2 березня о 18:00Вебінар: Як казка допомагає навчати образотворчому мистецтву учнів 5-7 класів

Презентація роботи над проблемою «Впровадження інтерактивних методів і прийомів на уроках в початковій школі»

Про матеріал

Початкова школа відіграє важливу роль у розвитку особистості. Тому постає проблема пошуку ефективних методик варіативних форм навчання молодших школярів.

Я вважаю, що такими засобами є інтерактивні методи навчання.

Використання сучасних інноваційних технологій, зокрема технології інтерактивного навчання, значною мірою підвищує ефективність навчального процесу, сприяє високому інтелектуальному розвитку учнів, забезпечує оволодіння навичками саморозвитку особистості, можливістю думати, творити.

Я переконана, що гуманізація системи стосунків «учитель-учень», задоволення потреб дітей у спілкуванні та співпраці обумовлюють поєднання індивідуальних, групових і фронтальних видів роботи, адже саме через використання інтерактивних методик, зокрема через групові форми виконання завдань, роботу в парах у дітей формується позитивна мотивація до навчальної співпраці.

Мета інтерактивного навчання – створювання комфортних умов навчання, при яких учень відчуває свою успішність, свою інтелектуальну досконалість.

Зміст архіву
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Маринська загальноосвітня І-ІІІ ступенів. Горностаївської районної ради Херсонської областіФарина Ірина Олександрівна

Номер слайду 2

Фарина Ірина Олександрівна Освіта: вища, закінчила Херсонський державний університет у 2015 році; за спеціальністю початкова освіта та здобула кваліфікацію організатора початкової освіти. Вчителя початкової школи.    Стаж безперервної педагогічної роботи: 4 роки   Курсову перепідготовку пройшла при КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» у червні 2016 року. Працює над проблемою «Впровадження інтерактивних методів і прийомів на уроках в початковій школі»  

Номер слайду 3

Кожен свій урок намагаюсь зробити грою, світом казки, творчості, дитячої фантазії. Впроваджую інтерактивні форми і методи роботи, нестандартні підходи до організації праці.

Номер слайду 4

Кредо інтерактивного навчання: Те, що я чую, я забуваю,Те, що я бачу й чую, трохи пам'ятаю. Те, що я чую, бачу й обговорююя починаю розуміти. Коли я чую, бачу, обговорюю й роблю,я набуваю знань і навичок. Коли я передаю знання іншим,я стаю майстром.

Номер слайду 5

Прийоми інтерактивного навчання. Робота в групах. Карусель. Мікрофон. Акваріум. Дерево рішень. Навчаючись -навчаю. Незакінчене речення. Ажурна пилка

Номер слайду 6

Нестандартні уроки: Урок-гра. Урок-КВКУрок-вікторина. Урок-екскурсія. Урок-казка. Урок-подорож

Номер слайду 7

Безперервна освіта: у 201 році зайняла ІІ місце у конкурсі полодих спеціалістів «Вітрила надії»; у квітні 2014 року прийняла участь у роботі авторського обласного науково-практичного семінару «Дидактика початкової школи»; з 14 по 16 червня 2016 року була учасником тренінгу з національно-патріотичного виховання дітей та учнівської молоді «З Україною в серці»; стипендіат конкурсу «Кращий учитель року - 2016». щорічно приймаю участь у конкурсі сценаріїв та методичних розробок виховних заходів «Перлина натхнення»; у 2014 – 2015 навчальному році була учасником пізнавальної конференції за творами В. О. Сухомлинського «Серце віддаю дітям»; публікую свої розробки уроків та виховних заходів на сайті «Шкільне життя»;

Номер слайду 8

Тренінг з національно-патріотичного виховання дітей та учнівської молоді «З Україною в серці»Тренери: Петрочко Жана - доктор педагогічних наук, професор, заступник директора з науково-експериментальної роботи Інституту проблем виховання НАПН України Валентина Кириченко - зав. лабораторії фізичного розвитку і ЗСЖ Інституту проблем виховання НАПН України, канд. педагогічних наук

Номер слайду 9

Урок-подорож. Українська мова. Навчання грамоти(письмо) 1 клас. Тема. Письмо великої букви Х. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень, слів. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. 1. Гра «Розсипанка»(письмо складів з буквою Х)2. Вправа «Аукціон» (письмо слів з буквою Х)3. Вправа «Незакінчене речення» (письмо речень)4. Вправа «Мікрофон» (значення хліба)5. Розвиток мовлення учнів (визначні місця м. Херсона)

Номер слайду 10

Знайомство з визначними місцями м. Херсона

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Учні щороку приймають активну участь у: дитячих інтерактивних іграх та конкурсах:«Кенгуру», «Колосок», «Соняшник»;Міжнародному конкурсі знавців української мови імені Петра Яцика; учениця Яцко Любов у 2015-2016 навчальному році, прийняла участь у районному етапі обласного конкурсу майстрів художнього читання «Моя країна - Україна», в результаті якого стала стипендіатом конкурсу «Учень року - 2016».

Номер слайду 13

Позакласна робота

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Погляд на себе і в майбутнєУчні знають, що все почуте, побачене, виконане, вони завжди можуть використати в житті: людина, яка може поділитися знанням, усім цікава. Така людина зможе адаптуватися до навколишнього світу. За час своєї роботи у школі зрозуміла, що дитина стане творчою, самореалізовано, соціально пристосованою тоді , коли її вчитель є сам такою людиною.

Номер слайду 17

Дякую за увагу!Бажаю творчої наснаги та успіхів!

zip
Додано
26 липня 2018
Переглядів
628
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку