Презентація "Рецепт ефективного сучасного заняття"

Про матеріал
Педагогічний досвід приходе поступово – разом з досвідом формується і педагогічне кредо, в основі якого закладено відношення до дітей. Якщо за свою працю чекати вдячність, то працювати в цій сфері не варто. Для мене вдячність – це мої вихованці. Вони дарують мені свої посмішки і любов, а це вища нагорода! Я твердо вірю у силу виховання, яка складається з простих моїх компонентів: ● любов до дітей; ● слово педагога; ● сили особистого приклада; ● справедливість.
Перегляд файлу

РЕЦЕПТ ДИТЯЧОГО ЩАСТЯ:

візьміть чашу терпіння, налийте в неї повне серце любові, киньте дві жмені щедрості, додайте гумору, посипте добротою, додайте якнайбільше віри і все це добре перемішайте. Потім намастіть на шмат відведеного вам життя і пропонуйте всім кого зустрінете на своєму шляху!

     Педагогічний досвід приходе поступово – разом з досвідом формується і педагогічне кредо, в основі якого закладено відношення до дітей. Якщо за свою працю чекати вдячність, то працювати в цій сфері не варто.
     Для мене вдячність – це мої вихованці.
     Вони дарують мені свої посмішки і любов, а це вища нагорода!
     Я твердо вірю у силу виховання, яка складається з простих моїх компонентів:
● любов до дітей;
● слово педагога;
● сили особистого приклада;
● справедливість.

У своєму житті та у своїй роботі, я дотримуюся таких принципів:
“ Люби, начебто тебе ніхто ніколи не причиняв біль ” і
“ Працюй так, ніби тобі не потрібні гроші ”.

Я намагаюся формувати такі якості характеру у вихованців, які допоможуть їм стати людиною і громадянином суспільства. Виховую любов і повагу до рідного краю, рідного дому, почуття гордості за свою країну.
Метою моїх занять з дітьми являється гармонійний розвиток особистості через навчання і виховання засобами мистецтва, формування у вихованців художньо – естетичний смак, розвиток і формування творчих здібностей, вмінь і навичок.

Кожен педагог прагне до того, щоб заняття в дит. садку були цікавими, щоб кожна дитина була максимально залучена в педагогічний процес і отримала максимум корисні від проведеного заняття.
Як молодий педагог, я зіткнулася з проблемою залучення і утримання уваги дітей на заняття. І тому я поставила перед собою мету залучити всі свої вміння та навики для покрашення заняття.

Будучи мамою своєї активної доньки, я інтуїтивно зрозуміла, що без “ яскравих фарб ”, сюрпризних моментів, інтонаційного та тембрального зміну голосу  зацікавити дітей важко. І це тільки ази для залучення уваги для початку заняття.
Більш вивчивши інформацію по даній темі, узагальнити і систематизувати досвід своїх колег, ґрунтуючись на особистому практичному досвіді, я виділили наступні для себе методи і прийоми, які я сама використовую для роботи з дітьми.

МОЇ МЕТОДИ ТА ПРИЙОМИ ДЛЯ РОБОТИ  З ДІТЬМИ на занятті:

До будь – якого заняття я підходжу творчо, використовуючи план заняття з конкретними задачами і цілями. Але не забуваю, що план – не догма, його завжди можна доповнити і урізноманітнити, використовуючи магнітну дошку, мультимедійний проектор, ПК, планшет, магнітолу або просто цікаву ідею. Починаю заняття з інтриги: наприклад, з загадкового предмета або загадки. Фантазія та винахідливість – вони чарівні помічники, здатні залучити увагу дітей;

● Ділюся своїм ентузіазмом. Ентузіазм – це моторчик, який дозволяє мені постійно перебувати в русі, це рух вперед. Ентузіазм заразний, і моє завдання не пропустити  цієї можливості водити за собою дітей;

● Навчаю – граючи. Увага дітей в загалі мимовільна. В його основі лежить цікавість до того, що відбувається навколо. Я використовує це!

● Даю можливість знайти реальний досвід. Діти полюбляють те, до чого можуть доторкнутися, відчути на дотик і смак. Стримлюся строїти заняття таким чином, щоб навчальна інформація пройшла через всю дитину.
Дитина повинна не тільки слухати пояснення, але й побачити, потримати або ж навіть понюхати.

● Складаю казки. Ні хто не любить  лекції, а діти менш за всіх. Всі полюбляють казки, а діти більше за всіх. Придумувати історії – це відмінний засіб навчити дитину чогось. Під час розповіді пропоную дітям активні ролі, залучаю дітей, змушуючи їх діяти в деяких частинах або даю можливість передбачити деякі події і неодмінно у центрі уваги буде вихователь.

● Використовую кольори. Барвисті візуальні ефекти мають важливе значення для уваги дітей на заняттях, адже колір – одна з самих яскравих сторін дитинства.

● Використовую музику. Діти дуже полюбляють співати та танцювати. Я використовую цю прихильність дітей до музики, можливість підвищити якість будь – якого заняття, зробити його більш привабливим для дитини.

● Вчасно здійснюю зміну видів діяльності. Це прийом, який заклечається в доцільному чергуванні в ході занятті різних видів діяльності дітей з метою зниження втоми, а також підвищення зацікавленості у малят.

● Діти повинні обов'язково бачити “ продукт ” свого навчання: малюнок, поробку, малювання, аплікацію, ліплення, конструювання, програвання певних ситуацій і ролей, які сприяють розкриттю індивідуальності дитини, а позитивні емоції, які відчувають діти при творчому натхненні, являються рунійною силою, яка допомагає дітям впоратися з різними труднощам, створює радісний настрій від отриманого результату, закріплює отриманні знання.

Але якими б прийомами та методами я не користувалася у своїй роботі, найважливішим для мене залишається те, на скільки я відчуваю психологічний стан колективу, кожної окремої дитини, наскільки вчасно я можу застосувати той чи інший спосіб для ефективного сучасного заняття, а й нестандартні ходи виховання, творчість і винахідливість – мої вірні цьому помічники.
       ОСЬ У ЦЬОМУ І Є МІЙ РЕЦЕПТ ЕФЕКТИВНОГО СУЧАСНОГО       
                                                   ЗАНЯТТЯ!!!

docx
Додано
8 грудня 2019
Переглядів
749
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку