Презентація "Психологічні та гігієнічні вимоги використання комп'ютера в початковій школі"

Про матеріал
Вашій увазі представлена презентація на тему: "Психологічні та гігієнічні вимоги використання комп'ютера в початковій школі". В ній наведені основні вимоги щодо використання засобів ІКТ в початковій школі: раціональне положення учня (учениці), гігієнічні вимоги до кабінетів, психологічні ризики використання ІКТ та вимоги до занять з використанням комп'ютера. Ця презентація буде корисною як вчителю інформатики, так і вчителю початкових класів.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Психологічні та гігієнічні вимоги використання компʼютера в початковій школі Підготувала вчитель початкових класів Вітренко Марина Миколаївна

Номер слайду 2

Необхідні передумови ефективного використання компʼютера

Номер слайду 3

Вимоги до занять з використанням компʼютера дотримання санітарно-гігієнічних вимог до компʼютерного класу; правильне оснащення робочого місця; раціональна робоча поза; якість відео-монітора; відповідність використовуваних компʼютерних програм віку дітей; проведення фізкультхвилинок та комплексів вправ для очей; дотримання тривалості роботи з ПК (2 кл – 10 хв, 3, 4 кл – 15 хв)

Номер слайду 4

Раціональне робоче положення

Номер слайду 5

Ситуація, яку часто можна побачити на заняттях: стілець низький для учениці, площина екрану монітора не перпенди-кулярна до лінії зору Для нормального положення при роботі з компʼютером залишилося небагато: розмістити «мишу» на нижній полиці і нахилити вперед монітор Робота за компʼютером

Номер слайду 6

Приміщення, де використовуються компʼютери, повинні мати штучне та природне освітлення. Пн Пд С З чи Пн Для оснащення компʼютерних класів потрібно вибирати такі приміщення, які орієнтуються на північ та північ-схід та обладнані регулюючими пристроями: зовнішній козирьок занавіс жалюзі Розміщувати компʼютерні класи в підвальних приміщеннях заборонено. 2-2,5 м 1,8-2,0 м

Номер слайду 7

Дуже важливо гігієнічно грамотно розмістити робочі місця в компʼютерному класі. Компʼютер краще розташувати так, щоб світло на екрані падало зліва. Недивлячись на те, що екран світиться, заняття повинні проходити не в темному, а в добре освітленому приміщенні. Кожне робоче місце в компʼютерному класі створює так зване електромагнітне поле з радіусом 1,5 м і більше. При цьому випромінювання іде не тільки від екрана, а й від задньої та бокових стінок монітора. Щоб запобігти впливові випромінювання від компʼютера на учнів, які працюють за іншими компʼютерами, розташування робочих столів повинне забезпечити відстань між боковими поверхнями моніторів не менше 1,2 м 1,2 м

Номер слайду 8

Перед початком та після кожної години навчальних занять компʼютерні класи повинні бути провітреними, що забезпечить покращення якісного складу повітря. Вологе прибирання в компʼютерних класах потрібно проводити щоденно. Оптимальні параметри мікроклімату в компʼютерних класах наступні: температура - 170-200 С, відносна вологість - 40-60%.

Номер слайду 9

Нераціональне використання компʼютера

Номер слайду 10

Психологічні ризики використання ІКТ

Номер слайду 11

Висновки Дотримання наведених рекомендацій при роботі з компʼютерами під час навчальних занять дозволить зберегти хороше самопочуття і працездатність, а також попередити розвиток небажаних відхилень у функціональному стані і здоровʼї учнів початкової школи.

ppt
Додано
17 березня 2019
Переглядів
1981
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку