Презентація "Робота з дитячою книжкою. Зі світової казкової скриньки. «Лисиця і куріпка» (французька народна казка), «Сонячна квітка»(казка індіанців Північної Америки)"

Про матеріал
Мета: удосконалювати навички мовчазного, свідомого читання; учити визначати риси характеру персонажів шляхом аналізу їхньої поведінки і вчинків. Розвивати: уміння критично ставитись до інформації, аналізувати текст, порівнювати інформацію отриману з різних джерел робити висновки, визначати головну думку; мовленнєво-комунікативні навички, уміння аргументовано висловлювати свою думку. Формувати вміння працювати в самостійно. Виховувати інтерес до народної творчості.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

02.06.2023 СьогодніУрок№33 Робота з дитячою книжкою. Зі світової казкової скриньки. «Лисиця і куріпка» (французька народна казка), «Сонячна квітка»(казка індіанців Північної Америки). Читання

Номер слайду 2

02.06.2023 Сьогодні Емоційне налаштування. Класна робота. Тема уроку: Не урок, а справжнє  свято,бо полинем у світи. Мандруватимем завзято,юний друже, я і ти. У поході будь уважним,добре думай, не спіши!Знай, що вчитись завжди важко,легше буде у житті!Класна робота. Тема уроку:

Номер слайду 3

02.06.2023 СьогодніРозгляд виставки Казки народів світу

Номер слайду 4

02.06.2023 СьогодніВправа «Мозковий штурм»

Номер слайду 5

02.06.2023 Сьогодні Відгадування загадок про головних героїв казки В темнім лісі проживає,Довгий хвіст пухнастий має.Їй на місці не сидиться. Як зовуть її?Зріст менший, а ніж курка має. Лише на короткі відстаніСпокійно перелітає. Від ворогів по земліСпритно тікає.

Номер слайду 6

02.06.2023 Сьогодні Опрацювання французької народної казки «Лисиця і куріпка» .https://www.youtube.com/watch?v=9 B6 WOfv. XV9 M

Номер слайду 7

Побачила якось на узліссі лисиця сіру куріпку та й питає: -Скажи-но, куріпонько, як це ти примудряєшся вдень спати?»– А так собі. Сховаю голівку під крильце та й сплю. Ось подивися!Сховала куріпка голівку під крильце. А лисиці того тільки й треба. Стрибнула вона до куріпки, вхопила її за крильце та й помчала геть. Коли лисиця пробігала понад річкою, побачили її пралі й загукали:– Ви гляньте! Ви тільки гляньте! Лисиця тягне куріпку!– Що воно за нахаби тут живуть! І не соромно їм пхати носа в чужі справи? – тихенько сказала куріпка.«Справді, хіба це їх обходить?» – подумала лисиця, і закортіло їй вилаяти праль. Розціпила вона зуби. Та не встигла слова мовити – куріпка шасть у неї з пащі! Злетіла вгору і на дубовій гілці вмостилася.– Гай-гай! Ніколи не слід базікати на вітер! – мовила лисиця. Усміхнулася куріпка та й відказує:– Правду кажеш, лисичко! А вже спати лягати раніше пори – тим більше!02.06.2023 Сьогодні Щоденні 5. Читання для когось французької народної казки «Лисиця і куріпка»

Номер слайду 8

02.06.2023 СьогодніВправа «Власна думка». Де побачила лисичка куріпку?Що спитала лисичка у куріпки? А як спала куріпка?Що зробила лисичка?Хто почав соромити лисичку за те, що та вхопила куріпку?Чого лисичці прийшлося розціпити зуби?Як скористалася ситуацією куріпка?

Номер слайду 9

02.06.2023 СьогодніВправа «Власна думка». Який висновок зробила лисичка? Ніколи не слід базікати на вітер. І не соромно їм пхати носа в чужі справи? Не слід спати лягати раніше пори.style.colorfillcolorfill.typefill.on

Номер слайду 10

02.06.2023 СьогодніРухлива вправа.

Номер слайду 11

02.06.2023 Сьогодні Щоденні 5. Слухання казки індіанців Північної Америки «Сонячна казка». https://www.youtube.com/watch?v=IRt. FFRie. Ll. E

Номер слайду 12

02.06.2023 Сьогодні Щоденні 5. Словникова робота Індіанці –Мексика –Маїс –Вперіщив -корінні жителі Америки.країна в Північній Америці.зернова культура, кукурудза.лив сильний дощ.

Номер слайду 13

02.06.2023 СьогодніОпрацювання казки індіанців Північної Америки «Сонячна казка». Щоденні 5. Читання для себе. Багато років тому в одному селищі індіанців-ацтеків жила собі дівчинка на ім'я Квітка. Вона дуже любила сонце й могла милуватися ним цілий день. А коли сонце сідало за гори, дівчинка верталася додому і, засинаючи, думала, що завтра знову його побачить. Того літа сонце дуже припікало. На небі не було ані хмаринки, на землю не впало жодної краплини дощу. Палюче проміння висушувало квіти й трави, на полях не вродив маїс, люди пухли від голоду. Тоді маленька Квітка зрозуміла, що земля спрагла на дощ. І звернулася до свого коханого з такими словами:- Сонечко моє, ти знаєш, як я тебе люблю, ти знаєш, що немає більшого щастя для мене, ніж бачити тебе! Але люди потребують дощу. Поглянь на їхні страждання! Змилостився над ними! І сонце виконало прохання дівчинки. Небо затягли хмари, вперіщив дощ. Він лив багато днів. Поля зазеленіли, квіти й трави випросталися, люди відчули себе щасливими.

Номер слайду 14

Сьогодні02.06.2023 Вправа «Я ти гадаєш?»Які природні явища описані в казці «Сонячна квітка»? Я думаєш яка країна є Батьківщиною соняшника?

Номер слайду 15

02.06.2023 СьогодніВправа «Сінквейн» («Сенкан»)Сенкан- це вірш, що синтезує інформацію і факти у стисле висловлювання, яке описує чи відображає тему. Казка. Українська, народна. Зачаровує, вчить, захоплює. Казка вчить, як на світі жить. Вигадка.

Номер слайду 16

02.06.2023 Сьогодні Домашнє завдання Прочитайте казку «Сонячна квітка». Склади сенкан до слова соняшник або намалюй ілюстрацію до цієї казки. Пройди тестуванняhttps://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2093603

Номер слайду 17

Рефлексія. Оберіть відповідну цеглинку лего.02.06.2023 Сьогодні

pptx
Додано
2 червня 2023
Переглядів
483
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку