2 березня о 18:00Вебінар: Як казка допомагає навчати образотворчому мистецтву учнів 5-7 класів

Презентація "Робота над читанням за ролями оповідання “Маленька мураха” Василя Шкляра"

Про матеріал
Презентація до уроку навчання грамоти на тему: "Робота над читанням за ролями оповідання “Маленька мураха” Василя Шкляра"
Зміст слайдів
Номер слайду 1

1 клас Робота над читанням за ролями оповідання “Маленька мураха” Василя Шкляра. Автор : Буй С. В.

Номер слайду 2

Вітання. Ми — сімейка невеличка. Усі друзі — я і ти. Привітаємось, щоб личка. Всі усмішками цвіли.

Номер слайду 3

Загадка. Всяк школяр його шанує,Бо він пише, ще й малює. Хто ж цей славний молодець?Це, звичайно…

Номер слайду 4

Молодці! А чи знаєте ви про існування країни Чарівних олівців?— Сьогодні у нас є можливість відвідати її. Готові мандрувати? Вперед у подорож на олівці, що літають, як ракети! Попереду — зупинки-завдання, виконавши які, ви дізнаєтеся таємницю цієї країни! Полетіли!

Номер слайду 5

Розгляньте малюнок. Чого йому бракує? Так, бракує кольору. Але ми ж у країні Чарівних олівців. Спробуємо перетворити цей малюнок на чарівний — кольоровий! Доберіть до назв предметів слова, що відповідають на питання який?, яка?, яке?.

Номер слайду 6

Сонце (яке?) ... (жовте, лагідне, веселе). Травичка (яка?) ... (зелена, соковита). Небо (яке?) ... (блакитне, прозоре, глибоке). Дерево (яке?) ... (велике, високе).rrrr

Номер слайду 7

Зупинка друга. Читання вірша Н. Забіли «Олівець-мандрівець». Взяла Яся олівець,олівець-малювець. Сіла Яся біля столу,розгорнула папірець:— Треба тут намалюватиотаку здорову хату!Вікна. Дах. Димар на нім. З димаря — великий дим!style.font. Sizestyle.font. Sizestyle.font. Sizestyle.font. Sizestyle.font. Sizestyle.font. Sizestyle.font. Sizestyle.font. Size

Номер слайду 8

Ось травичка. Ось доріжка. Ось дитинка. Ручки. Ніжки. Ротик. Носик. Голова.І волосся — як трава!Ось на небі сяє сонце. Довгі промені ясні... А в сторонці під віконцемквітнуть квіти запашні.style.font. Sizestyle.font. Sizestyle.font. Sizestyle.font. Sizestyle.font. Sizestyle.font. Sizestyle.font. Sizestyle.font. Size

Номер слайду 9

. У дитинки є спідничка,а на ніжках черевички. Ще їй кошика зроби —піде ляля по гриби. Ліс такий густий, кошлатий,і дерев у нім багато:все ялинки та дубки. Як щітки, стирчать гілки.style.font. Sizestyle.font. Sizestyle.font. Sizestyle.font. Sizestyle.font. Sizestyle.font. Sizestyle.font. Sizestyle.font. Size

Номер слайду 10

А під кожним під дубочкомдва грибочки, три грибочки,ось чотири, ось і п'ять... Вже нема де малювать!Враз на сонце, як примара,налетіла чорна хмара,чорна-чорна, наче дим... Ось і блискавка! І грім!style.font. Sizestyle.font. Sizestyle.font. Sizestyle.font. Sizestyle.font. Sizestyle.font. Sizestyle.font. Sizestyle.font. Size

Номер слайду 11

І полився з хмари дощикна грибочки, на дубочки,на ялинку, на хатинку,на малесеньку дитинку,на волоссячко, на кошик,ллється дощик, дощик, дощик,ллється швидко, швидко, швидко!..style.font. Sizestyle.font. Sizestyle.font. Sizestyle.font. Sizestyle.font. Sizestyle.font. Sizestyle.font. Size

Номер слайду 12

УчительІ нічого вже не видко!— Що ж ти, Ясю, наробила?Зачорнила весь папір.І протерла, і продерла,і пробила аж до дір!.. Яся каже: — Ай-ай-я! — Ай-ай-я!Яся каже: — Це не я!Це такий вже олівець,олівець-малювець!style.font. Sizestyle.font. Sizestyle.font. Sizestyle.font. Sizestyle.font. Sizestyle.font. Sizestyle.font. Sizestyle.font. Sizestyle.font. Sizestyle.font. Sizestyle.font. Size

Номер слайду 13

Зупинка третя «Галявина новин» (робота за сторінкою букваря, с. 108)— Сьогодні на уроці ми побуваємо на одній лісовій галявині та дізнаємося багато чого цікавого про навколишній світ.— Почнемо з читацької розминки!Читання вірша Станіслава Шаповалова (ланцюжком, естафетою, хором).

Номер слайду 14

— Чи доводилося вам бачити мурашку? Де саме? Коли?— Що ви знаєте про мурах?— Яку картину ви уявляєте під час читання вірша? Опишіть.— Чому мурашку везти не важко?— Придумайте заголовок до вірша. Як і у інших комах, у мурах шість ніг, по три суглоби на кожній. Їхні ноги сильні, адже призначені для швидкого переміщення важких предметів і роботи.·    Якби мураха був розміром з людину, то переміщався б зі швидкістю коня.·    Мурахи здатні піднімати вагу в двадцять разів більше їхньої власної.rrrrr

Номер слайду 15

   ·    У світі налічується біля 8800 видів мурах. Усі вони доволі різноманітні.·    Мурахи завжди пересуваються строєм і безпомилково знаходять дорогу до свого гнізда.·    Мурашки здатні пояснювати одне одному шлях до їжі, вміють лічити і виконувати найпростіші арифметичні дії.

Номер слайду 16

Чорні та лісові мурашки не мають жала, але вони можуть пускати струмінь мурашиної кислоти. Деякі птахи використовують мурах для позбавлення від паразитів.·    У світі на кожну людину припадає один мільйон мурах.·    Головне заняття мурах — це підготовка запасів їжі на зиму. Вони ховають зібрані вночі зерна, а вдень виносять їх сушити на сонці. Вони це роблять за гарної погоди і ніколи не винесуть свої запаси перед дощем, неначе передчуваючи зміну погоди.

Номер слайду 17

Фізкультхвилинка. Діти по лісу гуляли,Де мурашок пострічали: Раз, два, три, чотири, п'ять —Як багато тут мурах!Ми їм тихо поклонімось,Потім ще разок зігнімось,Декілька разів присядем,rrrrrrrr

Номер слайду 18

Зупинка четверта «Прочитай-но!». Робота над оповіданнями Василя Шкляра (буквар, с. 108-109)— Про що, на вашу думку, йтиметься в тексті?— Спробуймо перевірити ваші передбачення.style.font. Stylestyle.font. Weightstyle.text. Decoration. Underline

Номер слайду 19

{284 E427 A-3 D55-4303-BF80-6455036 E1 DE7}мурашникнатрапилизавбільшкивисоченькийзаперечувавпідскочивдрібненькіне здававсягризнулаподушечкапшеничнаусміхнувся. Читання стовпчиків слів, які зустрічаються в тексті

Номер слайду 20

!Словникова робота.— Як ви розумієте значення слів: дужі ледве видно вів своєї за вітром летитьхолоша

Номер слайду 21

Читання тексту.(батьки)·    — Про кого йдеться в тексті?— Як звати хлопчиків?Що їх зацікавило?

Номер слайду 22

Робота за запитаннями і завданнями для уважного читача(с.109). Читання тексту учнями (ланцюжком, естафетою).

Номер слайду 23

Зупинка п'ята «Пофантазуй!»Завдання: придумати своє продовження пригоди хлопчиків біля мурашника.

Номер слайду 24

Зупинка шоста. Складання «асоціативного куща» про мураху (робота в парах )Мураха (яка?) ... (сильна, швидка, вусата, працьовита, шестинога, турботлива).

Номер слайду 25

Гімнастика для очей Уявіть, що ви — мураха. Пройдіть очима лабіринтами мурашника.

Номер слайду 26

— Зупинка сьома «Прочитай діалог!». Робота в парах. Читання діалогу напівголосно. Розігрування сценки.

Номер слайду 27

{08 FB837 D-C827-4 EFA-A057-4 D05807 E0 F7 C}Мурашка слабка,та велика справою. У мурашки голова з просяне зернятко,але камінь рушить. Мала мурашка тілом,а розуму — комірка. Зупинка восьма «Збери прислів'я». Робота в парах— Молодці! Ви впоралися з усіма завданнями! Хтось із вас уже розгадав таємницю Країни Чарівних олівців?

Номер слайду 28

Рефлексія. Що читали на уроці?— Про кого йшлося у вірші Щебетунчика?Про кого розповідається в оповіданні Василя Шкляра «Маленька мураха»?— Що цінного кожен із вас дізнався на уроці для себе?style.font. Sizestyle.font. Sizestyle.font. Sizestyle.font. Sizestyle.font. Size

Номер слайду 29

У світі існує понад 8800 видів мурах. Це майже стільки, скільки видів птахів на нашій планеті. Факт. Мурахи — один із найдавніших видів комах на планеті. Було знайдено скам'янілості мурах віком понад 100 мільйонів років. Цікаво, що мурахи, які існують зараз, не дуже відрізняються від своїх предків.

Номер слайду 30

Дякую за роботу!

Номер слайду 31

Використані джерела:https://nuschool.com.ua/lessons/mova/1klas_2/108.html

pptx
Додано
3 травня 2020
Переглядів
425
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку