Мета: Ввести поняття рівнобедреного трикутника. Засобами дослідницької діяльності сформулювати властивість рівнобедреного трикутника. Розвивати просторове уявлення, пізнавальну активність , самостійність мислення, набути практичних умінь , вміння аналізувати відповіді однокласників, доводити власну точку зору. Виховувати волю учнів шляхом пошуку різних способів розв'язування задач, навчати вирішенню життєвих і соціальних проблем.
Перевірка домашнього завдання. Завдання №1.(колективна робота)Повторити основні елементи трикутника: медіана, висота, бісектрисаhttp://learningapps.org/display?v=p1tnfur7201 Завдання №2 .(колективна робота)Повторення видів кутів та градусної міри.http://learningapps.org/display?v=py6eegh1501
1. Знайдіть периметр трикутника, якщо:а) Дано: ∆АВС. АВ = ВС, АВ = 4 см, АС на 3 см більша за АВ. ( обов'язкове завдання) б) Дано: ∆АВС. АВ = ВС, АВ = 8 см, АС в два рази менша за АВ. 2. Трикутник ABC — рівнобедрений з основою AC, кут А дорівнює 55 ° Чому дорівнює кут В? (додаткове завдання) Завдання№4 ( виконати на картці)
Контрольні питання:1. На основі ВС рівнобедреного трикутника AВC взяті точки M и K так, що ВМ = CK. Найдіть чому дорівнює AM, при умові, що AK=5.2. Чи може існувати рівнобедрений трикутник ,у якому кут при основі дорівнює 76°? 3. Чи може існувати рівнобедрений трикутник, у якому кут при основі дорівнює 104° ?Завдання №5