Презентація "Розв'язування задач з теми "Сума кутів трикутника""

Про матеріал
Презентація - це розробка уроку для закріплення умінь застосовувати теорему про суму кутів трикутника на практиці, показує зв'язок математики з іншими предметами. Урок-подорож, на якому учні працюють в командах. Бажано застосовувати інтерактивну дошку. Команди вибирають випадковим чином задачі за допомогою гри "Морський бій".
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Розв'язування задач з теми«Сума кутів трикутника»

Номер слайду 2

Сьогодні на уроці: Ми «відправимось» в морську подорож. Повчимось працювати в команді. Закріпимо вміння застосовувати теорему про суму кутів трикутника на практиці. Побачимо зв’язок геометрії з іншими навчальними предметами та реальним світом. Розвиватимемо критичне мислення

Номер слайду 3

Помандруємо далеко,Диво там на нас чекає. В країну Геометрія. Корабель наш поспішає. Бісектриса. Медіана. Висота

Номер слайду 4

Нам грайливо плескає – океан, Капітан крутить штурвал. Наші вітрила розкривають крила,Повний вперед!

Номер слайду 5

123 Орігамі «Сума кутів трикутника»Яка команда спритніша

Номер слайду 6

112123

Номер слайду 7

Гра «Морські розвідники»

Номер слайду 8

Скільки трикутників на малюнку?

Номер слайду 9

Гра «Морські розвідники»{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}АБВГД12345

Номер слайду 10

Знайти: АВС350450?

Номер слайду 11

Знайти: FАВС760 M640?

Номер слайду 12

Знайти: DK ll AC АBC830400 КD??

Номер слайду 13

АD ll ВС Знайти: АDСВ370 O??400

Номер слайду 14

Знайти: АВС590??

Номер слайду 15

Знайти: АВС720??

Номер слайду 16

Знайти: АВС

Номер слайду 17

Знайти: DCE

Номер слайду 18

АP -бісектриса. Знайти: АВСP2901120?

Номер слайду 19

Бермудський трикутник або зникла Атлантида - це місце, де зникають кораблі і літаки, виходять з ладу навігаційні прилади, а того, хто зазнав катастрофи, майже ніхто ніколи не знаходить. Знаходиться це загадкове місце в Атлантичному океані біля узбережжя Північної Америки - між Пуерто-Ріко, Майямі і Бермудськими островами. Бермудський трикутник

Номер слайду 20

Цей регіон для навігації непростий - тут чимало мілин, величезна кількість швидких водних і повітряних течій, нерідко зароджуються циклони і бушують урагани.

Номер слайду 21

Задача: Обчислити кути Бермудського трикутника, якщо один з них на 5˚меньше другого і на 10˚ менше третього. MBPДано: ∆𝑀𝐵𝑃,M на 5 менше P,M на 10 менше BЗнайти: M, P, BРозв'язання: 

Номер слайду 22

Ось подорож й закінчилась. Нам можна далі йтиІ до нової теми. В програмі перейти. Всі добре працювали,Старались як могли. Немає переможених,Тут всі перемогли.«Та ж треба оцінити. Й сам скарб розподілити»,-Ви скажете мені.- А це ви зробите самі!

Номер слайду 23

З історії геометрії…Основні відомості про трикутники були наведені Евклідом в його праці  «Елементи» біля 300 р. до н.е.

Номер слайду 24

СВАДомашнє завдання. Знайти кути трикутника, якщо вони відносяться як 3 : 4 : 5. Знайти довжину кожної сторони єгипетського трикутника, сторони якого відносяться як 3 : 4 : 5, якщо периметр (довжина мотузки) 18 м. Виконати завдання олімпіади з математики на сайті На Урок(паролі ті ж самі, доступ з 18.02 )

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Іменинник Людмила Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Ирина Ирина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
21 серпня 2019
Переглядів
3217
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку