Вчитель: (показує дітям вінок із жовтого осіннього листя)- Підкажіть, хто міг залишити віночок? Не знаєте? Ну, то ми сьогодні це з`ясуємо разом.- Ми по черзі будемо передавати цей вінок і дарувати приємні теплі слова, теплі, мов ці кольори листя. (До дитини поряд) Настуню, приємного дня тобі!Настуня: Дякую. Давиде, святкового настрою. Давид: Дякую. Артемку, милих тобі посмішок!
Обмін інформацією Відгадування загадок про місяці. Хто за серпнем приходить,Літо червоне проводить, Бабине літо закликає,В школу діток відправляє? Чарівник прийшов у ліс, Фарби, пензлика приніс,У діброві та садочку стали жовтими листочки. Краплі з неба, дахів, стріх,Дощ холодний, перший сніг,Почорнів без листя сад. Що за місяць?rrrrr
Гра «Що буває восени?»Мета: учити описувати красу природи восени та позитивні емоції, що вона викликає; розвивати вміння бачити ознаки осені в живій та неживій природі, уяву, фантазію, мовлення. Діти по колу передають м’ячик і називають, що буває восени. Відповідають реченням, що починається словами «Восени...».
Танок-гра І від Осені вам ще одне завдання. Виберіть серед карток, що насипані на столі, кожен по одній картці, де намальовані овочі та фрукти, які збирають у нас на городах та в садках. - А тепер невеличкий танець-сюрприз. Хто почує у пісеньці про овоч, який вибрав, іде танцювати всередину кола, а всі інші це коло зробімо. Звучить пісенька «Завітала на город осінь-господиня»fillcolorfill.typefill.on
Групове заняття. Метод «6 цеглинок» «Домовляємося, збираємо, міняємо». Завдання:- З цеглинок зробіть осінній листочок, але листочок має бути одного кольору, можливо з невеликим вкрапленням іншого кольору. Запитання:-Скільки вам вдалося зібрати цеглинок?-Як вам вдалося зібрати цеглинки одного кольору?-Що було найскладнішим? Найцікавішим? Найнесподіванішим?style.text. Decoration. Underlinerrrrr
Гра "Так - ні"- А зараз я вам пропоную пограти у гру "Так - ні". Я буду говорити фразу, якщо це правильно – ви піднімаєте великий палець вгору, якщо неправильно - ви опускаєте його донизу.1. Жовтіє листя (так)2. Збираємо суниці (ні)3. Збираємо яблука(так)4. Часто йдуть дощі(так)5. Ночі коротші, дні довші (ні)6. З дерев опадає листя (так)7. Можна купатися у річці (ні)8. Збираємо гриби (так)r
Привітання Доброго ранку! На вулиці сонце. Ти відкривай віконце,У класну кімнату впусти. Променів золотих доброти. Посміхнись новому дню!Добре слово Всім скажу. Бадьорості, щастя тобі я бажаю. Доброго ранку! Тебе обіймаю.(Діти по колу обіймають один одного.)(Згруповує, піднімає настрій, укріплює дружбу.
Гра "Танок квітів" – Уявіть, що кожен з вас – це квіточка, яка вам подобається. Квіточка здатна рухатися у будь-якому напрямку, а ще вона полюбляє танцювати під музику. Вчитель вмикає один за одним кілька різних за характером музичних творів, і діти зі стрічками в руках або без них роблять на місці різні рухи, перевтілившись у квіточки.
Привітання Промінь падає в долоні – другу посміхнись. Очі у небес бездонні – за руки візьмись. Шелестить над нами листя – весело стрибай. Хвиля мружиться іскристо – тож і ти моргай!Задощила раптом хмарка – руки підставляй. Потім знову стало жарко – голову сховай. А он пташечка злетіла – в небо задивись. Пісня лине понад світом – другу посміхнись!
Обмін інформацією Осінь дуже щедра. Вона пройшлася полями, садами ізалишила для нас свої подарунки. ДАРИ ОСЕНІВосени врожай збирають. На городах і в садках. Груші, яблука звисають. На тонесеньких гілках. В лісі білочка руденька. Під пеньком знайшла грибок. Ухопила — та хутенько Заховала в теремок.