Презентація "Розвиток креативних здібностей учнів на уроках біології шляхом впровадження інноваційно-освітніх технологій навчання"

Про матеріал

Презентація: "Розвиток креативних здібностей учнів на уроках біології шляхом

впровадження інноваційно-освітніх технологій навчання"

Мета: Застосування на уроках біології основних методів розвитку креативних здібностей учнів, "Кроссенс" – елемент диференціації та індивідуалізації навчання та «Куб Блума» – прийом технології розвитку творчої особистості.

вчителя біології

Новоукраїнського НВК № 8

Новоукраїнської міської ради

Кіровоградської області

Соколенко Єлизавети Михайлівни




Зміст слайдів
Номер слайду 1

Розвиток креативних здібностей учнів на уроках біології шляхом впровадження інноваційно-освітніх технологій навчання

Номер слайду 2

XXI століття – час змін та інновацій Переходимо від парадигми знань, умінь, навичок до парадигми розвитку креативної особистості учнів.

Номер слайду 3

Давно відома істина проста, Людина починається з добра. Усе хороше починається з любові. І це життя тому дано знайти, Хто в кожнім подиху, і в кожнім слові Цей Божий дар уміє берегти.

Номер слайду 4

Кубик Блума 1.На гранях куба написати: Назви Поясни Запропонуй Придумай Поділися 2.Сформувати тему урока 3. Кинути кубик учневі

Номер слайду 5

Опиши Порівняй Назви асоціацію Класифікація питань Зроби аналіз Застосуй Оціни

Номер слайду 6

«Куб Блума» – прийом технології розвитку творчої особистості Назви: гриби Чому гриби не належать до тварин? Поясни, в чому особливість будови грибів? Запропонуй 4 ознаки подібності грибів з тваринами Подумай ,як зміниться життєвий цикл природи, якщо зникнуть гриби. Поділися думкою, яка роль грибів у природі?

Номер слайду 7

Метод “Кроссенс” – елемент диференціації та індивідуалізації навчання Навчальна: сприяє засвоєнню навчального матеріалу; Мотиваційна: викликає інтерес до теми Функції Комунікативна: створює діалоги між вчителем та учнями; Соціальна: пояснює причини і закономірності певного явища.

Номер слайду 8

Кроссенс: крос (англ.cross) – перехрестя, сенс (англ. – sens) – смисл, тож кроссенс – перехрестя смислів Кроссенс- візуальний асоціативний ланцюжок, який складається з 9 зображень, кожен з яких пов’язаний з попереднім і наступним зображенням. Був придуманий у 2002р. педагогом, письменником і математиком Сергієм Федініним та філософом Володимиром Бусленком

Номер слайду 9

Як створити кроссенс? Виберіть тему. 2. Встановіть асоціації, що розкриватимуть тему. 3.Доберіть словесні символи і образи,та встановіть послідовність: за типом звязку “по хресту” (за схемою: 5-2; 5-8; 5-6; 5-4) І за “основою” за схемою: 1-2; 2-3; 3-6; 6-9; 9-8; 8-7; 7-4, 4-5)

Номер слайду 10

4.Центральний символ розміщується під номером 5 5. Замініть словесні образи і символи зображеннями, які їх ілюструють. 6.Перевірте, чи правильно розташовані зображення, наскільки легко встановлюється зв’язок.

Номер слайду 11

Як розв'язати кроссенс? З'ясуйте, що зображено на кожному з малюнків. 2.Встановіть асоціації, які виникають з кожним зображенням. 3.Встановіть зв'язки між центральним зображенням та сусідніми. 4. Розпочинати розв'язувати кроссенс можна з будь - якого зображення, спочатку по хресту, потім за основою .

Номер слайду 12

Розшифрування кроссенсу

Номер слайду 13

Як рішити кроссенс

Номер слайду 14

Урок – це дзеркало загальної педагогічної культури вчителя, мірило його інтелектуального скарбу, показник його кругозору, ерудиції. Сухомлинський В.О.

Номер слайду 15

Кроссенс «Походження та розвиток людини»

Номер слайду 16

1 - Початком живого є клітина; 2 - як будь-який живий організм людина теж складається з клітин; 3 - розвиток людини починається у водному середовищі, саме у воді відбувається еволюційне становлення простих одноклітинних організмів у складні багатоклітинні; 4 - науково обґрунтував еволюційні ідеї англійський  вчений Ч. Дарвін; 5 - одна з праць Ч. Дарвіна - «Походження людини»; 6 - але у своїй праці Ч. Дарвін вказав лише біологічне становлення людини, не торкнувшись соціального і культурного розвитку, важливу роль в якому грає інтелект; 7 - саме через розвиток інтелекту, формування досвіду і передачу його іншим поколінням відбувається всебічний розвиток людини; 8 - розвиток людини можна порівняти з квітучим, плодоносним деревом; 9 - «плоди дерева» - знання людини ведуть до гармонії, відображеної символічно на малюнку Леонардо да Вінчі Вітрувіанська людина. Пояснення кроссенса на тему «Походження та розвиток людини».

Номер слайду 17

Розмістити птахів за способом живлення

Номер слайду 18

Птахи за способом живлення

Номер слайду 19

Птахи водойм

Номер слайду 20

Кроссенс « Фотосинтез»

Номер слайду 21

ВУГЛЕВОДИ

Номер слайду 22

СНОВИДІННЯ

Номер слайду 23

КРОССЕНС « СЕЛЕКЦІЯ»

Номер слайду 24

КРОССЕНС « КАРБОНАТ КАЛЬЦІЮ»

Номер слайду 25

Застосування на уроці При вивченні нового матеріалу, для визначення теми. Творче домашнє завдання. При закріпленні та узагальненні навчального матеріалу.

Номер слайду 26

Творчий учитель - це той, хто відкриває, умудряє, і підбадьорює" (Н. Рерих).

Номер слайду 27

Все в ваших руках!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Рахівська Ніна Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Хохлова Тетяна Євгенівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Додано
28 жовтня 2018
Переглядів
2555
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку