Ра-ра-ра: Дуже рада дітвора. Арк-арк-арк: Ми поїдем в зоопарк. Ро-ро-ро: Доберемось на метро. Ру-ру-ру: В зоопарку кенгуру. Ру-ру-ру: Риє кріт собі нору. Ру-ру-ру: Заєць обдира кору. Ра-ра-ра: Закінчилася в нас гра.
Номер слайду 5
СКОРОМОВКАХитру сороку спіймати морока,А на сорок сорок — сорок морок.
Номер слайду 6
ПАРОТЯГСтарий паротяг на пероні пітніє,аж ллється із нього маснюща олія,посопує, мліє. Тяжкий і великий, він дише і дмуха,Жар з розпашілого черева буха: Бух-ух-ух! Пуф-уф-уф! Чух-пах-пах, пух!Пурхає пара, як хмара, як пух!..
Номер слайду 7
Раптом — СВИСТ!І знову — СВИСТ!Пара — БУХ!Колеса — В РУХ!
Номер слайду 8
Спершу, немов чере. ПАха бля. ШАна,РУшила ма. ШИна ЗАспано по ШПАлах,ШАрпнула ва. ГОни — і тягне на. ТУжно —крутяться, крутяться колеса дружно!
Номер слайду 9
Чахкають, бахкають щораз гучніше,і мчаться вони все прудкіше й прудкіше!.. Куди ж вони їдуть? Куди ж то? А прямо —ПО рейках, ПО рейках, ПО рейках, ПОлями,по ГОрах — ліСАми — через мости —кваплять, бо треба, щоб поїзд устиг!А ПОїзд, а ПОїзд по. ТУркує с. ТУкотом —ТАК-то-то, ТАК-то-то, ТАК-то-то, ТУК-то-то...
Номер слайду 10
1. Який паротяг описано у вірші?АБВсучаснийстарийчорний
Номер слайду 11
2. За допомогою яких слів розповідається про вигляд паротяга?АБВкрасивий, яскравийзалізний, страшнийтяжкий, великий
Номер слайду 12
3. З ким порівнюється паротяг?АБВз черепахоюз равликомз бегемотом
Номер слайду 13
5. За допомогою яких звуків поет розповідає про паротяг на пероні; початок руху паротяга; стукіт коліс?Бух – ух –ух!Пуф – уф – уф!Чух – пах – пах, пух!
Номер слайду 14
6. Навіщо у деяких словах виділено склади? Чи допомагають вони у читанні?Рушила ма. ШИна ЗАспано по ШПАлах. Шарпнула ва. ГОни - і тягне на. ТУжно