Мета уроку: освітня: перевірити знання, вміння і навички учнів виконувати вправи, що передбачають застосування правил додавання, віднімання, множення та ділення звичайних дробів; підготувати учнів до виконання тематичної контрольної роботи; навчальна: навчити застосовувати набуті знання в нестандартних ситуаціях; розвивальна: розвивати увагу, кмітливість, логічне мислення та уяву; виховна: виховувати почуття відповідальності за колектив.
Зупинка 2.”Математичний футбол ”{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Правильні дроби. Неправильні дроби1. Який дріб називається правильним?1. Який дріб називається неправильним?2. Як відняти два дроби з різними знаменниками?2. Як додати два дроби з різними знаменниками?3. Як помножити два дроби?3. Як поділити два дроби?4. Що таке відсоток?4. Що означає скоротити дріб?5. Як знайти дріб від числа?5. Як знайти відсоток від числа?6. Як знайти число за його дробом?6. Як знайти число за його відсотком?7. Як перетворити мішаний дріб у неправильний?7. Як перетворити неправильний дріб у мішаний?
Зупинка 5.” Задачі ”{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Правильні дроби. Неправильні дроби До санаторію завезли апельсини, мандарини та лимони. Апельсини становили усіх фруктів, мандарини - , а лимони - решту 99 кг. Скільки всього було фруктів ? В саду росло 300 дерев. Яблуні становили 24% всіх дерев, груші – яблунь , а решту – сливи. Скільки сливових дерев росло в саду ?