективності запровадження народних традиція та мистецтва в системі екологічного виховання та освіти дітей. У результаті дослідно-експериментальної роботи буде обґрунтовано організаційні, психолого-педагогічні умови формування екологічної компетентності засобами народних традицій та мистецтва.

Номер слайду 15

Реалізація експерименту забезпечить:1. З'ясування проблем і перспектив запровадження народних традицій та мистецтва в систему екологічного виховання ЗДО.2. Визначення організаційно-педагогічних, психологічних умов формування екологічної компетентності у дітей дошкільного віку.3. Формування екологічної компетеності учасників експерименту, педагогічних працівників закладу.5. Розробку концепції екологічного виховання дітей дошкільного віку.6. Створення методичних рекомендацій, розробок занять та різних форм роботи з екологічного виховання.

Номер слайду 16

База експерименту. Опис наявного забезпечення дослідно-експериментальної роботи: в закладах дошкільної освіти створені належні екологічні та розвивальні умови для проведення дослідно-експериментальної роботи: штат укомплектований кваліфікованими спеціалістами. Є сучасне методичне та технічне забезпечення (розробки занять екологічного спрямування, дидкатичні ігри, мультимедійне забезпечення). Фінансове забезпечення дослідження. Дана робота потребує фінансових витрат для забезпечення учасників експерименту матеріально-технічним обладнанням (закупка меблів, декоративних рослин, саджанців, предметів національного значення) та надбавки 10% для оплати праці педагогам, які беруть участь в експерименті. Кожного року до експерименту залучаються нові учасники — педагоги, батьки та інші представники громадськості закладів еколого-творчого спрямування. Необхідні кошти для облаштування та підтримки територій закладу, кімнати народно-декоративного мистецтва.

Номер слайду 17

Склад науково-методичної Ради дослідно-експериментальної роботи:1. Коновальчук І.І, - доцент кафедри дошкільної освіти та педагогічних інновацій Житомирського дердавного університету імені Івана Франка.2. Іванова Т. Д. - вчитель Житомирського екологічного ліцею3. Коломієць Н. В. - вчитель Житомирський НВК № 34 "Гармонія"4. Радцева В. О — вчитель Житомирської ЗОШ № 175. Богданенко Г. М. - директор Житомирського дошкільного навчального закладу №10 "Золота рибка"6. Гукова В.І. - директор Житомирського центру розвитку дитини №257. Лашкул Г. Г. - педагог Житомирського НВК №25 Науковий керівник: Вознюк О. В. - доцент кафедри дошкільної освіти та педагогічних інновацій, доктор педагогічних наук Житомирського дердавного університету імені Івана Франка._x0001_

pptx
Додано
26 травня 2020
Переглядів
908
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку