Презентація.Ранкові зустрічі до теми тижня" Осінь"

Про матеріал
Розробки ранкових зустрічей на тему тижня " Осінь",у презентації містяться матеріали на 4 дні.
Зміст архіву
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Ранкові зустрічіПідготувала:вчитель початкових класівліцею села Кримне. Ткачук Ольга Петрівна

Номер слайду 2

Тема тижня: «Осінь»

Номер слайду 3

День 1 Як упізнати осінь?

Номер слайду 4

Привітання Ось і нова зустріч в нас,Гостя дивна йде у клас. Невидимка погостила, Нам віночок залишила.rrrr

Номер слайду 5

Вчитель: (показує дітям вінок із жовтого осіннього листя)- Підкажіть, хто міг залишити віночок? Не знаєте? Ну, то ми сьогодні це з`ясуємо разом.- Ми по черзі будемо передавати цей вінок і дарувати приємні теплі слова, теплі, мов ці кольори листя. (До дитини поряд) Настуню, приємного дня тобі!Настуня: Дякую. Давиде, святкового настрою. Давид: Дякую. Артемку, милих тобі посмішок!

Номер слайду 6

Щоденні новини. Загадка. У садах, лісах блукає, жовті шати одягає, олотисту стелить постіль, жде сестрицю білу в гості. В жовте лист пофарбувала, урожай з полів зібрала, Золотила вербам коси золота цариця…style.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 7

Вправа «Павутинка». Добре, а тепер погляньмо на наш календар. Що у ньому не написано?Місяць_______Число_________День тижня_______Тема тижня__________Осінь

Номер слайду 8

Обмін інформацією Відгадування загадок про місяці. Хто за серпнем приходить,Літо червоне проводить, Бабине літо закликає,В школу діток відправляє? Чарівник прийшов у ліс, Фарби, пензлика приніс,У діброві та садочку стали жовтими листочки. Краплі з неба, дахів, стріх,Дощ холодний, перший сніг,Почорнів без листя сад. Що за місяць?rrrrr

Номер слайду 9

Гра «Що буває восени?»Мета: учити описувати красу природи восени та позитивні емоції, що вона викликає; розвивати вміння бачити ознаки осені в живій та неживій природі, уяву, фантазію, мовлення. Діти по колу передають м’ячик і називають, що буває восени. Відповідають реченням, що починається словами «Восени...».

Номер слайду 10

Танок-гра І від Осені вам ще одне завдання. Виберіть серед карток, що насипані на столі, кожен по одній картці, де намальовані овочі та фрукти, які збирають у нас на городах та в садках. - А тепер невеличкий танець-сюрприз. Хто почує у пісеньці про овоч, який вибрав, іде танцювати всередину кола, а всі інші це коло зробімо. Звучить пісенька «Завітала на город осінь-господиня»fillcolorfill.typefill.on

Номер слайду 11

Групове заняття. Метод «6 цеглинок» «Домовляємося, збираємо, міняємо». Завдання:- З цеглинок зробіть осінній листочок, але листочок має бути одного кольору, можливо з невеликим вкрапленням іншого кольору. Запитання:-Скільки вам вдалося зібрати цеглинок?-Як вам вдалося зібрати цеглинки одного кольору?-Що було найскладнішим? Найцікавішим? Найнесподіванішим?style.text. Decoration. Underlinerrrrr

Номер слайду 12

Гра "Так - ні"- А зараз я вам пропоную пограти у гру "Так - ні". Я буду говорити фразу, якщо це правильно – ви піднімаєте великий палець вгору, якщо неправильно - ви опускаєте його донизу.1. Жовтіє листя (так)2. Збираємо суниці (ні)3. Збираємо яблука(так)4. Часто йдуть дощі(так)5. Ночі коротші, дні довші (ні)6. З дерев опадає листя (так)7. Можна купатися у річці (ні)8. Збираємо гриби (так)r

Номер слайду 13

Створення «Осінньго панно» Діти наклеюють листочки з дерев на аркуш паперу, дещо домальовують фарбами та створюють осіннє панно. Кожна група презентує свою роботу

Номер слайду 14

Щоденник вражень. Якщо сподобалась ранкова зустріч, беремо червоне лего , ні — синє, так собі — жовте і будуємо фортецю.(На основі створеної фігури робимо висновок)Гра «Лего вражень»

Номер слайду 15

День 2 Як живуть рослини восени?

Номер слайду 16

Привітання Доброго ранку! На вулиці сонце. Ти відкривай віконце,У класну кімнату впусти. Променів золотих доброти. Посміхнись новому дню!Добре слово Всім скажу. Бадьорості, щастя тобі я бажаю. Доброго ранку! Тебе обіймаю.(Діти по колу обіймають один одного.)(Згруповує, піднімає настрій, укріплює дружбу.

Номер слайду 17

Обмін інформацією. Вправа «Мені подобається» (Діти об’єднуються у групи залежно від того, яка осіння квітка їм подобається. )Вчитель: Обговоріть у групі, чому саме ця квітка вам подобається.

Номер слайду 18

Розучування віршика. Чорнобривці  Гарні квіти біля хати Навесні садила мати. Чорнобривці чорноброві Квітнуть в тиші вечоровій. Чорнобривці чарівні Так і просяться в пісні.(Заучування вірша. Потім за бажанням діти декламують вивчений вірш).style.text. Decoration. Underline

Номер слайду 19

Гра – перевтілення «Осінні листочки». Руханка. Ми- листочки, ми листочки,Ми –осінні листочки. Ми на гілочках сиділи, дмухнув вітер- полетіли. Всі листочки полетіли І на землю тихо сіли. 

Номер слайду 20

Щоденні новини. Ось вівторок – старий син. Дуже працьовитий він. З батьком в злагоді і згодіІ на полі, й на городі. Сьогодні ____. Погода ______. Дитина дня сьогодні Оленка. Як ви гадаєте, чому?

Номер слайду 21

Групове заняття. Гра «Впізнай квітку» Вчитель описує осінню квітку. Учні повинні здогадатися, яку квітку описує вчитель і назвати її. Вчитель віддає малюнки цих квітів учням. Учні у класі створюють композицію «Ваза з осінніми квітами» rrrrrrrr

Номер слайду 22

Гра "Танок квітів" – Уявіть, що кожен з вас – це квіточка, яка вам подобається. Квіточка здатна рухатися у будь-якому напрямку, а ще вона полюбляє танцювати під музику. Вчитель вмикає один за одним кілька різних за характером музичних творів, і діти зі стрічками в руках або без них роблять на місці різні рухи, перевтілившись у квіточки.

Номер слайду 23

Щоденник вражень. Вправа «Відкритий мікрофон»Діти у колі по черзі діляться враженнями від заняття.

Номер слайду 24

День3 Як живуть тварини восени?

Номер слайду 25

Привітання Промінь падає в долоні – другу посміхнись. Очі у небес бездонні – за руки візьмись. Шелестить над нами листя – весело стрибай. Хвиля мружиться іскристо – тож і ти моргай!Задощила раптом хмарка – руки підставляй. Потім знову стало жарко – голову сховай. А он пташечка злетіла – в небо задивись. Пісня лине понад світом – другу посміхнись!

Номер слайду 26

Коло вітань Вчитель: - Діти, а ви любите тварин? Тоді будемо вітатися таким чином. Діти вітаються:-Я, Софійка, моя улюблена тваринка тому, що…. А твоя? (і так далі по колу)

Номер слайду 27

Обмін інформацією. Перегляд відеоролика «Як звірі готуються до зими?»- Чому звірі готуються до зими?- Як вони пристосувалися до неї?

Номер слайду 28

Казка «Осінні турботи тварин»(Слухання й обговорення казки)

Номер слайду 29

Гра «Відгадай» Учитель називає тварин. Якщо тварина на зиму впадає у сплячку, учні зображують сон; якщо ні - то імітують рухи цієї тварини.

Номер слайду 30

Групове заняття. Логічна вправа «Тварини восени» Вчитель пропонує учням описати свою улюблену тварину, не називаючи її, щоб інші могли її розпізнати.rr

Номер слайду 31

Вправа «Домалюй елемент» Діти виходять по черзі і створюють природу з чистим довкіллям, кожен домальовує якусь тваринку.

Номер слайду 32

Щоденник враженьІнтерактивна вправа «Капелюшок побажань»Я бажаю природі…Я бажаю собі…Я бажає друзям…Я хочу щоб вода…

Номер слайду 33

День 4 Що нам дарує осінь?

Номер слайду 34

Привітання Діти вітаються по колу, звертаються один до одного на ім’я і торкаються долоньками.–  Доброго ранку, Іванка. Мені дуже приємно тебе бачити.– Доброго ранку, Максим. Я рада, що ти прийшов.rrrrrrrrrrrr

Номер слайду 35

Обговорення правил ранкової зустрічіНашим привітанням ми створили гарний настрій. А тепер згадаємо правила ранкових зустрічей:уважно слухати один одного;піднімати руку, якщо хочеш щось сказати;говорити голосно і чітко.

Номер слайду 36

Щоденні новини. Дата _____. Місяць_____. Сьогодні _____ (день тижня). Який день тижня за порядком?Яка сьогодні погода?Опади. - Чи любите ви отримувати подарунки? А дарувати? «Подаруйте» сусідові, хто поруч зліва, «подарунок», зобразивши його за допомогою міміки і жестів.

Номер слайду 37

Обмін інформацією Осінь дуже щедра. Вона пройшлася полями, садами ізалишила для нас свої подарунки. ДАРИ ОСЕНІВосени врожай збирають. На городах і в садках. Груші, яблука звисають. На тонесеньких гілках. В лісі білочка руденька. Під пеньком знайшла грибок. Ухопила — та хутенько Заховала в теремок.

Номер слайду 38

Гра «Що нам осінь принесла»- Які ще дарунки принесла нам осінь? (На дошкі малюнок кошика. Вчитель пропонує «покласти » до кошика дарунки осені. Учні вибирають малюнки овочів, фруктів, грибів та кладуть до кошика.)- Погляньте, яка щедра осінь? Повен кошик дарів принесла.

Номер слайду 39

Гра «Запахи осені» Учням пропонують мішечки зі шматочками фруктів, овочів, із травами тощо. Дитина має за запахом визначити , що в ньому сховано.style.colorfillcolorfill.typefill.on

Номер слайду 40

Учні утворюють серце з рук. Діти висловлюють свої побажання. Вправа «Ми в обєктиві»

Номер слайду 41

Групове заняття Вивчення пісні «Наша осінь щедра»

Номер слайду 42

Гра «Вершки – корінці» Діти обєднуються в групи. Кожна група отримує набір карток із зображенням овочів. Перша група обирає овочі , вершки яких вживають у їжу, тобто листя, зелень. Друга група – корінці. Третя група овочі, у яких їдять і зелень , і корінці.

Номер слайду 43

Щоденник вражень. Продовжіть речення. - Дозріли в моєму саду… - Мені осінь пахне… - Осінь мені принесла….r

zip
Додано
26 вересня 2022
Переглядів
814
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку