Презентація " Раціональні рівняння"

Про матеріал
домогтися засвоєння змісту схем розв'язання дробово-раціональних рівнянь із використанням основної властивості пропорції та властивості рівносильних рівнянь; закріпити знання про понятття (раціональне рівняння, ціле рівняння, дробово-раціональне рівняння, ОДЗ рівняння та схеми розв'язання дробового рівняння виду А/В= 0, вдосконалити вміння виконувати вивчені на попередніх уроках перетворення раціональних виразів.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Розв’язування раціональних рівняньдомогтися засвоєння змісту схем розв'язання дробово-раціональних рівнянь із використанням основної властивості пропорції та властивості рівносильних рівнянь; закріпити знання про понятття (раціональне рівняння, ціле рівняння, дробово-раціональне рівняння, ОДЗ рівняння та схеми розв'язання дробового рівняння виду А/В= 0, вдосконалити вміння виконувати вивчені на попередніх уроках перетворення раціональних виразів.

Номер слайду 2

Фронтальне опитування Які рівняння називаються рівносильними?Які рівняння називаються цілими?Які рівняння називаються дробовими?Які рівняння називаються раціональними?Схема розв’язування рівнянь виду А/В=0 Розв'язати рівняння. Сформулюйте основну властивість пропорції?

Номер слайду 3

Перевірка домашнього завдання. Дивись зразок на дошці

Номер слайду 4

Виконання усних вправ 1.   Виконайте дії:2.   Знайдіть спільний знаменник для дробів: 3.   Розв'яжіть рівняння

Номер слайду 5

Розв’язати рівняння

Номер слайду 6

Алгоритм розв'язання рівнянь типу А/В=С/Д1.   Знайти ОДЗ рівняння 2.   Використати основну властивість пропорції: перейти до рівняння AD = BC, розв'язати це рівняння.3.   Перевірити, які зі знайдених коренів задовольняють ОДЗ; ті, що не задовольняють ОДЗ, є сторонніми коренями; записати відповідь.

Номер слайду 7

Алгоритм розв'язування дробових рівнянь:   знайти спільний знаменник усіх раціональних дробів; знайти ОДЗ рівняння   помножити обидві частини рівняння на спільний знаменник; розв'язати утворене ціле рівняння;  виконати перевірку знайдених коренів цілого рівняння на відповідність їх до ОДЗ , відсіяти можливі сторонні корені, записати відповідь.

Номер слайду 8

Розв’язати рівняння. Середній рівень №239 (1,4) 241 Достатній рівень №245(1,4) №245(1,4)Високий рівень№254

Номер слайду 9

Розв’язати задачу. Сім’я Петренків та Іваненків вирішили відпочити у Буковелі. Відстань між Києвом і Буковелем дорівнює 720 км. Виїхали автомобілем Петренки і одночасно з ними вилетіли Іваненкі літаком. Петренки прибули до міста на 10 год пізніше від Іваненків. Знайдіть швидкість літака та автомобіля, якщо швидкість літака в 6 разів більша від швидкості автомобіля. Чому сім’ї вирішили відпочивати в Буковелі?r

Номер слайду 10

Підсумок уроку. В якому з випадків правильно розв'язане рівняння?(2х – 3)(х – 1) = (2х – 1)(х + 3),2х2 + 3 = 2х2 – 3,3 = -3 — коренів немає ОДЗ: 2х – 1 ≠ 0 та х - 1 ≠ 0; х ≠ та х ≠ 1;2) (2х – 3)(х – 1) = (2х – 1)(х + 3),2х2 - 3х – 2х + 3 = 2х2 – х + 6х – 3,- 5х + 3 = 5х - 3,-10х = -6,х = 0,6 — задовольняє ОДЗ.3) Відповідь. 0,6

pptx
До підручника
Алгебра 8 клас (Істер О. С.)
До уроку
Розділ 1. Раціональні вирази
Додано
30 жовтня
Переглядів
139
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку