Презентація "Розв'язування вправ на всі дії зі звичайними дробами"

Про матеріал
Презентація до відкритого уроку-гри на тему "Розв'язування вправ на всі дії зі звичайними дробами".
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Правильні дроби. Неправильні дроби

Номер слайду 2

Розв'язування вправ на всі дії зі звичайними дробами. Урок-подорож

Номер слайду 3

Мета уроку: освітня: перевірити знання, вміння і навички учнів виконувати вправи, що передбачають застосування правил додавання, віднімання, множення та ділення звичайних дробів; підготувати учнів до виконання тематичної контрольної роботи; навчальна: навчити застосовувати набуті знання в нестандартних ситуаціях; розвивальна: розвивати увагу, кмітливість, логічне мислення та уяву; виховна: виховувати почуття відповідальності за колектив.

Номер слайду 4

Предмет математики такий серйозний, що корисно не нехтувати нагодою робити його трохи цікавішим. Блез Паскаль

Номер слайду 5

Зупинка 1.”Розшифруй ”

Номер слайду 6

Зупинка 2.”Математичний футбол ”{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Правильні дроби. Неправильні дроби1. Який дріб називається правильним?1. Який дріб називається неправильним?2. Як відняти два дроби з різними знаменниками?2. Як додати два дроби з різними знаменниками?3. Як помножити два дроби?3. Як поділити два дроби?4. Що таке відсоток?4. Що означає скоротити дріб?5. Як знайти дріб від числа?5. Як знайти відсоток від числа?6. Як знайти число за його дробом?6. Як знайти число за його відсотком?7. Як перетворити мішаний дріб у неправильний?7. Як перетворити неправильний дріб у мішаний?

Номер слайду 7

Зупинка 3.” Місто рівнянь ”{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Правильні дроби. Неправильні дроби

Номер слайду 8

Зупинка 4.” Емоційна розрядка ”{69 C7853 C-536 D-4 A76-A0 AE-DD22124 D55 A5}1{08 FB837 D-C827-4 EFA-A057-4 D05807 E0 F7 C}1

Номер слайду 9

Зупинка 5.” Задачі ”{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Правильні дроби. Неправильні дроби До санаторію завезли апельсини, мандарини та лимони. Апельсини становили усіх фруктів, мандарини - , а лимони - решту 99 кг. Скільки всього було фруктів ? В саду росло 300 дерев. Яблуні становили 24% всіх дерев, груші – яблунь , а решту – сливи. Скільки сливових дерев росло в саду ?

Номер слайду 10

Зупинка 6.” Віртуозна ”(Хто швидше)?{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Правильні дроби. Неправильні дроби

Номер слайду 11

Зупинка 7.” Підсумок уроку ” Що ми робили на уроці? Які вміння сьогодні вдосконалили? Що сподобалось особливо? Що не сподобалось?

Номер слайду 12

Зупинка 8.” Домашнє завдання ”Підготуватися до контрольної роботи: Розв’язати : I і II рівень: №891,898 cторінка 103, 104;III рівень: №895,903 сторінка 104;IV рівень: №901,910 сторінка 104.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Науменко Валентина Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
27 листопада 2019
Переглядів
3311
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку