Презентація "Розвиток мислення учнів основної школи при вивченні математики на прикладі теми «Формули скороченого множення»

Про матеріал
Навчальні завдання з математики, зокрема з алгебри, під час вивчення теми «Формули скороченого множення» відіграють велику роль в розвитку логічного мислення учнів середнього підліткового віку. Враховуючи психологічні особливості учнів-підлітків 7-8 класів, підібрані завдання, що дозволяють перевести їх на наступний рівень розвитку логічного мислення, що створює умови не тільки для інтелектуального розвитку учнів, а й підвищує загальний рівень математичної культури, покращує успішність.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

РОЗВИТОК МИСЛЕННЯ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ ПРИ ВИВЧЕННІ МАТЕМАТИКИ НА ПРИКЛАДІ ТЕМИ «ФОРМУЛИ СКОРОЧЕНОГО МНОЖЕННЯ» Охтирська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №5 імені Р.К. Рапія Охтирської міської ради Сумської області Вчитель математики Шишкіна В.П. (вчитель І категорії) 2021

Номер слайду 2

У психології мислення – це сукупність розумових процесів, що лежать в основі пізнання; до мислення саме відносять активну сторону пізнання: увагу, сприйняття, процес асоціацій, утворення понять і суджень. Мислення як одна з психічних функцій - психічний процес відображення і пізнання істотних зв'язків і відносин предметів і явищ об'єктивного світу. У філософії мислення (гр. ноезіс) - це пізнавальна діяльність людини. Продуктом або результатом мислення є думка ( поняття, сенс, ідея). *

Номер слайду 3

*

Номер слайду 4

ПОНЯТТЯ – форма мислення, за допомогою якої пізнається сутність предметів та явищ дійсності в їх істотних зв’язках і відношеннях, узагальнюються їх істотні ознаки. СУДЖЕННЯ – форма мислення, яка містить ствердження або заперечення будь-якого положення відносно предметів, явищ або їх властивостей. УМОВИВІД – форма мислення, за допомогою якої із одного або декількох суджень виводиться нове судження. *

Номер слайду 5

Залежно від змісту задачі: практично-дійове, наочно-образне, словесно-логічне Залежно від характеру задач: теоретичне, практичне За ступенем новизни й оригінальності: репродуктивне, продуктивне *

Номер слайду 6

Навчальні завдання з математики, зокрема з алгебри, під час вивчення теми «Формули скороченого множення» відіграють велику роль в розвитку логічного мислення учнів середнього підліткового віку. Враховуючи психологічні особливості учнів-підлітків 7-8 класів, підібрані завдання, що дозволяють перевести їх на наступний рівень розвитку логічного мислення, що створює умови не тільки для інтелектуального розвитку учнів, а й підвищує загальний рівень математичної культури, покращує успішність. Отже, вивчення данного питання є доцільним і обґрунтованим при вивченні математики в школі. *

Номер слайду 7

*

Номер слайду 8

*

Номер слайду 9

*

Номер слайду 10

Тестова робота №1 1) Квадрат суми двох виразів дорівнює: a) Квадрату цих виразів; b) Сумі квадратів цих виразів; c) Квадрату першого виразу плюс подвоєний добуток цих виразів, плюс квадрат другого виразу; d) Сумі квадратів цих виразів без їх подвоєного добутку. 2) (а - в)2 дорівнює многочлену: а) а2 – в2; б)а2 +2ав + в2; в)а2 + в2; г)а2 - 2ав + в2. *

Номер слайду 11

*

Номер слайду 12

*

Номер слайду 13

*

Номер слайду 14

*

Номер слайду 15

*

Номер слайду 16

*

ppt
Додано
25 серпня 2021
Переглядів
634
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку