Презентація "Розряди та класи. Задачі на подвійне зведення до одиниці. Побудова кутів" до одиниці.

Про матеріал
Презентація створена для проведення уроку математики за підручником "Математика" І.В.Гавриш, С.О.Доценко
Зміст слайдів
Номер слайду 1

УРОК 12 Розряди та класи. Задачі на подвійне зведення до одиниці. Побудова кутів

Номер слайду 2

ТАБЛИЦЯ КЛАСІВ І РОЗРЯДІВЗапиши в таблицю числа, що складаються: А) із шести сотень тисяч і чотирьох одиниць;Б) із семи десятків тисяч і трьох одиниць.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Кластисячодиниць{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Розрядсотень тисячдесятків тисячодиниць тисячсотеньдесятківодиниць{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Число. Число

Номер слайду 3

Допоможи Чарівниці Чисел позначити загальну кількість сотень у числі.а) 72 000: б) 83 000: А 720; А 300;Б 72; Б 83; В 200. В 830.

Номер слайду 4

Допоможи Чарівниці Чисел записати ряд з восьми натуральних чисел. Перше число – найменше одноцифрове,друге – найбільше одноцифрове,третє – найменше двоцифрове,четверте – найбільше двоцифровей так далі.

Номер слайду 5

Знайко придумав цікаву задачу У Карлсона була банка з 1кг квіткового меду. Узимку він щодня їв по 5 ложечок меду. Скільки грамів меду залишилося через 25 днів, якщо ложечка вміщує 5 г?

Номер слайду 6

Пригадай множення числа на 1162·11=682, де 8=6+2 Заповни таблицю числами, які в 11 разів більші від чисел першого рядка.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}45231381

Номер слайду 7

Визнач,яке число є розв ̓язком рівнянняа) х : 11 = 23; А 323; Б 223; В 253.б) х : 11 = 759; А 8 349; Б 1 518; В 69.

Номер слайду 8

ХВИЛИНКА ЗДОРОВ ̓Я

Номер слайду 9

Склади й запиши числовий вираз. Познач порядок дій. Обчисли значення числового виразу Добуток різниці чисел 562 і 551 та суми чисел 399 і 121.

Номер слайду 10

1 3 2(562-551) · (399+121)=5 720 _562 399 551 + 121 11 520520·11=520·(10+1)=520·10+520·1==5200+520=5 720.

Номер слайду 11

Виконай завдання Розумнички. Розв ̓яжи задачу на подвійне зведення до одиниці. За 6 днів 4 майстри витратили 384 м дроту для виготовлення приладів. Скільки дроту потрібно 11 майстрам на 20 днів такої самої роботи?

Номер слайду 12

Розв ̓ язання1) 384 : 4 = 96 ( м ) – витратив майстер за 6 днів;2) 96 : 6 = 16 ( м ) – витратив майстер за день;3) 16 · 11 = 176 ( м ) – витратили 11 майстрів за день;4) 176 · 20 = 3 520 ( м ) = 3 км 520 м.{7 DF18680-E054-41 AD-8 BC1-D1 AEF772440 D}Кількість майстрів. Кількість днів. Довжина дроту, м463841120?

Номер слайду 13

Відповідь : 3 км 520 м дроту потрібно 11 майстрам на 20 днів такої самої роботи.

Номер слайду 14

Виконай завдання Суперромбика. Проведи через точку В відрізка АВ пряму ОС так, щоб кут АВС був гострим, а кут АВО – тупим. А В

Номер слайду 15

ПЕРЕВІРЯЄМО А ВО С

Номер слайду 16

ПІДСУМОК УРОКУ

pptx
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
15 грудня 2022
Переглядів
724
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку