Презентація до уроку з теми "Що об'єднує і відрізняє голонасінні та покритонасінні рослини" інтегрованого курсу "Пізнаємо природу", 5 клас, автори Д.Біда та інші.
Що об'єднує і відрізняє голонасінні та покритонасінні рослини
Номер слайду 2
Особливості будови, життя, значення в природі й для людей голонасінних і покритонасінних (квіткових) рослин. ГОЛОНАСІННІЯка будовадерева, кущі;корені, стебло, листки (хвоя);утворюють після запилення в шишках насінини. Як живутьпоширені на суходолі по всій земній кулі;фотосинтезують;поширюються насінинами.
Номер слайду 3
Яке значенняростуть у більшості лісів;утворюють кисень під час фотосинтезу;виділяють речовини, які згубно впливають на мікроорганізми;деревину використовують як будівельний матеріал, у хімічній промисловості з неї отримують різні речовини;для виготовлення лікарських препаратів, наприклад, з деревини ялини отримують активоване вугілля;для озеленення як декоративні рослини
Номер слайду 4
Найчисленнішими за кількістю видів серед голонасінних є хвойні рослини, до яких належать сосна, ялина, ялівець, кипарис. Їхні голкоподібні листки називають хвоєю. Насіння в голонасінних рослин утворюється у видозміненому пагоні - шишці.
Номер слайду 5
ПОКРИТОНАСІННІ АБО КВІТКОВІЯка будовадерева, кущі, трав’янисті рослини;корені, пагін (стебло, листки, бруньки);утворюють квітки, з яких формується плід з насінинами. Як живутьпоширені на суходолі в нарізноманітніших умовах, у водоймах;фотосинтезують;поширюються насінинами
Номер слайду 6
Яке значенняджерело їжі для тварин; створюють умови для життя тварин, виділяють кисень;люди використовують у їжу як овочеві, плодово-ягідні, олійні, зернові рослини;використовують для годівлі свійських тварин;медоносні, з яких бджоли збирають пилок і нектар й переробляють на мед;у хімічні, харчовій, парфумерній промисловості з них отримують різні речовини; вирощують як декоративні рослини;деякі є бур’янами;є отруйні рослини