Презентація "Розвиток географічних компетенцій школярів шляхом використання методу графічно-знакових навчальних моделей"

Про матеріал
Опис досвіду роботи з теми "Розвиток географічних компетенцій школярів шляхом використання методу графічно-знакових навчальних моделей"
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Розвиток географічних компетенцій школярів шляхом використання методу графічно-знакових навчальних моделей ВИКОНАЛА ВЧИТЕЛЬ ГЕОГРАФІЇ МАРТИНІВСЬКОГО ЛІЦЕЮ СВІТЛАНА ПОГРІБНА

Номер слайду 2

ГЕОГРАФІЧНІ КОМПЕТЕНЦІЇ Знання Уміння Навички Географічне бачення світу Емоційно-ціннісне ставлення до довкілля Досвід творчої діяльності

Номер слайду 3

ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ГЗНМ ЗВ’ЯЗОК НАВЧАННЯ З ЖИТТЯМ САМОСТІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ШКОЛЯРІВ РОЗВИТОК РІЗНИХ ВИДІВ ПАМ’ЯТІ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОГО ТА СЛОВЕСНО-ЛОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ ВМІННЯ СПІЛКУВАТИСЯ, ОРІЄНТУВАТИСЯ В ІНФОРМАЦІЙНОМУ ПРОСТОРІ РОЗВИТОК ПІЗНАВАЛЬНИХ НАВИЧОК УЧНІВ РОБОТА В ГРУПАХ ВИСОКА ЕМОЦІЙНА АКТИВНІСТЬ ДІТЕЙ

Номер слайду 4

Наукова основа досвіду Метод ГЗНМ вперше використали у США П.А. Громов Р.А. Заєздний І.І. Заславський Л.М. Картель 1920 - 1930 р.р. 1980 р. - до нашого часу М.С. Винокур – ЛОС О.Л. Скуратович – СЛС С.Г. Кобернік – ОІС Л.І. Круглик – ОУС Л.П. Вішнікіна, О.А. Федій – СЛК Н.М. Гаврилик-Титар – опорні схеми М.В. Молчанова – інтелект-карти Ю.С. Меженко – опорні конспекти С.О. Караман – узагальнюючі таблиці В.Ф. Шаталов – схемно-знакові моделі

Номер слайду 5

НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКІ ПРИНЦИПИ РОБОТИ ОСОБИСТІСНО-ЗОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД ДО НАВЧАННЯ СВОБОДА ВИБОРУ ПРИНЦИП ВІДКРИТОСТІ ПРИНЦИП ДІЯЛЬНОСТІ ПРИНЦИП ЗВОРОТНОГО ЗВ’ЯЗКУ

Номер слайду 6

НАВЧАЛЬНА МОДЕЛЬ Відображення об’єкта, процесу чи явища у формі розумового або матеріалізованого образу, створеного знаковими, графічними або іншими засобами з метою одержання та фіксування інформації про нього.

Номер слайду 7

КЛАСИФІКАЦІЯ НАВЧАЛЬНИХ МОДЕЛЕЙ

Номер слайду 8

КЛАСИФІКАЦІЯ ГЗГНМ (ЗА О.М. ТОПУЗОВИМ, Л.П. ВІШНІКІНОЮ)

Номер слайду 9

ФУНКЦІЇ ГЗНМ ІЛЮСТРАТИВНА ПОЯСНЮВАЛЬНА ІНСТРУМЕНТАЛЬНА СПОНУКАЛЬНА ЕВРИСТИЧНА

Номер слайду 10

ЗАВДАННЯ УЧИТЕЛЯ Навчити техніці схематизації навчального матеріалу Сформувати в учнів уміння оперувати наочно-образними символами під час роботи з інформацією Сформувати вміння будувати теоретичні і практичні моделі описаних і наявних ситуацій

Номер слайду 11

УМОВИ НАВЧАННЯ ЗА МЕТОДОМ ГЗНМ Вивчення матеріалу частинами Застосування опор Багаторазове повторення Обов’язковий контроль Зростання результативності навчання

Номер слайду 12

СИСТЕМА РОБОТИ ДОЗВОЛЯЄ Створювати між учителем та учнем атмосферу співпраці і взаємодії Самостійно здобувати знання Застосовувати самоконтроль, взаємоконтроль Узагальнювати знання і візуалізувати текстові об'єми інформації в максимально спрощеному вигляді

Номер слайду 13

РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ Забезпечення системності знань Ефективне використання часу на уроці Структурованість матеріалу Стисле і доступне викладення матеріалу Залучення всіх видів пам’яті, концентрація уваги Розвиток зв’язного мовлення, мислення, формування умінь та навичок Здатність виділяти головне, порівнювати, класифікувати, узагальнювати Підвищення рівня самостійності вивчення матеріалу Розвиток інтересу до предмета Оригінальність підходів до опрацювання матеріалу Набуття учнями життєвого досвіду

Номер слайду 14

ppt
Пов’язані теми
Географія, Презентації
Додано
18 лютого
Переглядів
49
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку