Робота над задачею на знаходження числа, яке задане подвійним відношенням Підготувала: Мірчева Л.О., вчитель початкових класів КЗ «ЗОШ № 2 І – ІІІ ст. м.Приморськ»
Номер слайду 2
На першій машині відвезли 28 мішків зерна, на другій - на 6 мішків більше, ніж на першій машині, а на третій - на 4 мішки менше, ніж на другій. Скільки мішків зерна відвезли на третій машині? Ознайомлення зі змістом
Номер слайду 3
На першій машині відвезли 28 мішків зерна, на другій - на 6 мішків більше, ніж на першій машині, а на третій - на 4 мішки менше, ніж на другій. Скільки мішків зерна відвезли на третій машині? Аналіз задачі Визначаємо ключові слова На першій машині відвезли 28 мішків зерна, на другій - на 6 мішків більше, ніж на першій машині, а на третій - на 4 мішки менше, ніж на другій. Скільки мішків зерна відвезли на третій машині?
Номер слайду 4
1 м. – 28 м. 2 м. - ?, на 6 м. більше 3 м. - ?, на 4 м. менше Складаємо короткий запис
Номер слайду 5
? Поясніть розв'язування задачі за схемою
Номер слайду 6
Розв'язування 1 спосіб 1) 28 + 6 = 2) 34 - 4 = 34 (м.) – на другій машині 30 ( м.)
Номер слайду 7
За схемою розв'язуємо задачу іншим способом 4 м. 6 м 28 м. 28 м. 2 28 м.
Номер слайду 8
? Поясніть розв'язування задачі за схемою
Номер слайду 9
Розв'язування 2 спосіб 1) 6 - 4 = 2) 28 + 2 = 2 (м.) - більше привезли на першій машині, ніж на другій 30 ( м.) Відповідь: 30 мішків.
Номер слайду 10
3 м. – 30 м. 2 м. - ?, на 4 м. більше 1 м. - ?, на 6 м. менше За коротким записом склади й розв'яжи обернену задачу