Презентація містить означення триуктинка, розглядає властивості рівнобедреного трикутника з доведенням, дві задачі, цікаву інформацію щодо застосування терміну "трикутник" в різних галузях.
Рівнобедрений трикутник. Властивості рівнобедреного трикутника. Автор : Шаповалова Наталія Леонідівна, вчитель математики. КЗ ЗСЗШІ «Джерело» ЗОР
Номер слайду 2
Мета: Ввести поняття рівнобедреного трикутника. Засобами дослідницької діяльності сформулювати властивість рівнобедреного трикутника. Розвивати просторове уявлення, пізнавальну активність , самостійність мислення, набути практичних умінь , вміння аналізувати відповіді однокласників, доводити власну точку зору. Виховувати волю учнів шляхом пошуку різних способів розв'язування задач, навчати вирішенню життєвих і соціальних проблем.
Номер слайду 3
Обладнання:роздавальний матеріал, комп'ютер,мультимедійне обладнання,набір для креслення,підручник, зошит.
Номер слайду 4
Перевірка домашнього завдання. Завдання №1.(колективна робота)Повторити основні елементи трикутника: медіана, висота, бісектрисаhttp://learningapps.org/display?v=p1tnfur7201 Завдання №2 .(колективна робота)Повторення видів кутів та градусної міри.http://learningapps.org/display?v=py6eegh1501
Номер слайду 5
Завдання уроку: Вчитися креслити рівнобедрений трикутник. Записати теорему про кути трикутника при основі. Виконати вправи за новою темою.
Номер слайду 6
сторони1 ознака рівностівершини2 ознака рівностікути. Укажіть слова чи словосполучення, які асоціюються у вас із словом трикутник.
Номер слайду 7
Фронтальне опитування (перша оцінка + письмова робота на картці )1. Визначення медіани, висоти й бісектриси трикутника.2. Що таке трикутник? Його елементи? 3 Чому дорівнює сума кутів трикутника?4. Які кути називають зовнішніми?5. Які фігури називаються рівними?
Номер слайду 8
Практичні завдання.(виконати на картках) Завдання №1. Накреслити трикутник АВС та медіану до сторони АВ. Завдання класу №2. : Виміряти довжини сторін та кути трикутника, обчислити їх периметр зручним способом.
Номер слайду 9
План вивчення нового матеріалу1. Означення рівнобедреного трикутника та його елементів. 2. Теорема про властивість кутів рівнобедреного трикутника та її доведення .
Номер слайду 10
АБічна сторона. Основа ВСБічна сторонадві сторони рівніякщо в ньогоназиваєтьсярівнобедреним. Трикутник
Номер слайду 11
СА АВС- рівнобедрений. АВ і ВС – бічні сторони. АС-основа. В – кут при вершиніА і С – кути при основіВЗавдання: поміряйте транспортиром градусні міри кутів А і С і порівняйте їх. Зробіть висновки.
Номер слайду 12
В∆ АВС- рівнобедрений, ВD – бісектриса , АС - основа1. Розглянемо трикутники АВD та СВD: АВ=ВС ( за умовою)Кути АВD і СВD рівні та ВАD та ВСD рівні ( за умовою)АСD
Номер слайду 13
ВDА = ВDС = 90˚ і ВD- висота
Номер слайду 14
1. Які трикутники є рівнобедреними?2. Чи можна трикутник ∆ МКN віднести до рівнобедреного, чому?D33 NFLEMKOMPNTCAB45776677710864655 МNКstyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type
Номер слайду 15
Завдання №3.( на картці)Написати основи та бічні сторони трикутників,зображених на малюнку. Обчисліть периметр кожного з рівнобедрених трикутників (найзручнішим способом).
Номер слайду 16
Трикутник ABC — рівнобедрений з основою AC, кут А дорівнює 62 °. Чому дорівнює кут C?АВС62 °?Висновок: в рівнобедреному трикутнику кути при основі рівні
Номер слайду 17
Які бувають трикутники?хвилинка релаксу
Номер слайду 18
Номер слайду 19
Кожне число дорівнює сумі двох чисел, що розташовані над ним. Трикутник Паскаля
Номер слайду 20
Музичний трикутник
Номер слайду 21
Бермудський трикутник
Номер слайду 22
Номер слайду 23
Номер слайду 24
Трикутник Пенроуза
Номер слайду 25
Неможливий трикутник
Номер слайду 26
Розгадка феномена
Номер слайду 27
Номер слайду 28
Номер слайду 29
Номер слайду 30
Номер слайду 31
Номер слайду 32
Номер слайду 33
1. Знайдіть периметр трикутника, якщо:а) Дано: ∆АВС. АВ = ВС, АВ = 4 см, АС на 3 см більша за АВ. ( обов'язкове завдання) б) Дано: ∆АВС. АВ = ВС, АВ = 8 см, АС в два рази менша за АВ. 2. Трикутник ABC — рівнобедрений з основою AC, кут А дорівнює 55 ° Чому дорівнює кут В? (додаткове завдання) Завдання№4 ( виконати на картці)
Номер слайду 34
Контрольні питання:1. На основі ВС рівнобедреного трикутника AВC взяті точки M и K так, що ВМ = CK. Найдіть чому дорівнює AM, при умові, що AK=5.2. Чи може існувати рівнобедрений трикутник ,у якому кут при основі дорівнює 76°? 3. Чи може існувати рівнобедрений трикутник, у якому кут при основі дорівнює 104° ?Завдання №5
Номер слайду 35
Яке число можна поставити замість *, щоб Δ ABC був рівнобедреним:а) з основою AB; б) з основою AC? Для кожного випадку запишіть рівні кути ( на картці)
Номер слайду 36
Закінчи фразу. Сьогодні на уроці я узнав що….. Я знаю …….. Домашнє завдання:вивчити теорему та вміти її доводити, вивчити означення рівнобедреного трикутника.