Презентація "Розвиток творчого мислення, уяви "

Про матеріал
Дослідження показують, що розвиток творчого мислення та уяви учнів 1 – 4 класів – одна з актуальних сучасних проблем. Її вирішення направлене на поліпшення процесу засвоєння знань, формування пізнавальних мотивів, самостійності учнів, розвитку життєвих компетентностей молодших школярів. Методи, які подані в презентації, допомагають виконувати завдання Державного стандарту.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Розвиток творчого мислення, уяви, фантазії молодших школярів

Номер слайду 2

“ Щоб щось робити інакше, потрібно уміти і бачити інакше...” Пол Еллер

Номер слайду 3

Номер слайду 4

“Круги Луллія”

Номер слайду 5

Морфологічний аналіз Технологія проведення Представляється морфологічна таблиця. 2. Заповнюються вертикальні і горизонтальні осі. 3. Розглядається взаємодія горизонтальних і вертикальних показників. Наприклад: придумати фантастичну тварину 4. Обговорюються способи збереження тварин у незвичайних умовах. 5. Організовується продуктивна діяльність по змісту обговореного ( малювання, ліплення, складання казки)

Номер слайду 6

Морфологічна таблиця Тварина Частини тіла Місце голова тулуб лапи хвіст жирафа * лисиця * крокодил * заєць *

Номер слайду 7

Результати продуктивної діяльності Фантастичні тварини Вухасик Однозубий Триочко Горихвіст

Номер слайду 8

Результати продуктивної діяльності “Подорож рослин” М’ятна ялинка

Номер слайду 9

Метод фокальних об’єктів (МФО) Основна ідея – встановлення асоціативних зв’язків визначеного об’єкта з випадковими об’єктами або їх ознаками. Д О Ш К а сонце гумка гаряче солодка осліплює тягуча із променями з наклейками

Номер слайду 10

Е м п а т і я Суть методу – зробити незнайоме знайомим, а звичне чужим. В основі такої роботи лежить особистісне ототожнювання самого себе з ким або чим – небудь, уміння співпереживати об’єкту в цьому стані.

Номер слайду 11

“ Добре – Погано” Технологія проведення Називається об’єкт чи явище (ОЯ). Потрібно знайти в ньому якнайбільше позитивних і негативних сторін. Наприклад: Зима добре погано

Номер слайду 12

Прийоми фантазування Джанні Родарі

Номер слайду 13

Прийом “Кола по воді” Послідовність роботи. Вибрати слово – “камінь” (з 5 – 6 букв, без м’якого знака, без апострофа). Записати це слово в стовпчик. Написати поряд з кожною буквою будь–який іменник, який починається з даної букви. Наприклад: Щ – щука А – автобус С – сир Т – тигр Я – яблуня Скласти казку з використанням усіх слів.

Номер слайду 14

Прийоми фантазування 1. Біном фантазії. 2. Прийом “ Що потім?” 3. Прийом “Фантастичне продовження”. 4. Прийом “ Кит і кіт”.

Номер слайду 15

Прийоми фантазування 5. Прийом “Скляні чоловічки”. 6. Фантастичні гіпотези. 7. Вільне фантазування.

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Прийоми складання казок “Салат із казок” “Казки навиворіт” “Перебріхування казок”

Номер слайду 18

Використання описаних методів дає змогу моїм учням вчитися: захищати свою думку, наводити аргументи, докази, використовуючи при цьому свої знання й життєвий досвід; ставити запитання учителю й товаришам, з’ясовувати незрозуміле; рецензувати відповіді; самостійно виконувати завдання, розраховані на читання літератури, спостереження; знаходити не одне, а кілька самостійних рішень; практикувати вільний вибір знань, переважно пошукових і творчих; бути зацікавленим в колективній діяльності та сприяти творчим пошукам товаришів; розвивати зв’язне мовлення,мислення, уяву.

Номер слайду 19

Номер слайду 20

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ !

ppt
Додано
29 лютого 2020
Переглядів
2905
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку