Презентація "Розв'язуванням вправ № 1. Загальні відомості про рівняння. Лінійне рівняння з однією змінною".

Про матеріал
Матеріал містить завдання для поглиблення та закріплення знань, умінь і навичок з теми "Загальні відомості про рівняння. Лінійне рівняння з однією змінною" за підручником для 7 класу (НУШ) "Алгебра" закладів загальної середньої освіти/ О. С. Істер. Матеріал доцільно використовувати як на уроці, так і в позаурочній діяльності.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Розв'язування вправ № 1. Загальні відомості прорівняння. Лінійне рівняння зоднією змінною. Підготувала вчитель математики спеціалізованої школи № 211 Оболонського району м. Києва Баланюк Юлія Дмитрівна. Алгебра 7 клас

Номер слайду 2

1. Навчатися користуватися теоретичним матеріалом з тем: «Загальні відомості про рівняння. Лінійне рівняння з однією змінною» під час розв'язування вправ.2. Поглибити, розширити й узагальнити відомості про різні види рівнянь, які зводяться до лінійних, а також домогтися свідомого розуміння змісту поняття «лінійне рівняння» та алгоритму його розв'язання.3. Розвивати різні види компетентностей, а також навички виконання арифметичних дій, різні види пам'яті, логіку мислення та увагу.4. Виховувати культуру математичного мовлення, повагу до однокласників та любов до рідного краю. Мета уроку

Номер слайду 3

Перевір себе1) Рівнянням називають рівність, що містить змінну.4) Розв’язати рівняння - означає знайти всі його корені або довести, що коренів немає. 3) Число, яке задовольняє рівняння, називають коренем або розв’язком рівняння.2) Вираз, записаний в рівнянні ліворуч від знака рівності, називають лівою частиною рівняння, а вираз, записаний праворуч, – правою частиною рівняння. 5) Два рівняння називають рівносильними, якщо вони мають одні й ті самі корені. Рівносильними вважають і такі рівняння, які коренів не мають.

Номер слайду 4

Перевір себе1) Рівняння вигляду ах = b, де х — змінна, а і b — деякі числа, називають лінійним рівнянням з однією змінною.3) Якщо а ≠ 0, то рівняння ах = b є рівнянням першого степеня з однією змінною. х = 𝒃𝒂 −  єдиний корінь лінійного рівняння. 2) Числа а і b називають коефіцієнтами цього рівняння.4) Якщо а = 0 і b = 0, то лінійне рівняння має вигляд 0х = 0. Воно завжди має безліч коренів.5) Якщо а = 0 i b ≠ 0, то лінійне рівняння матиме вигляду 0х = b. Воно не має коренів.

Номер слайду 5

Працюємо разом. Розв'яжи рівняння та розмістіть їх розв'язки у порядку зростання і прочитайназву міста – героя України:12 + 3х = 39, В; 4) 2х + 1 = 3х – 3, К;2(х – 3) = 8, І; 5) – 4(х – 2) = 2(х + 7), Р;– 5х + 1 = 11, А; 6) – 2х + 3 = 13, Х.12 + 3х = 39;3х = 39 – 12;3х = 27;х = 27 : 3;х = 9.2 • (х – 3) = 8; Розв'язання1 В22х – 6 = 8;2х = 8 + 6;2х = 14;х = 14 : 2;х = 7.І3– 5х + 1 = 11;– 5х = 11 – 1;– 5х = 10; х = 10 : (– 5); х = – 2. А

Номер слайду 6

2х + 1 = 3х – 3;2х – 3х = – 3 – 1;– 1х = – 4;х = – 4 : (– 1);х = 4.– 4(х – 2) = 2(х + 7); 4 К5– 4х – 2х = 14 – 8;– 6х = 6;х = 6 : (– 6);х = – 1. Р6– 2х + 3 = 13;– 2х = 13 – 3;– 2х = 10; х = 10 : (– 2); х = – 5. Х– 4х + 8 =2х + 14;{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}У порядку їх зростання:{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}– 5 Х{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}– 2 А{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}– 1 Р{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}4 К{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}7І{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}9 ВВідповідь: Харків.

Номер слайду 7

Місто – герой Харків

Номер слайду 8

1) 3х + 7 = – 2; 3х = – 2 – 7; 3х = – 9; х = – 9 : 3; х = – 3. Працюємо разом. Для якого значення х значення виразу:1) 3х + 7 дорівнює – 2; 2) 4(х + 1) дорівнює значенню виразу 5х – 9. Відповідь: – 3. Розв'язання2) 4 • (х + 1) = 5х – 9;№ 1154х + 4 = 5х – 9;4х – 5х = – 9 – 4;– 1х = – 13;х = – 13 : (– 1);х = 13. Відповідь: 13.

