Презентація 'Розв'язування рівнянь,текстових задач за допомогою рівнянь'

Про матеріал
Дана презентація вміщує колективне розвязання вправ, вправи для самостійного розвязання . Матеріал відповідає підручнику Математика 5 клас .А. Г. Бевз
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема: Розв’язування рівнянь, текстових задач за допомогою рівнянь. Підготувала вчитель математики. Сокальської СШ І-ІІІст.№3 Яроцька Мар’яна Петрівна

Номер слайду 2

Очікувані результати: - вміти розв’язувати рівняння різного рівня складності без помилок, розв’язувати задачі за допомогою рівнянь, працювати самостійно, в парах, спілкуватись, допомагати один одному, аналізувати ситуацію;- розвивати увагу, обчислювальні здібності, логічне мислення, цікавість, уяву, кмітливість;- виховувати любов до математики, повагу один до одного

Номер слайду 3

Немає значення , що шукаєш. Важливо , що знаходиш. Блез Паскаль

Номер слайду 4

Перевірка домашнього завдання:№2761) (39+х)−84=78 2) (х−83)+316=425 3) (600−х)−92=126 39+х=78+84 х−83=425−316 600−х=126+92 39+х=162 х−83=109 600−х=218 х=162-39 х=109+83 х=600−218 х=123 х=192 х=382 

Номер слайду 5

Перевірка домашнього завдання: Задача. Петрик задумав число. Якщо від нього відняти 216 і отриману різницю відняти від числа 408, то одержимо 159. Яке число задумав Петрик?Розв’язання:х−задумане число, складемо рівняння: 408−(х−216)=159 х−216=408−159 х−216=249 х=249+216 х=465 

Номер слайду 6

Ділова гра «Компетенція»Компетенція (з лат.) – це коло питань, з якими людина добре обізнана, володіє знаннями і досвідом. Компетентний – це той, хто вміло застосовує набуті знання та досвід. Тож сьогодні, ми з'ясуємо наскільки ви компетентні з теми « Рівняння», яку будемо повторювати. Як ви вважаєте , стати компетентним легко чи важко?

Номер слайду 7

Аукціон знань

Номер слайду 8

Номер слайду 9

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}S(відстань)( а+b)· 2 Р(прямокутника)а · b. S(прямокутника)S : tt(час руху) V۰ tа(довжина)S : VV(швидкість) S : bІнтерактивна гра «Математичне лото»Подайте у відповідності

Номер слайду 10

Інтерактивна вправа «Знайди помилку» (𝒙 – 536) – 143 = 724 𝒙 – 536 = 143+724 𝒙 – 536 = 877𝒙 =877 – 536𝒙 = 341  (𝒙 – 348) + 159 = 601𝒙 – 348 = 601 – 159𝒙 – 348=452 𝒙=452-348𝒙=104 (237 + 𝒙) – 583=149237+𝒙=149 + 583237 + 𝒙 = 742𝒙 = 742 + 237𝒙=979 468 – ( 259-𝒙)=382259 – 𝒙=468 – 382259 – 𝒙 = 126𝒙 = 259+126𝒙 = 385 (𝒙 – 536) – 143 = 724 𝒙 – 536 = 143+724 𝒙 – 536 = 877𝒙 =877 – 536𝒙 = 341  

Номер слайду 11

Скласти рівняння до задач за рисунками. Стрілка спрямована у бік більшого числа. Розв'яжіть рівняння.на 5 більшеразом 47на 11 більшеразом35у 7 разів більшеразом 64у 9 разів більше разом 60

Номер слайду 12

Робота з підручником№277 Розв’яжіть за допомогою рівняння задачу:1)Оленка задумала число. Якщо до цього числа додати 43 і отриману суму відняти від числа 96, то одержимо 25. Яке число задумала Оленка?2) У Буратіно було 74 сольдо. Після того як він купив собі підручники для школи, тато Карло дав йому25 сольдо. Тоді у Буратіно стало 68 сольдо. Скільки сольдо витратив Буратіно на підручники?

Номер слайду 13

Інтерактивна вправа «Мозкова атака» 72 горіхи треба розкласти на дві тарілки так, щоб на одній тарілці горіхів було в 2 рази більше, ніж на дру­гій. Скільки горіхів буде на кожній тарілці?

Номер слайду 14

Рефлексія Сьогодні на уроці я навчився…Сьогодні на уроці мені сподобалось…Сьогодні на уроці я повторив…Сьогодні на уроці я закріпив…

Номер слайду 15

Домашнє завдання. Виконати завдання для перевірки знань на індивідуальних картках.

Номер слайду 16

Дякую за увагу!

pptx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
29 серпня 2021
Переглядів
843
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку