Розв’язуємо складені задачі на кратне порівняння. Досліджуємо таблицю множення числа 7;таблицю ділення на 7. Вчитель початкових класів: Томчук Т. А.
Номер слайду 2
Усний рахунок.
Номер слайду 3
Перевірка.
Номер слайду 4
Практична робота.( підручник с. 133,№1)У скільки разів одне число більше або менше за інше?42, у разів 4, у разів 35, у разів 6, у разів 48, у разів45 5, у разів<7>7<7>9<8>9
Номер слайду 5
Робота з підручником.( с.133,№3)Зістав задачі 1 і 2. У чому полягає їх відмінність? Як вона вплине нарозв’язування задачі 2? Розв’яжи задачу 2. У Петрика 5 купюр по 10 гривень, а в Єви- 5 купюр по 2 гривні. На скільки менше грошей у Єви, ніж у Петрика?2. У Петрика 5 купюр по 10 гривень, а в Єви- 5 купюр по 2 гривні. У скільки разів менше грошей у Єви, ніж у Петрика?( Задачі відрізняються запитаннями. Перша задача на знаходження різниці і остання дія віднімання. Друга задача на кратне порівняння і остання дія ділення)
Номер слайду 6
Задача 21) 10∙5=50(грн)-у Петрика;2) 2∙5=10(грн)- у Єви;3) 50:10=5(разів)Відповідь: у Єви у 5 разів менше грошей, ніж у Павлика.
Номер слайду 7
Практична робота.( с.133,№4)Порівняй вирази зручним для тебе способом.===>
Номер слайду 8
Розкрий “секрети “таблиці множення числа7; таблиці ділення на 7( у таблиці множення добуток збільшується на 7; у таблиці ділення на перший множник у частці отримуємо другий множник, при діленні на другий множник у частці отримуємо перший множник)
Номер слайду 9
Віднови попередні і наступні табличні випадки.4 95 66 33 54 24 9
Номер слайду 10
Робота з підручником( с.134,№3)Перевірка.48Із числового ряду вилучи “зайве “ число.
Номер слайду 11
Практична робота.( с.134,№4)4455116677
Номер слайду 12
Практична робота( с. 134, №6)4 9:7+7∙8=63( 63+7):7=10