ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ГЗНМ ЗВ’ЯЗОК НАВЧАННЯ З ЖИТТЯМ САМОСТІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ШКОЛЯРІВ РОЗВИТОК РІЗНИХ ВИДІВ ПАМ’ЯТІ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОГО ТА СЛОВЕСНО-ЛОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ ВМІННЯ СПІЛКУВАТИСЯ, ОРІЄНТУВАТИСЯ В ІНФОРМАЦІЙНОМУ ПРОСТОРІ РОЗВИТОК ПІЗНАВАЛЬНИХ НАВИЧОК УЧНІВ РОБОТА В ГРУПАХ ВИСОКА ЕМОЦІЙНА АКТИВНІСТЬ ДІТЕЙ
Наукова основа досвіду Метод ГЗНМ вперше використали у США П.А. Громов Р.А. Заєздний І.І. Заславський Л.М. Картель 1920 - 1930 р.р. 1980 р. - до нашого часу М.С. Винокур – ЛОС О.Л. Скуратович – СЛС С.Г. Кобернік – ОІС Л.І. Круглик – ОУС Л.П. Вішнікіна, О.А. Федій – СЛК Н.М. Гаврилик-Титар – опорні схеми М.В. Молчанова – інтелект-карти Ю.С. Меженко – опорні конспекти С.О. Караман – узагальнюючі таблиці В.Ф. Шаталов – схемно-знакові моделі
РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ Забезпечення системності знань Ефективне використання часу на уроці Структурованість матеріалу Стисле і доступне викладення матеріалу Залучення всіх видів пам’яті, концентрація уваги Розвиток зв’язного мовлення, мислення, формування умінь та навичок Здатність виділяти головне, порівнювати, класифікувати, узагальнювати Підвищення рівня самостійності вивчення матеріалу Розвиток інтересу до предмета Оригінальність підходів до опрацювання матеріалу Набуття учнями життєвого досвіду