Презентація. "Розвиток креативного мислення молодших школярів на уроках: Я досліджую світ ”

Про матеріал
Початкова школа.Методичні рекомендації. Розвиток креативного мислення молодших школярів.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Розвиток креативного мислення молодших школярів на уроках “ Я досліджую світ” Вчитель початкових класів Кулеба Вікторія Євгенівна

Номер слайду 2

Актуальність проблеми. Проблема розвитку здібностей не нова для психолого-педагогічних досліджень, але до цих пір актуальна. Далеко не секрет, що школу і батьків хвилює питання про розвиток здібностей учнів.          Суспільство зацікавлене в тому, щоб людина почала працювати саме там, де він може принести максимальну користь. А для цього школа повинна допомогти вихованцям знайти своє місце в житті.

Номер слайду 3

Креативні здібності учнів. Перед вчителем завжди стоїть мета: створити умови для формування особистості, здатної до творчості і готової обслуговувати сучасне виробництво. Тому початкова школа, що працює на майбутнє, повинна бути зосередженою на розвиток творчих здібностей особистості.

Номер слайду 4

Компоненти креативних здібностей школярів* творче мислення* творча уява* застосування методів організації творчої діяльності

Номер слайду 5

Методи творчостінаочність;художнє слово;технічні засоби;гра.

Номер слайду 6

Методичні прийоми, що розвивають креативне мислення учнів1. Мозковий штурм - оперативний метод вирішення проблеми на основі стимулювання творчої активності, при якому учасникам обговорення пропонують висловлювати якомога більшу кількість варіантів рішення.

Номер слайду 7

2. МОЗГОВА АТАКА3. КЛЮЧОВІ ТЕРМІНИ4. Переплутати ЛОГІЧНІ ЦЕПОЧКИ (пов'язані послідовністю елементів інформації у потрібних послідовностей)5. Розбиття на КЛАСТЕРИ6. МЕХАНІЗМ ЗУХ (ЗНАЮ, ДІЗНАВСЯ, ХОЧУ ДІЗНАТИСЯ)7. Прийом «позначку на полях» «V» - Я ТАК І ДУМАВ,«!» - НОВА ІНФОРМАЦІЯ,«+» - ДУЖЕ ЦІННА ІНФОРМАЦІЯ,«-» - У МЕНЕ ПО-ІНШОМУ,«?» - НЕ ДУЖЕ ЗРОЗУМІЛО, Я ЗДИВОВАНИЙ)8. МЕТОДИ КОНТРОЛЬНИХ ПИТАНЬ                                                                            (МКВ)

Номер слайду 8

Розбивка на кластери. Тема: «Як зимують птахи і звірі. Турбота людей про птахів, звірів узимку»Птахи Тварини Зимуючі та перелітні Свійські та дикі Турбота людей Характеристика

Номер слайду 9

Птахи ЗВІРІ Комахи. З'єднай слова з відповідними символами: Мурашка, сова, білка, бабка, ящірка, тигр, зозуля. Вовк, лелека, клоп-солдатик, метелик, слон. Сом, дельфін, бджола, муха.

Номер слайду 10

Гра. При доборі гри необхідно звернути увагу на наявність і чіткість її структурних компонентів: дидактичну мету (завдання), ігрове правило, ігрова дія.        Ігри та логічні завдання повинні бути в початковій школі обов'язковими структурними елементами уроку навколишнього світу.

Номер слайду 11

«Хвилинки»творчості Застосовую на уроках «хвилинки»творчості. При вивченні теми « У світі птахів», «У царстві тварин» пропоную підвести підсумок уроку від імені зайця і горобця.- Отже, я - Заєць, я можу розповісти про себе, що я ...  - А я - Горобець, я розповім про себе таке ...   При вивченні теми «Місто і село» даю дітям таке завдання: «Якби ти був мером нашого міста, щоб ти розповів нам про нього?»При цьому використовуються фотокартки видатних місць нашого міста з екскурсій нашого класу.

Номер слайду 12

Є велика формула К. Е. Ціолковського, вона підіймає завісу над таємницею народження творчого розуму: “Сначала я открывал истины, известные многим, затем стал открывать истины, известные некоторым, и наконец стал открывать истины, никому ещё неизвестные”. Мабуть, це і є шлях становлення творчої сторони інтелекту, шлях розвитку винахідницького та дослідницького таланту.   Наш обов'язок : допомогти дитині стати на цей шлях. 

Номер слайду 13

Дякуюзаувагу!!!

pptx
Додано
26 грудня 2020
Переглядів
1919
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку