Розвиток творчого потенціалу учнів. Підготувала: Черевко Н.І.
Номер слайду 2
Типи обдарованих учнів. Найкращий учень: усі його люблять,робить те,що йому кажуть;любить подобатись.
Номер слайду 3
Типи обдарованих учнів. Бунтівник:сперечається, з нимважко спілкуватися,часто в нього виникаєстан емоційного во-льового напруження, коли щось загрожує досягненню його мети.
Номер слайду 4
Типи обдарованих учнів. Підпільник:знає, що за обдарованістьне платять, а навпаки вимагають, тому прагне не вистрибувати, а бути як усі.
Номер слайду 5
Типи обдарованих учнів. Втікач:випадає зі шкільноїсистеми, не можепідлаштуватися до вимог викладачів.
Номер слайду 6
Типи обдарованих учнів. Двобічний:відстає або має фізичні вади;його розглядаютьяк слабкого, не помічаютьобдарованості.
Номер слайду 7
Типи обдарованих учнів. Цілеспрямований:незалежний,автономний,знає собі ціну,знає, чого хоче.
Номер слайду 8
Ознаки компетентності вчителя готовність учителя до інноваційної діяльності; здатність до подальшого само проектування, самовдосконалення.
Номер слайду 9
Чинники, від яких залежить професіоналізм: особисті здібності; мотивація до роботи; зміст роботи; умови життя; вплив колективу.
Номер слайду 10
Яким має бути сучасний учитель?Погляд учнів:учитель повинен матитакі основні риси:доброта та чуйність,уміння чітко та простопояснювати новий матеріал,
Номер слайду 11
Яким має бути сучасний учитель?Погляд учнів:розуміти йпідтримуватиу будь-якихситуаціях.
Номер слайду 12
Яким має бути сучасний учитель?Погляд батьків:учитель має бутивимогливим, справедливим,фахівцем своєїгалузі.
Номер слайду 13
Яким має бути сучасний учитель?Погляд суспільства:учитель має бути,насамперед,фахівцем та психологом.
Номер слайду 14
В. Сухомлинський:“Духовне життя дитини повноцінне тільки тоді, коли вона живе в світі гри, казки, музики, фантазії, творчості. Без цього вона немов засушена квітка”.