Презентація "Розв"язування задач за допомогою рівнянь 2"

Про матеріал
Презентація до теми "Розвязування рівнянь" рекомендована для проведення уроків математики у 6 класі в дистанційному форматі. Пристосована до підручника "Геометрія 8" О. С. Істер 2014. Має теоретичну частину і практичну. Вчитель, користуючись цим матеріалом, може пристосувати його до своїх потреб, змінивши зміст.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Розв’язування задач за допомогою рівнянь. Урок 2

Номер слайду 2

Одинадцяте квітня. Класна робота. Розв’язування задач за допомогою рівнянь. План уроку2. Повторити алгоритмом розв'язування задач за допомогою рівнянь.3. Розв'язати письмово №№ 1374, 1380, 1386.1. Перевірити домашню роботу .4. Записати домашнє завдання.

Номер слайду 3

1364. У двох вагонах метро разом 78 пасажирів, причому в першому вагоні пасажирів на 6 менше, ніж у другому. По скільки пасажирів у кожному вагоні?{69 CF1 AB2-1976-4502-BF36-3 FF5 EA218861}1 вагон?, 2 вагон?Відповідь: 36; 42.– у першому вагоні– у другому вагоніx – 6 x – 6 + х = 78 2x – 6 = 78 2x = 78 + 6 2x = 84 х = 42 (пасажири) 2) x – 6 = 42 – 6 = 36 (пасажири) на 6 пас. меншех78 пас. Рівняння: x – 6 + х = 78

Номер слайду 4

1366. 42 пакети розклали по ящиках так, що в першому пакетів удвічі більше, ніж у другому. По скільки пакетів у кожному ящику? {69 CF1 AB2-1976-4502-BF36-3 FF5 EA218861}1 ящик?, 2 ящик?Відповідь: 28 пакетів, 14 пакетів. – у першому ящику– у другому ящику2x 2x + х = 42 3x = 42 x = 42 : 3x = 14 (пакетів) 2) 2x = 2 ∙ 14 = 28 (пакетів)у 2 рази більшех42 пакети. Рівняння: 2x + х = 42

Номер слайду 5

1372. Одна із сторін прямокутника на 8 см менша за другу, а його периметр дорівнює 44 см. Знайди площу прямокутника.{69 CF1 AB2-1976-4502-BF36-3 FF5 EA218861}Ширина, b ?, Довжина, а ?Відповідь: 105 кв. см.x – 81) 2(х + х –8) = 44 2(2x – 8) = 44 2x – 8 = 22 2x = 30х = 15 (см) – довжина 2) x –8 = 15–8 = 7 (см) - ширинана 8 см меншах. Р = 2(а+b)S = а∙b. Р = 2(х + х –8)Р = 44 3) S = 15∙ 7 = 105 (кв. см)- площа прямокутника

Номер слайду 6

Алгоритм розв’язування задач за допомогою рівнянь1. Треба уважно прочитати умову.2. Встановити зв’язок між даними задачі.3. Виразити невідому величину через х, а також – інші, які з нею пов’язані.4. Скласти математичну модель задачі – рівняння.5. Розв’язати рівняння і знайти його корінь, зробити висновок.6. Записати відповідь. В деяких випадках доцільно позначати через змінну не ту величину, що треба знайти, а, наприклад, значення величини якої є найменшим

Номер слайду 7

1374. У саду росте в 5 разів більше яблунь, ніж слив. Скільки росте яблунь і слив, якщо слив на 16 менше, ніж яблунь?{69 CF1 AB2-1976-4502-BF36-3 FF5 EA218861}Яблуні?, Сливи ?Відповідь: 20 яблунь і 4 сливи.(яблунь) - росте у саду(слив) – росте у садух 5x – х = 16 4x = 16 x = 4 5x = 5∙ 4 = 20 на 16 менше5хв 5 разів більше

Номер слайду 8

1380. У двох пачках 60 книжок, причому кількість книжок у першій пачці становить 7/8 книжок другої. По скільки книжок у кожній пачці? {69 CF1 AB2-1976-4502-BF36-3 FF5 EA218861}1 пачка?, 2 пачка?Відповідь: 28 книг і 32 книги. (книг) у першій пачці(книги) – у другій пачці7/8x 7/8x + х = 60 x = 60 x = 60 : x = 60 : x = ∙ 32 = 287/8х60 книгx = x = 32

Номер слайду 9

1386. У трьох літніх оздоровчих таборах “Орлятко”, “Зірка” та “Дружба” за зміну відпочивало 232 школярі. У “Зірці” вдвічі більше дітей, ніж в “Орлятку”, а в “Дружбі” на 16 дітей більше, ніж в “Орлятку”. Скільки школярів відпочивало в кожному таборі? {69 CF1 AB2-1976-4502-BF36-3 FF5 EA218861}Орлятко ?, Зірка?, в 2 рази більше. Дружба?, на 16 більше. Відповідь: в “Орлятку” – 54 учні; у “Зірці” – 108 учнів; у “Дружбі” – 70 учнів.(учнів) – у “Зірці”(учня) – в “Орлятку”xх + 2x + х + 16 = 2324x + 16 = 2324x = 216 х = 216:4 x + 16 = 54 +16 = 702х2х = 2∙ 54 = 108 (учнів) – у “Дружбі”х + 16232 учнях = 54

Номер слайду 10

Опрацювати § 49. Вивчити алгоритм розв’язування задач (стор. 242). Розв’язати письмово: №№ 1375, 1381,1387. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Бройченко Анатолій Герасимович
    Добрий день. Дуже гарні матеріали. Мені сподобались. Хочу запитати, чи можна їх використовувати для створення своїх відеоуроків?
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Пов’язані теми
Математика, 6 клас, Презентації
Додано
11 квітня 2023
Переглядів
515
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку