Презентація " ПРОГРАМА розвитку дитини дошкільного віку “Українське дошкілля” Музична діяльність"

Про матеріал

ПРОГРАМА розвитку дитини дошкільного віку “Українське дошкілля” Музична діяльність.

Освітні завдання

• Викликати емоційний відгук на музику, бажання слухати невеликі п'єси, пісні.

• Розвивати співочі навики дітей.

• Вчити розрізняти ритм музичного твору та рухатися відповідно до нього.

• Формувати вміння своєчасно змінювати рухи під час виконання танцю, гри.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

ПРОГРАМА розвитку дитини дошкільного віку “Українське дошкілля” (2012 р.) Музична діяльність

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Вікові можливості дитини На третьому році життя дитина реагує на специфічні особливості музики: мелодію, ритм, силу звуку тощо. Відбувається зацікавлене слухання пісні, де йдеться про відомих персонажів, емоційне їх сприйняття. З'являються співочі інтонації та елементарна ритмічність у рухах під музику.

Номер слайду 4

Освітні завдання • Викликати емоційний відгук на музику, бажання слухати невеликі п'єси, пісні. • Розвивати співочі навики дітей. • Вчити розрізняти ритм музичного твору та рухатися відповідно до нього. • Формувати вміння своєчасно змінювати рухи під час виконання танцю, гри.

Номер слайду 5

Слухання Викликати емоційний відгук на музику. Вчити дітей слухати веселі та спокійні пісні, п'єси; розрізняти регістри (високий-низький); розрізняти звучання різних інструментів: барабан, брязкальце, дзвіночок, сопілка; розрізняти музику за висотою та ритмом (марш – біг); розрізняти окремі твори та називати їх.

Номер слайду 6

Підспівування та співи Розвивати вміння підспівувати закінчення музичних фраз, слів, що повторюються у піснях, у супроводі співу дорослих та інструментів; запам'ятовувати невеликі пісні. Вчити правильно вимовляти слова, співати разом з іншими дітьми.

Номер слайду 7

Музично-ритмічні рухи Спонукати дітей передавати ритм ходьби та бігу, своєчасно змінювати рухи під час виконання танцю (гри). Формувати вміння визначати в русі різні ритми, передавати їх у зв'язку з різною музикою; дії ігрових персонажів (ведмідь, лисичка, зайчик, пташка). Вчити в іграх, таночках ходити по одному, парами, тримаючись за руки, бігати по одному; виконувати прості танцювальні рухи: плескати в долоні, тупати ногами, кружляти, ходити, розмахуючи хустинкою, робити напівприсідання, наслідувати рухи тварин. Вчити дітей за допомогою дорослого ходити по колу; танцювати вільно по всій кімнаті.

Номер слайду 8

Показники компетентності дитини: • емоційно відгукується на музику; • розрізняє звучання різних інструментів (брязкальце, сопілка, барабан, дзвіночок); • розрізняє музику за висотою, ритмом; • виконує невеликі за розміром пісні; • виконує прості танцювальні рухи: притупування, ходьба, біг, кружляння, напівприсідання, плескання в долоні, наслідує рухи тварин; • ходить по колу з допомогою дорослого; • передає ритм ходьби та бігу, змінює рухи під час виконання гри і танцю.

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Вікові можливості дитини На четвертому році життя у дітей спостерігається емоційний відгук на музику, чуття ритму, тембру. Дитина може адекватно сприймати художні образи твору й емоційно його переживати. Дитина сприйнятлива до музики: може зіставити тиху й голосну мелодії, впізнати знайомі пісні, п'єси. Сприймання музики в цьому віці характеризується цілісністю, і тому будь-яке відхилення від тексту (зміна ритму, тембру, ладу тощо) призводить до того, що дитина перестає впізнавати прослуханий твір.

Номер слайду 11

Цілісність сприймання - це позитивна якість, яка забезпечує повноцінне сприймання музичного твору, який по-іншому зрозуміти неможливо. Дитина спроможна передати в русі ритм ходьби і бігу, проте слухова увага ще не стійка, голос починає щойно формуватися.

Номер слайду 12

Освітні завдання • Розвивати здатність захоплюватися, емоційно переживати, радіти, слухаючи музичні твори. • Розвивати співочі навички дітей. • Формувати вміння виразно пластично рухатися, передаючи настрій і характер музичного образу. • Виховувати любов до краси виконання народних обрядів; розвивати пластичність рухів у народних дійствах.

Номер слайду 13

Слухання Виховувати у дитини позитивне емоційне переживання музики, бажання слухати й помічати зміни у її звучанні. Використовуючи звуки та музичні інструменти, підводити дітей до розуміння, що музика виражає різні настрої, почуття, зображає явища природи. Ознайомлювати з творами народної та класичної музики. Вчити розрізняти на слух контрастну динаміку звучання (тихо-голосно), тембр музичних інструментів та музичних іграшок.

Номер слайду 14

Співи Вчити співати протяжно, злагоджено, без напруження, починати і закінчувати спів одночасно, за жестом музичного керівника, підлаштовуючи свій голос до заданого звука дорослого. Вчити запам'ятовувати та впізнавати невеликі музичні твори різних жанрів, пісні зі словами українських композиторів, у тому числі композиторів Західного регіону.

Номер слайду 15

Музично-ритмічні рухи Розвивати ритмічний слух; вміння рухатися ритмічно, правильно відображаючи ритм і темп музики, її початок і зміни настрою. Вчити бігати, легко підскакувати, виконувати образні рухи (зайчик, коник, пташка тощо); виконувати рухи з атрибутами, зі зміною музики змінювати рухи: "пружинка", притупування однією та двома ногами, плескання в долоні, повертання кистями рук "веселі ручки", кружляння по одному та парами; танцювати, виконуючи названі танцювальні рухи. Вчити драматизувати українські народні пісні, ігри, водити хороводи.

Номер слайду 16

Показники компетентності дитини: • під час слухання музичних творів орієнтується в характері мелодії, настрої; • розрізняє контрастну динаміку звучання, тембр музичних іграшок та інструментів; • співає нескладні пісні, володіючи навичками розподілу дихання; • намагається співати злагоджено, протяжно; • рухається правильно, відображаючи ритм і темп музики;

Номер слайду 17

• виконує рухи з атрибутами та образні рухи; • танцює, виконуючи танцювальні рухи: "пружинка", притупування однією та обома ногами, плескання в долоні, кружляння по одному та парами, "веселі ручки"; • проявляє фантазію під час виконання танцювальних рухів; • бере участь у музичній грі-драматизації на тему українських народних пісень, ігор; • охоче водить хороводи.

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Вікові можливості дитини На п'ятому році життя діти можуть емоційно переживати настрій, характер музичного образу. Вони точно визначають темп звучання музики (швидко, помірно, повільно), динаміку (голосно - тихо). Діти цього віку сприймають звуковисотний та ритмічний малюнок мелодії, тембр музичних інструментів; можуть інтонаційно чисто співати, ритмічно рухатися, імпровізують рухи. Із задоволенням водять хороводи, беруть участь у музичних іграх-драматизаціях на теми українських народних пісень та ігор.

Номер слайду 20

Освітні завдання • Розвивати здатність дітей захоплюватися красою музичних образів, настроїв, емоційно реагувати на тембр, ритм, лад музичних творів. • Сприяти отриманню задоволення від самовираження в музиці (власна музична творчість, музикування, пластичне інтонування). • Вчити співати природним голосом, без напруження. • Залучати до виконання музичних рухів, передаючи конкретний характер музики, зміну її динаміки, темпу, регістрів. • Розвивати чуття інтонаційної виразності української народної музики на прикладі українських народних пісень, народних ігор. • Вчити грати на музичних інструментах (бубон, маракаси, трикутник тощо).

Номер слайду 21

Слухання Виховувати здатність захоплюватися красою музики та її виражальними засобами. Вчити відчувати характер музики, впізнавати твори за мелодією, називати їх; визначати жанри (пісня, танець, марш), темп, динаміку. Ознайомлювати дітей зі звучанням однієї й тієї самої мелодії на різних інструментах, впізнавати їх звучання. Розвивати вміння висловлювати свої думки про характер музики, засоби її виразності.

Номер слайду 22

Співи Вчити співати виразно, протяжно, правильно вимовляти слова, передавати мелодію пісні; вміти прислухатися до співу дорослого та дітей, разом починати й закінчувати пісню; починати спів після музичного вступу; співати в одному темпі з інструментальним супроводом та без нього.

Номер слайду 23

Музично-ритмічні рухи Стимулювати дітей виконувати ритмічно рухи під музику, узгоджуючи їх з темпом, динамікою, характером; своєчасно змінювати рухи в танцях, хороводах, народних іграх; рухатися під музику в помірному, швидкому та повільному темпі. Вчити розходитися з кола врозтіч та утворювати коло; виконувати нескладні таночки по одному, в парах, вивчати такі танцювальні рухи: притупування однією та двома ногами, ставити ногу на п'ятку, напівприсідання, бічний крок, кружляння в парах; водити хороводи. Продовжувати розвивати емоційну чутливість на музичний образ, виражати його основними образно-пантомімічними рухами; переносити елементи творчості у виконання музично-ритмічних рухів.

Номер слайду 24

Гра на музичних інструментах Вчити розрізняти темброве забарвлення різних дитячих музичних інструментів, називати динамічні відтінки музичного твору; добирати з допомогою вихователя мелодії, імпровізувати різні ритмічні малюнки; на музичних інструментах виконувати задумані настрої (радісно, ласкаво, сумно, тривожно). Заохочувати до створення музичних привітань й мелодій.

Номер слайду 25

Показники компетентності дитини: • здатна захоплюватися красою музики та її виражальними засобами; • співає природним голосом, без напруження, протяжно; • починає і закінчує музичний твір разом з усіма дітьми; • співає з інструментальним супроводом і без нього; • вміє починати музичний твір після музичного вступу;

Номер слайду 26

• ритмічно виконує рухи під музику, узгоджує їх із динамікою, характером, темпом, своєчасно змінює рухи під час танців та хороводів; • виконує танці по одному та в парах, здатна імпровізувати рухи; • драматизує музичні твори українських народних пісень та ігор; • грає на музичних інструментах, добирає з допомогою вихователя мелодії, створює музичні мелодії та привітання.

Номер слайду 27

Номер слайду 28

Вікові можливості дитини На шостому році життя діти емоційно сприймають музичні твори, визначають їх жанр, характер, темп, настрій (радісно, сумно, тривожно тощо). Чистішим стає голосове інтонування мелодії, зміцнюється і подовжується дихання. Дитина частіше співає не лише у групі дітей, але й сольно.

Номер слайду 29

Рухи старшого дошкільника стають більш координованими, виразними, хоча вони ще недостатньо легкі. Формується дитяча рухова й інструментальна творчість. Граючи на музичних інструментах, добирає мелодію на слух, підлаштовує до неї голос. Виступає режисером нескладної інсценівки, корегує дії однолітків, передає колорит українських народних казок та творів інших жанрів. Бере участь у музичних іграх-драматизаціях на теми українських народних казок, пісень, ігор.

Номер слайду 30

Освітні завдання • Продовжувати розвивати потяг та інтерес до української народної та класичної музики. • Спонукати самостійно називати характер, настрій музичного твору та засоби музичної виразності. • Вчити диференціювати тембри скрипкових, духових, ударних інструментів симфонічного оркестру. • Формувати основні співочі вміння. • Удосконалювати вміння дітей виразно та ритмічно рухатися під музику відповідно до її темпу, характеру, динаміки; дотримуватися пауз. • Активізувати дітей творчо проявляти себе в різних видах музичної діяльності (гра-драматизація, танець, музична гра, опера, імпровізація на музичних інструментах тощо).

Номер слайду 31

Слухання Збагачувати дітей знаннями про українську народну музику, традиції свого народу; бажання слухати музичні твори, розрізняти її за характером, жанром, запам'ятовувати і впізнавати твір за вступом і мелодією. Розвивати вміння самостійно називати жанр твору, характеризувати його, визначати особливості; розрізняти різні за характером музичні твори, зіставляти їх, розповідати про відмінності між ними. Розвивати гармонічний слух: вчити відчувати відповідність (невідповідність) акомпанементу мелодії; розрізняти види музики: класика, сучасна, народна.

Номер слайду 32

Співи Вчити співати виразно, без напруження, плавно; проспівувати слова виразно, інтонаційно чисто, закінчення фраз співати легко, не наголошуючи на них; співати в різному темпі без супроводу, під акомпанемент. Вправляти у вмінні розрізняти на слух правильний і неправильний спів; визначати звуки за висотою і тривалістю; зберігати правильну позу під час співу.

Номер слайду 33

Музично-ритмічні рухи Вчити правильно відтворювати в рухах ритмічний малюнок танцю (гри, хороводу); рухатися відповідно до характеру музики, динаміки, зміни регістрів, темпу; бігати легко, високо піднімаючи ноги, підскакувати з ноги на ногу. Розвивати вміння виконувати ритмічні рухи різного характеру з атрибутами та без них; самостійно утворювати коло, дотримувати певної відстані між парами, сходитися в пари та розходитися; звужувати й розширювати коло, робити викид ніг під час підскоків, рухатися парами, відходити один від одного спиною. Заохочувати у музичних іграх діяти самостійно, передавати ігрові образи, придумувати елементи танців, творчо використовувати знайомі елементи народних і сучасних танців.

Номер слайду 34

Гра на музичних інструментах Вчити відтворювати на музичних інструментах різні ритмічні малюнки, акценти, відчуття пауз. Стимулювати виконувати в оркестрі невеликі п'єси; імпровізувати на музичних інструментах, підбирати знайомі мелодії, створювати ритмічні п'єси.

Номер слайду 35

Показники компетентності дитини: • розрізняє українську народну та класичну музику; • впізнає твір за вступом і мелодією; • самостійно називає жанр твору, характер, настрій та засоби музичної виразності; • має розвинений гармонічний слух; • співає інтонаційно чисто, легко закінчує фрази пісень; • уміє зберігати правильну позу під час співу; • рухається відповідно до темпу, динаміки музики; • відтворює ритмічний малюнок танцю (хороводу, гри);

Номер слайду 36

• разом з іншими дітьми виконує танцювальні рухи: самостійно утворює коло, звужує та розширює його, робить викид ніг під час підскоків, рухається в парі (сходяться в пари і розходяться у різні сторони); • вміє дотримувати відстані між парами; • творчо використовує танці, пісні, придумує власні елементи танців, імпровізує на музичних інструментах; • виконує в оркестрі на музичних інструментах невеликі п'єси.

Номер слайду 37

Номер слайду 38

РАННІЙ ВІК (третій рік життя) Слухання "Ладки-ладусі", муз. В. Верховинця; "Дудочка", муз. Ю. Рожавської; "Барабан", муз. Д. Кабалевського; "В лісі. (Ведмідь, Зайчик, Зозуля)", муз. 0. Тілічеєвої; "Спи, ведмедику", муз. О. Тілічеєвої; "Ну ж бо, зайчику, станцюй", муз. А. Філіпенка; "Зима", муз. Н. Вересокіної; "Я маленький хлопчик",

Номер слайду 39

муз. обр. Я. Степового; "Кішка", муз. М. Раухвергера; "Іди, іди, дощику", укр. нар. мелодія в обр. Я. Степового; "Потанцюймо веселіше", укр. нар. мелодія в обр. Т. Прача; "Два півники", укр. нар. пісня в обр. Л. Компанієць; "Весело - сумно", муз. Л. Бетховена; "Котику сіренький", укр. нар. пісня в обр. М. Вериківського; "Листопад", муз. Т. Попатенко; "Ой коточок, коточок", укр. нар. пісня.

Номер слайду 40

Підспівування і співи "Осінь", муз. Ю. Михайленко; "Гоп-гоп, гу-ту-ту", укр. нар. мелодія в обр. Я. Степового; "Дощик", муз. В. Барвінського; "Печу, печу хлібчик", укр. нар. мелодія в обр. В. Верховинця; "Зайчик", муз. В. Павловича; "Вийди, вийди, сонечко", укр. нар. мелодія в обр. Я. Степового; "Сніг-сніжок", муз. В. Костенка; "Заспівали пісеньку", муз. С. Макшанцевої; "Пісня про маму", муз. О. Тілічеєвої; "Куй, куй, ковалі",

Номер слайду 41

муз. обр. В. Верховинця; "Сорока-ворона", укр. нар. мелодія; "Ялинка", муз. О. Тілічеєвої; "А-а, котків два", укр. нар. мелодія в обр. Т. Шутенко; "Диби-диби", сл. і муз. В. Верховинця; "Котику сіренький", укр. нар. мелодія в обр. Т. Шутенко; "Ой, є у нас...", сл. і муз. народні; "Куй, куй, ковалі", муз. В. Верховинця; "Котик", муз. В. Барвінського; "Горобчик", муз. В. Барвінського.

Номер слайду 42

Музично-ритмічні рухи та вправи "Ляльки танцюють", укр. нар. мелодія в обр. В. Зентогревича; "Ми вчимося бігати", муз. Я. Степового; "Побігали-потупали", муз. Л. Бетховена; "Веселі рученята", муз. О. Тілічеєвої; "Вправа з хусточками", муз. Я. Степового; "Молоточки", укр. нар. музика; "Де прапорці", муз. І. Кишко; "Крокують ніжки", муз. Д. Шостаковича; "Марш", муз. Р. Рустамова; "Заїнька", укр. нар. гра; "Зробимо коло", укр. нар. гра; "Хто з вас бачив?", сл. Я. Кузьмак; "Труби, Грицю", укр. нар. гра.

Номер слайду 43

Танці "Стукалка", укр. нар. муз. в обр. М. Метлова; "Танець із листочками", муз. К. Стеценка "Танець сніжинок", муз. С. Макшанцевої; веселий танок "Гречаники", укр. нар. мелодія; "Туп-туп веселенько", укр. нар. мелод. в обр. Н. Різоля; "Хоровод біля ялинки", муз. Г. Фінаровського; "Танець з ляльками", укр. нар. мелодія в обр. Т. Шутенко; "Танець з дзвіночка: (брязкальцями, квітами)", муз. Т. Вількорейської; "Подружилися", Т. Вількорейської; "Потанцюєм веселіше", укр. нар. мелодія в обр. І. Прача; "Гопачок", укр. нар. мелодія.

Номер слайду 44

Музичні ігри "Тепловоз", муз. А. Філіпенка, сл. Т. Волгіної; "Зайчики та лисички», муз. Г. Фінаровського, сл. Антонової; "Прилетіла пташка", муз. О. Тілічеєвої, сл. Ю. Островського; "Діти і ведмідь", муз. Т. Шутенко, сл. І. Плакиди; "Прогулянка і дощик", муз. М. Раухвергера; "Шпаченьки", А. Філіпенка; "Пташки і кіт", муз. Г. Фінаровського; "Гра з бубном», укр. нар. мелодія.

Номер слайду 45

Номер слайду 46

Слухання "Гопак", муз. Я. Степового; "Колискова", муз. Я. Степового; "Конячка", муз. А. Філіпенка; "Зайчик", муз. Ю. Рожавської; "Ведмідь", В. Ребікова; "Козачок", муз. Ю. Щуравського; "Марш", муз. Б. Юцевичї "Зозуля", муз. М. Речлинського; "Курочка", муз. М. Любарського; "Пастушок", муз. Ю. Рожавської; "Барабан", муз. Д. Кабалевського; "Осіння пісня», муз. П. Чайковського із циклу "Пори року"; "Весна", муз. А. Вівальді з циклу "Пори року" (оркестр); "Горлиця", укр. нар. мелодія; "Ой, коточок, коточок», укр. нар. пісня; "Ой, ходить сон коло вікон", муз. В. Барвінського.

Номер слайду 47

Співи "Сорока", сл. В. Щурата, муз. В. Вахнянина; "Вийди-вийди, сонечко", укр. нар. мелодія в обр. Л. Ревуцького; "Веснянка", укр. нар. пісня, обр. Г. Гриневича; "Я маленький хлопчик", муз. В. Верховинця; "Печу, печу хлібчик", муз. В. Верховинця; "Ти куди біжиш, трамваю", муз. А. Філіпенка; "Киця", муз. І. Шайкіба; "Настала зима", муз. М. Дремлюги; "Перший сніг", муз. А. Філіпенка; «Пісня про Святого Миколая» (укр. нар. мелодія); "Дощик", муз. Н. Вересокіної; новорічний хоровод (за вибором); "Мам вітаємо усіх", сл. і муз. І. та Ю. Білоконь; "Любимо бабусю", сл. і муз. І. та Ю. Білоконь; "Гей, весна іде", муз. А. Філіпенка, сл. Т. Волгіної; "Новий рік", сл. і муз. В. Гвоздій; "Восени", укр. нар. мелодія, сл. І. Планиди; "Ішла коза", сл. народні, муз. М. Гайворонського; «Парасольки", сл. і муз. У. Малицької; "Панна сонечко", сл. і муз. У. Малицької; "Гляньте, діточки", сл. і муз. С. Воробкевича; Колядки: "Бог ся рождає"; щедрівки "Щедрик, щедрик, щедрівочка".

Номер слайду 48

Музично-ритмічні рухи та вправи "Ворітця", муз. К. Парлова і Т. Ланової; "Плескаємо-тупаємо» , муз. Я. Степового; "Вправа з брязкальцями", муз. А. Козакевича; "Рухатись і відпочивати", муз. Я. Степового; "Пальчики та ручки", муз. М. Раухвергера; "Лови", муз. Ф. Колесси.

Номер слайду 49

Танці "Осінній хоровод", муз. Ю. Рожавської; "Подружилися", муз. Т. Вількорейської; "Ось ялиночка прийшла", муз. А. Філіпенка; "Танець парами", укр. мелодія; "Танець із квітами", укр. нар. мелодія в обр. М. Лисенка; "Чобітки", муз. А. Філіпенка, сл. Т. Волгіної; "Білесенькі сніжиночки", муз. В. Верховинця; "Новорічний танець", муз. Т. Шутенка.

Номер слайду 50

Ігри "Гра з кольоровими хустинками", укр. нар. мелодія; "Прогулянка та дощик", муз. А. Філіпенка; "Гра з ведмедиком", муз. В. Верховинця; "Поїзд", муз. М. Метлова, сл. Т. Бабаджан; "Жмурка", муз. А. Флотова; "Пташка і пташенята", муз. О. Тілічеєвої; "Кішка з кошенятами", муз. М. Раухвергера; "Мелодія", муз. Т. Ломової; "Пташки і кіт", муз. Г. Фінаровського, сл. Г. Бойка; "Ведмідь і діти", муз. Б. Гунтера; "Ой чого ти, метелику", укр. нар. гра; "Ой у полі жито", укр. нар. гра; "А вже ясне сонечко припекло", сл. О. Олеся, муз. народна; "Дінь, дінь, динь", укр. нар. гра; "Жнива", муз. О. Суховерської; "Кіт і миші", сл. В. Щурата, муз. В. Вахнянина; "Хто з вас бачив?", сл. І. Кузьмова, муз. народна.

Номер слайду 51

СЕРЕДНІЙ ДОШКІЛЬНИЙ ВІК (п'ятий рік життя) Слухання "Ой лопнув обруч", укр. нар. мелодія; "Колискова", муз. Я. Степового; "Павочка ходить", муз. Я. Степового; "Зима", муз. М. Крутицького; "Горлиця", укр. нар. мелодія; "Дзвіночки дзвенять", муз. В. Моцарта; "Журавель", укр. нар. пісня в обр. Я. Степового; "Метелик", муз. С. Майкапара; "А вже ясне сонечко", муз. П. Козицького; "Дощик", муз. М. Любарського; "Зацвіла в долині",

Номер слайду 52

муз. А. Філіпенка, сл. Т. Шевченка; "Тече вода", муз. А. Філіпенка, сл. Т. Шевченка; "Осінь", муз. А. Вівальді, із циклу "Пори року" (оркестр); "Пісня жайворонка", муз. П. Чайковського, із циклу "Пори року" (фортепіано); "Пісня лисички", муз. М. Лисенка, з дит. опери "Коза-Дереза"; "Щедрівочка щедрувала", укр. нар. пісня; "Го-го-го, коза", укр. нар. пісня; "Гляньте, діточки...", сл. і муз. С. Воробкевича; "Ой, ходила дівчина бережком", муз. В. Барвінського.

Номер слайду 53

Співи. Розспівки "Квочка", муз. Я. Степового; "Іде, іде дід", муз. Я. Степового; "Скрипка і бубон", муз. Я. Степового; "Коляд-колядниця", муз. Я. Степового; "Бім-бом", муз. Я. Степового; "Куй, куй, ковалі", муз. В. Верховинця; "Котилася торба", укр. нар. мелодія.

Номер слайду 54

Пісні "Пісня про Львів", сл. і муз. А. Шепель; "Ми ходили по гриби", муз. Верещагіна; "Осінь", муз. І. Кишка; "Дощик", муз. А. Філіпенка; "Наш автобус голубий", муз. А. Філіпенка; "Ялинка", муз. П. Козицького "Мамо моя", муз. Н. Ржавської; "Подоляночка", укр. нар. мелодія в обр. Л. Ревуцького; "Веснянка хороводна", укр. нар. мелодія; "Зима", муз. і сл. Н. Вересокіної; "Ялинка зелененька", сл. і муз. В. Гвоздій;

Номер слайду 55

"Осінь" сл. і муз. Н. Вересокіної; "Подарунок мамі", муз. А Філіпенка, сл. Т. Волгіної; "Тече вода з-під явора", муз. А. Філіпенка, сл. Т. Шевченка* "Наш садочок", сл. В. Щурата, муз. В. Вахнянина; "Два півники", укр. нар. пісня в обр. В. Верховинця; "Ой, хто, хто Миколая любить", укр. нар. мелодія; "Нечемний Гриць", сл. В. Щурата, муз. В. Верховинця; "Калина", сл. С. Лучук, муз. У. Малицької; "Рушники", сл. і муз. У. Малицької; колядки: "Нова радість стала", "Бог ся рождає"; щедрівки: "В полі, в полі плужок оре", "Ой, сивая та й зозуленька", "Щедрівочка щедрувала".

Номер слайду 56

Музично-ритмічні рухи та вправи "Екосез", муз. І. Гуммеля; "Підскакування", муз. М. Сатуліної; "Пружина", укр. нар. пісня; "М'ячики", М. Сатуліної; "Знайди свій колір", білоруська нар. мелодія; "Сопілочка", муз. В. Моцарта; "Жучки", угорська нар. мелодія; "Покружляй і вклонися", муз. В. Трочика; "Святковий марш", муз. Т. Шутенко.

Номер слайду 57

Танці "Листочок золотий" (хоровод); "Танець парами", укр. нар. мелодія; "Хороводна", муз. А. Філіпенка; "Осінь" (хоровод), муз. В. Моцарта; "Танець сніжинок", муз. В. Моцарта; "Український народний танець", укр. нар. мелодія; "Ой, минула вже зима", укр. нар. мелодія; "Полька", муз. Б. Фільца; "Танець із іграшками", муз. Г. Фінаровського; "Лисичка" (танок-забава), муз. М. Лисенка.

Номер слайду 58

Музичні ігри "Квач", муз. Й. Гайдна або В. Верховинця; "Гра з бубоном", укр. нар. мелодія; "Хто швидше займе стільчик", естонська нар. мелодія; "Два півники", укр. нар. мелодія; "Гра з іграшками", чеська нар. мелодія; "Ми на луг ходили", муз. А. Філіпенка; "Помічники", муз. Т. Шутенко; "Подоляночка", укр. нар. гра; "Хто видав, хто слихав" (гаївка), укр. нар. гра; "Мак", сл. В. Щурата, муз. В. Вахнянина; "Чия писанка далі прокотиться", укр. нар. мелодія; "Огірочки" (гаївка), сл. народні, муз. Ф. Колесси.

Номер слайду 59

Гра на музичних інструментах "Бубонці", муз. О. Тілічеєвої; "Музичні дзвоники", муз. і сл. Н. Рибальської; "Веселі чобітки", муз. В. Верменича, сл. В. Воложанінової; "Гречаники", укр. нар. пісня; "Колядка", укр. нар. мелодія; "Полька", муз. А. Александрової.

Номер слайду 60

СТАРШИЙ ДОШКІЛЬНИЙ ВІК (шостий рік життя) Слухання "Пісня про осінь", на вибір муз. керівника; "Ой, є в лісі калина", укр. нар. пісня в обробці Д. Ревуцького; "Дитяча полька", муз. М. Глінки; "Вихід із хлібом і сіллю", муз. С. Гулака-Артемовського; "Клоуни", муз. Д. Кабалевського; "Щедрик", укр. нар. щедрівка, муз. М. Леонтовича; "Хвороба ляльки",

Номер слайду 61

муз. П. Чайковського; "Нова лялька", муз. П. Чайковського; "Колискова", на вибір; "Котику сіренький", укр. нар. пісня; Гімн "Ще не вмерла України", муз. М. Вербицького; "Христос воскрес", укр. нар. мелодія; "Веснянка", муз. В. Уманця; "Українська мелодія", муз. І. Берковича; "Труба і барабан", муз. Д. Кабалевського; "Скрипка чарівниця", сл. і муз. В. Дікшина.

Номер слайду 62

Співи, розспівки "Іди, іди дощику", муз. Я. Степового; "Танцювала риба з раком", муз. Я. Степового; "Дрібушечки", муз. Я. Степового; "Щедрик-ведрик", укр. нар. пісня в обр. Я. Степового; "Ми любимо свій край", муз. А. Філіпенка; "Пісенька Лисички", муз. М. Лисенка; "Під Новий рік", муз. Н. Осокіної; "Зимонька", муз. А. Філіпенка; "Ой хто, хто Миколая любить", укр. нар. мелодія; "Зацвіла в долині", муз. А. Філіпенка, сл. Т. Шевченка; "Для рідної, для мами", муз. І. Кишка; "Тече вода" муз. А. Філіпенка, сл. Т. Шевченка; "Гуси", муз. А. Філіпенка; "Веселий хоровод", муз. І. Кишка; "Голубко моя", муз. І. Шевчук; "Пісня про Новорічне свято", муз. А. Філіпенка;

Номер слайду 63

щедрівка "Ой, соколе", сл. народні, муз. Ф. Колесси; Щедрівка "Ой, чи є, чи нема, пан господар вдома"; колядки: "Во Вифлиємі нині новина", "Возвеселімся всі разом нині"; "Українська мова", муз. Ю. Михайленко, сл. Ю. Косицької; "Козачата", муз. М. Ведмедері, сл. О. Яворської; "Добрий день, матусю Україно", муз. і сл. Н. Рубальської; "Прощання з дитячим садком", муз. і сл. Н. Рубальської; "По дорозі жук-жук", укр. нар. пісня; "Щедрий вечір, добрий вечір", укр. нар. мелодія; "Ку-ку, ку-ку, чути в ліску" (гаївка), муз. Ф. Колесси; "Ой, зацвіли фіалочки" (гаївка), муз. Ф. Колесси; "Гопа-гопа", сл. В. Щурата, муз. В. Вахнянина; "Танцювала риба з раком", сл. В. Щурата, муз. В. Вахнянина; "Щедрівочка щедрувала", укр. нар. мелодія; "Чабанець", сл. С. Жупанина, муз. нар.; "Пташина", сл. і муз. В. Дікшина; "Обжинкова", сл. народні, муз. Ф. Колесси.

Номер слайду 64

Музично-ритмічні рухи та вправи під мелодії: "Звуження та розширення кола", муз. Ф. Шуберта; "Дрібний крок", рос. нар. мелодія; "Колупалочка", укр. нар. мелодія; "Крок з підскоком", муз. В. Косенка; "Викидання ніг", укр. нар. мелодія; "Галоп", муз. Ф. Шуберта; "Передача хустинки", муз. Т. Ломової; "Утворення малень¬ких кіл", муз. Т. Шутенка; "Перемінний крок", укр. нар. мелодія; вправи до українського танку; елементи сучасних танців.

Номер слайду 65

Танці "Танцювати починаймо", муз. І. Кишка; "Пружинка", муз. С. Шнайдера; "Новорічний хоровод", муз. А. Філіпенка; "Танець ялинок і сніжинок", муз. І. Кишка; "Український танець", укр. нар. мелодія; "Веснянка", муз. І. Кишка; "Танець із віночками", укр. нар. мелодія; "Повітряні кульки", муз. В. Золотарьова, Е. Хорчинського; "Танець хлопців-козачків", укр. нар. музика; "Український танець трійками", укр. нар. мелодія в обр. В. Ступницького; "Танець із бубнами", укр. нар. музика в обр. В. Вериківського; "Танець із притулами", укр. нар. мелодія в обр. М. Метлова; "Топчу ряску", сл. і муз. народні; "Танець із писанками", укр. нар. мелодія; "Українська полька", укр. нар. мелодія.

Номер слайду 66

Ігри "Оркестр", укр. нар. мелодія; "Василю, здогадайся, яка у нас робота", муз. В. Верховинця; "Діти, котик і мишка", муз. М. Шнайдермана; "Галя по садочку ходила", укр. нар. пісня; "Відгадай, кого нема", муз. Ф. Шуберта; "Не пустимо", укр. нар. мелодія; "Нумо, любі діти", муз. В. Верховинця; "Голубочки", укр. нар. пісня в обр. А. Назаренка; "Гра в сніжки", муз. І. Кишка; "Пішли діти в поле", укр. нар. гра; "Журавель", укр. нар. гра; "Яструб і курчата", укр. нар. гра; "Шевчик", укр. нар. гра; "Жучок", муз. О. Суховерської; "Огірочки" (гаївка), муз. Ф. Колесси; "А ми просо сіяли", укр. нар. гра; "Чий буде вінок", укр. нар. гра; "Ой, на Івана, та й на Купала", укр. нар. мелодія; "Ой, єсть в лісі калина", укр. нар. мелодія; "Коло Бугу", муз. Ф. Колесси; "Барвінок", муз. О. Суховерської; "Сінокоси", муз. В. Кудрик; творчість дітей під музику.

Номер слайду 67

Гра на музичних інструментах "Веснянка", укр. нар. мелодія; "Ніч яка місячна", укр. нар. пісня; "Перепілка", укр. нар. пісня; "Рідна матусенька", муз. А. Філіпенка; "Колядка"; "Добрий день", розспівка; "Дощик", укр. нар. мелодія.

ppt
Додано
12 квітня 2018
Переглядів
2935
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку