Розв’язування складених задач двома способами (ознайомлення). Периметр чотирикутника.
С. 43 - 44
9 + 5 =149 + 7 =169 + 9 =189 + 10 =19
11 – 3 =811 – 6 =511 – 8 =311 – 9 =2
54121) 5 + 4 =9 (к.)-зірвали;2) 1 2 – 9 =3 (к.)Відповідь:3 кавуни залишилося.
12541) 12 - 5 =7(к.)-залишилося2) 7 – 4 =3 (к.)Відповідь:3 кавуни залишилося.першого дня;
> > > =
7 Задача 2 7 0листопада
6 ш.?,на 3 ш. >? ш.636
Задача 2 7 0 На ялинці- 6 ш. На сосні- ?, на 3 ш. >? ш.1)6 + 3 =9 (ш.)-на сосні;2)9 + 6 =1 5 (ш.)Відповідь:вах.1 5 шишок на двох дере-
Задача 2 7 0 На ялинці- 6 ш. На сосні- ?, на 3 ш. >? ш.
+15 19 20 16 15 12 _1101432
10 + 7 = 17 10 – 2 = 8
1 CМ5 CМ1 CМ6 CМПериметр многокутника – це сума довжин усіх його сторін. Р=1 + 5 + 1 + 6 =13 (СМ)
1 п. – 8 б. 2 п. – 6 б. 3 п. – 4 б. ?б. 864
5 + 8 =1313 – 6 =
Реєструючись, ви погоджуєтеся з угодою користувача та політикою конфіденційності.
«На Урок». Освітній інтернет-проект