У презентації представлено використання різних методів та прийомів стимулювання та активізації пізнавальної діяльності учнів шляхом використання новітніх технологій навчання.
Презентація роботи над індивідуальною методичною проблемою викладача зарубіжної літератури Турик Ганни Романівни Турик Г.Р Маневицький професійний ліцей
Номер слайду 2
Методична проблема Використання різних методів та прийомів стимулювання та активізації пізнавальної діяльності учнів шляхом використання новітніх технологій навчання Турик Г.Р
Номер слайду 3
Актуальність проблеми Вважаю Найголовніше, чого потрібно навчити учня: - знаходити інформацію і працювати з нею; вміти аналізувати і оцінювати матеріал; використовувати отримані знання в реальному житті. Переконана Інноваційні технології: - забезпечують всесторонній розвиток особистості; формують життєві компетенції; розвивають творчі здібності. Знаю У реальному житті успіх посміхнеться тому, хто не тільки володіє знаннями, а й уміє діяти, добиватися результатів. Турик Г.Р
Номер слайду 4
Основні завдання Розвиток навичок навчально-пошукової діяльності учнів. Вироблення умінь аналізувати, осмислювати навчальний матеріал. Спонукання учнів до активної позиції у навчанні. Впровадження інновацій у практику власної педагогічної діяльності. Турик Г.Р
Номер слайду 5
Етапи роботи над проблемою Ознайомлення з науково-методичною літературою (складання картотеки, виписки) Зіставлення власного досвіду із новими методами та прийомами Опрацювання нормативних документів Вивчення передового педагогічного досвіду Впровадження інновацій у практику власної педагогічної діяльності Турик Г.Р
Номер слайду 6
Інформаційно- комп'ютерні технології Інтерактивне навчання Особистісно- орієнтоване навчання Ігрові технології навчання Технологія розвивального навчання Проектне навчання Проблемне навчання Інноваційні технології Шлях до мети через впровадження інноваційних технологій Єдиний шлях, що веде до знань, - це діяльність Б.Шоу Турик Г.Р
Номер слайду 7
Імітаційні ігри Метод “Прес” Постановка проблемних питань Прийом “Дискутивна сітка Елвермана” Інтерактивна вправа “Займи позицію” Прийом “Коло думок” Прийом “Сенкан” Використання опорно-логічних схем Прийом “Гронування” Робота в групах Робота в парах Прийом “Мікрофон” Форми і методи роботи Турик Г.Р Використання набутого досвіду на практиці
Номер слайду 8
Моя творча лабораторія Люди перестають мислити, коли перестають читати Турик Г.Р
Номер слайду 9
Позаурочна професійна діяльність Виступи на засіданнях МК та обласних секцій -“Психологічні причини низької мотивації учнів до навчання” -“ Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках світової літератури” - “Формування життєвих компетентностей учнів в процесі викладання світової літератури” - “Учнівська презентація як вид роботи з учнями” - “Використання проблемних ситуацій на уроках “ Участь у професійних і творчих конкурсах - Обласний конкурс”Викладач року” у номінації “Світова література” Творчі сходинки педагогів Волині - Ліцейна виставка дидактичних матеріалів Відкриті виховні заходи Літературно-музичні композиції до дня народження Т. Г. Шевченка та В. Висоцького - Тематичний вечір “З любовю до України” Турик Г.Р
Номер слайду 10
Позакласна робота Творчість відкриває у дитячій душі ті куточки, в яких дрімають джерела добрих почуттів. В.О.Сухомлинський Турик Г.Р
Номер слайду 11
Прогнозування можливих результатів Підвищення рівня навчальних досягнень учнів Формування вмінь і навичок самостійної роботи Стимулювання глибшого осмислення матеріалу Розвиток активності та ініціативності учнів Підвищення інтересу до предмета Турик Г.Р
Номер слайду 12
Вважаю, що якщо учні пам'ятають не тільки тебе, а й твої слова та вчинки, значить твоє педагогічне життя вдалося Турик Г.Р