Презентація «Психологічні аспекти компетентнісного підходу у навчанні іноземної мови»

Про матеріал

Презентація «Психологічні аспекти компетентнісного підходу у навчанні іноземної мови» Виступ на районному семінарі вчителів іноземної мови.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

ПРЕЗЕНТАЦІЯ ДО ВИСТУПУ НА ТЕМУ: Міністерство освіти і науки України. Департамент освіти і науки Дніпропетровської обласної державної адміністраціїВідділ освіти Васильківської районної державної адміністрації МАНВЕЛІВСЬКА СЕРЕДНЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА«ПСИХОЛОГІЧНІАСПЕКТИКОМПЕТЕНТНІСНОГОПІДХОДУ У НАВЧАННІІНОЗЕМНОЇ МОВИ»Підготувала вчителька іноземної мови Манвелівської СЗШВОЛОБУЄВА НАДІЯ МИКОЛАЇВНА

Номер слайду 2

Мета навчання іноземної мови: формування в учнів комунікативної компетентностіКлючові компетенції - уміння вчитися - загальнокультурна, - громадянська,- підприємницька,- соціальна,- компетентності з ІКТ, - здоров’язберігаюча, спілкування державною, рідною та іноземними мовами, математична,- базові компетентності в галузі природознавства і техніки - чотири предметні компетенції: знання, уміння, навички, ставлення.

Номер слайду 3

Компетентнісний підхід до вивчення іноземної мови. Компетентнісний підхід до вивчення іноземної мови – засіб організації навчально-пізнавальної діяльності школярів, який забезпечує засвоєння змісту навчання та досягнення мети навчання під час розв’язання певних проблемних завдань. Психологічні аспекти компетентністного підходу до вивчення іноземної мови можна трактувати як: характеристику особистості – здатності, якості, властивості;процедуру розв’язання конкретної ситуації;якості педагога, потрібні для ефективної професійної діяльності.

Номер слайду 4

Нові акценти в діяльності вчителя. Нові акценти в діяльності вчителя Перерозподіл пріоритетів функцій – від інформаційної до організаторської, консультативної, управлінської. Акценти в діяльності учнів - активна, самостійна й самоосвітня робота. Методи компетентнісного підходу: метод проектів, портфоліо, освітні технології «Дебати», «Розвиток критичного мислення через читання та письмо», частково-пошукові та дослідницькі методи навчання. Пріоритетність групової та індивідуальної форм організації навчальної діяльності.

Номер слайду 5

Іншомовна компетентність – це комплекс знань, умінь та навичокІншомовна комунікативна компетентність – складне інтегративне ціле, що забезпечує компетентне спілкування в умовах міжкультурної комунікації: сформованість комунікативних умінь у чотирьох основних видах мовленнєвої діяльності, наявність мовних знань і навичок оперування ними. Іншомовна компетентність – це комплекс знань, умінь та навичок, що забезпечують ефективне спілкування іноземною мовою, а саме: чітко висловлюватись;адекватно й спонтанно реагувати на запит спілкування;успішно використовувати іноземну мову і в навчальній діяльності, і для самоосвіти особистості. уміння розуміти мовлення;

Номер слайду 6

Сутність та мета інтерактивного навчання. Сутність інтерактивного навчання : навчальний процес відбувається за умов організації постійної, активної, навчально-пізнавальної взаємодії учнів. Мета застосування інтерактивних методів і технологій у навчанні іноземної мови : залучення всіх учнів до активного спілкування на уроках;формування позитивної міжособистісної взаємодії в колективі; розвиток умінь і навичок виконання різних видів діяльності в стандартних і нестереотипних ситуаціях;.уміння критично і творчо мислити під час розв’язання поставлених завдань, навички роботи в команді.

Номер слайду 7

Психологічні принципи інтерактивного навчання Принцип активності Принцип відкритого зворотного зв’язку Принцип експериментування Принцип відкритості, відвертості та довіри. Принцип рівності позицій. Принцип емоційностізалучення всіх учнів в освітній процес полягає в залученні всіх учнів класу обмінюватись думками, погоджуватись з ідеями інших або заперечувати їхпередбачає активний пошук нових ідей і шляхів вирішення поставлених завдань визначає надійність спілкування, прихильність та симпатію учасників один до одного , збільшує імовірність успішного проведення аналізу та виправлення помилокозначає, що викладач не прагне нав’язати учням свою думку, а діє разом із ними, кожен учень має змогу побувати в ролі організатора, лідера спрямований на розвиток внутрішніх мотивів навчання на засадах співтворчості й співробітництва викладача та учнів, формування емоційного, зацікавленого ставлення до процесу та способів здобуття знань, формування в учнів вміння володіти своїми настроями, контролювати свої емоції.

Номер слайду 8

Технології формування іншомовної комунікативної компетентності: Рольова ( ділова ) гра Проектні технології Диспути / дискусії Інформаційно – комунікаційні технологіїІнтерактивні технологіїРольова гра. Забезпечує розвиток особистостіФормує комунікативність. Уміння працювати парами й в групах. Прояв мовленнєвої самостійністіОрганізаторські та лідерські навички

Номер слайду 9

Реалізація компетентнісного підходу у вивченні іноземної мови з використанням психологічних аспектів дозволить: Результат реалізації компетентнісного підходу у вивченні іноземної мови з використанням психологічних аспектів забезпечити вищий рівень знань, умінь і навичок учнів з іноземної мови;задовольнити їхні індивідуальні освітні інтереси, потреби і нахили;сприяти активному самовизначенню старшокласників щодо подальшої навчальної або професійної діяльності. здійснювати навчання іноземної мови з урахуванням реальних потреб суспільства і практики соціальної міжкультурної взаємодії;ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Ivanysko Natalia
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
6 травня 2018
Переглядів
1356
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку