Учні самостійно упівголоса перечитують вірш.— Скільки строф у вірші? З якою інтонацією потрібно читати кожну строфу?• Виконання завдань, поданих після вірша на с. 29.• Удосконалення навичок виразного читання.— Прочитайте першу строфу вірша. Визначте, де треба зробити логічні наголоси, паузи.— До кого звертається авторка? Чому вона звертається до соловейка, жита? Прочитайте окличні речення, виділяючи голосом слова-звертання.— З якою інтонацією треба читати другу строфу? (З інтонацією перелічування.)— Зверніть увагу на виділене речення. Яким знаком воно закінчується? (Крапками.)— Отож, читаємо його так, наче ще продовжуватиметься думка.— Прочитайте останню строфу. Із чим авторка порівнює Україну? (З раєм, з квіткою.)— З чим порівняли б Україну ви?