Номер слайду 9

Працюємо разом№ 117 Розв'яжіть рівняння:1) х + 13=5; х + 13=51;  1 • (х + 1) = 5 • 3; х + 1 = 15;х = 15 – 1;х = 14. Відповідь: 14.2) 2х − 75=1; 2х − 75=11;  1 • (2х – 7) = 5 • 1; 2х – 7 = 5;2х = 5 + 7;2х = 12;х = 12 : 2;х = 6. Відповідь: 6.

Номер слайду 10

3) х3+х5=8;  5х + 3х = 120; 8х = 120;х = 120 : 8;х = 15. Відповідь: 15.4) х4−х5=1;  5х – 4х = 20; х = 20. Відповідь: 20.х3+х5=81;  • 155315х4−х5=11;  • 205420

Номер слайду 11

Хвилинка відпочинку

Номер слайду 12

Працюємо разом№ 122 Знайдіть корінь рівняння:1) (4х – 2) + (5х – 4) = 9 – (5 – 11х); 4х – 2 + 5х – 4 = 9 – 5 + 11х; 4х + 5х – 11х = 9 – 5 + 2 + 4; – 2 • х = 10; х = 10 : (– 2); х = – 5. Відповідь: – 5.2) (7 – 8х) – (9 – 12х) + (5х + 4) = – 16; 7 – 8х – 9 + 12 х + 5х + 4 = – 16; – 8х + 12х + 5х = – 16 – 7 + 9 – 4; 12х + 5х – 8х = 9 – (16 + 7 + 4); 9 • х = – 18; х = – 18 : 9; х = – 2. Відповідь: – 2.

Номер слайду 13

3) 3 • (4х – 5) – 10 • (2х – 1) = 33;Відповідь: – 434. 4) 9 • ((3х + 1) – 2х) = 7 • (х + 1); 9 • (3х + 1 – 2х) = 7 • (х + 1);Відповідь: – 1.12х – 20х = 33 + 15 – 10;– 8 • х = 38;х = 38 : (– 8);12х – 15– 20х + 10 = 33;х = – 388; х = – 434. 1949х + 9 = 7х + 7;9х – 7х = 7 – 9;2 • х = – 2;х = – 2 : 2;х = – 1.9 • (х + 1) =7х + 7;

Номер слайду 14

Працюємо разом. Розв'язавши рівняння і знайшовши значення змінної х ти зможеш дізнатисядовжину річки Дніпро.3z – 7 = 5z – 11; 2) – 4(y + z) = – 4 420; 3) 3x – y = 2(x + 549).1) 3z – 7 = 5z – 11; 3z – 5z = – 11 + 7; – 2z = – 4; z = – 4 : (– 2); z = 2. Якщо z = 2, то: – 4 • (у + 2) = – 4 420; Розв'язання– 4у – 8 = – 4 420;

Номер слайду 15

– 4у = – 4 420 + 8;– 4у = – 4 412;у = – 4 412 : (– 4);у = 1 103. Якщо у = 1 103 , то: 3x – 1 103 = 2(x + 549);3х – 1 103 = 2х + 1 098;3х – 2х = 1 098 + 1 103;х = 2 201 (км) – довжина річки Дніпро. Відповідь: 2 201 км.

Номер слайду 16

Дніпро. Реве та стогне Дніпр широкий(уривок)Реве та стогне Дніпр широкий,Сердитий вітер завива. Додолу верби гне високі,Горами хвилю підійма.І блідний місяць на ту поруІз хмари де – де виглядав,Неначе човен в синім морі,То виринав, то потопав. Ще треті півні не співали,Ніхто нігде не гогмонів,Сичі в гаю перекликались,Та ясен раз у раз скрипів. Т. Г. Шевченко

Номер слайду 17

Рефлексія. Що я повторив?Що нового я дізнався?Який у мене настрій? Чи сподобався мені урок?

Номер слайду 18

З презентації або з підручника з § 2 вивчититеоретичний матеріал;№ 112; № 116 (1) Домашня робота

Номер слайду 19

Дякую за увагу

pptx
Додав(-ла)
Баланюк Юлія
Пов’язані теми
Алгебра, Презентації
Додано
1 серпня
Переглядів
226
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку