Рівнобедрений трикутник (презентація)

Про матеріал
Презентація до методичної розробки: "Рівнобедрений трикутник" (вчительска презентація до уроку)
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Видатний французький вчений – математик Блез Паскаль писав: «Серед рівних розумом за однакових інших умов, переважає той, хто знає геометрію» *

Номер слайду 2

під час подорожі бути зібраним і дуже уважним; працювати швидко, правильно, раціонально використовуючи час. * Пам’ятка учасника подорожі : можна: не можна: викрикувати відповіді або підказувати. порушувати дисципліну на уроці.

Номер слайду 3

* Маршрут подорожі : * БЛІЦОПИТУВАННЯ * * ТЕОРЕТИЧНА * *ТОЧНИХ ОБЧИСЛЕНЬ * * ПРАКТИЧНА РОБОТА * * ПЕРЕВІР СЕБЕ * * ПОШУКОВА * * ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА *

Номер слайду 4

Девіз уроку : Те, що я встиг пізнати – чудово. Сподіваюся таке ж чудове те, Шо мені ще доведеться пізнати. Сократ *

Номер слайду 5

Що таке трикутник? Як класифікують трикутники за видами кутів? Як класифікують трикутники за сторонами? Що таке периметр трикутника? Що таке медіана трикутника? Що таке бісектриса трикутника? Що таке висота трикутника? Які трикутники називаються рівними? Які ви знаєте ознаки рівності трикутників? Сформулюйте їх. *

Номер слайду 6

* Льюїс Керрол

Номер слайду 7

*

Номер слайду 8

Рівнобедрений трикутник. Його елементи. Периметр. Види трикутників. Рівносторонній трикутник. Властивості рівнобедреного трикутника. Ознака рівнобедреного трикутника й наслідок з неї. Усне розв’язування вправ. Практична робота. Письмове розв’язування вправ (експрес - контроль). *

Номер слайду 9

* На базарі їх не купиш, На дорозі не знайдеш, Їх не зважиш на терезах, І ціни не підбереш. (Знання )

Номер слайду 10

А В С АВ, ВС - бічні сторони АС - основа - кут при вершині - кути при основі Означення. Трикутник, у якого дві сторони рівні, називають рівнобедреним. Бічна СТОРОНА Бічна СТОРОНА - рівнобедрений О С Н О В А ∆АВС Р∆АВС = АС + 2АВ

Номер слайду 11

АВ = ВС = АС Означення. Трикутник, у якого всі сторони рівні, називають рівностороннім - рівносторонній А В С Р∆АВС = 3АС

Номер слайду 12

*

Номер слайду 13

Теорема 9.1 (властивості рівнобедреного трикутника) У рівнобедреному трикутнику: кути при основі рівні; бісектриса трикутника, проведена до його основи, є медіаною та висотою трикутника К А В С 1) ∆АВК = ∆СВК (за І ознакою) 2) А = С 3) АК = КС, ВК - медіана 4) АКВ та СКВ - суміжні 5) ВК - висота

Номер слайду 14

* Найкращій спосіб вивчити що – небудь – відкрити його самостійно Д.Пойа

Номер слайду 15

* Задача № 199 (1) Знайдіть периметр рівнобедреного трикутника, основа якого дорівнює 13 см, а бічна сторона – 8 см. Т М К 8 см 13 см Дано: Знайти: ∆МКТ, МК = ТК, МК = 8 см, МТ = 13 см. Р∆МКТ = ? см. Р∆МКТ = 29 см.

Номер слайду 16

* Задача № 199 (2) Периметр рівнобедреного трикутника дорівнює 39 см, а основа – 15 см. Знайдіть бічні сторони трикутника. Т М К 15 см Дано: Знайти: ∆МКТ, МК = ТК МК = ? см, МТ = 15 см, Р∆МКТ = 39 см МК = КТ = 12 см. КТ = ? см.

Номер слайду 17

* Задача № 201 С А В Дано: Знайти: ∆АВС, АВ = СВ АВ = ? см, Р∆АВС = 32 см СВ = ? см. АС = (АВ+5) см Розв’язання

Номер слайду 18

* Задача № 201 С А В Дано: Знайти: ∆АВС, АВ = СВ АВ = ? см, Р∆АВС = 32 см СВ = ? см. х см (х+5) см АС = (АВ+5) см Розв’язання Відповідь: 9 см, 9 см, 14 см. За умовою АВ = СВ = х см. Нехай АВ = х см, тоді АС = (х+5) см. Складаємо рівняння: х + х + (х + 5) = 32; 3х = 32 – 5; 3х = 27; х = 27:3; х = 9. Тобто АВ = ВС = 9 см, АС = 9 + 5 = 14 (см)

Номер слайду 19

* Задача № 204 С А В Дано: Знайти: ∆АВС, АВ = ВС, D Е АD = СD АВС = АВD = АDЕ = Розв’язання

Номер слайду 20

* Задача № 204 С А В Дано: Знайти: ∆АВС, АВ = ВС, D Е АD = СD АВС = АВD = АDЕ = Розв’язання За властивістю рівнобедреного трикутника, BD – бісектриса і висота. Тому, АВD = CВD = ВDА = ВDС = Тоді АВС = АВD + СBD = ADЕ = СDВ = (як вертикальні). Відповідь: АDE = АВС =

Номер слайду 21

*

Номер слайду 22

* Розум полягає не лише в знаннях, але й у вмінні застосовувати ці знання. Аристотель

Номер слайду 23

* Розум полягає не лише в знаннях, але й у вмінні застосовувати ці знання. Аристотель

Номер слайду 24

Опрацювати § 2, п.9.1, вивчити головне. Знати відповіді на запитання 1 – 9 (с. 80) Виконати практичне завдання № 198. Розв’язати № 202. За бажанням скласти кросворд з теми: «Трикутники»

Номер слайду 25

*

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Левадній Сергій Павлович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Додано
16 травня 2021
Переглядів
3167
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку