Презентація «Що об’єднує родину?» 2 клас

Про матеріал
Мета: • продовжувати формувати у дітей уявлення про сім'ю як спільноту рідних людей, про приналежність кожного учня до певної сім'ї; • розширити знання учнів про родинні цінності; • ознайомити дітей з поняттям «рід», «родина», «сім’я»; • пояснити, що сім’я це осередок збереження і зміцнення здоров’я; • збагачувати словниковий запас учнів відповідно до тематики тижня; • закріплювати вміння писати власні назви іменників з великої букви;; • активізувати пізнавальну діяльність дітей; • розвивати почуття гордості за сім'ю, критичне мислення, самостійне мислення, уяву, логічне мислення, доказове мовлення; зв’язне мовлення дітей, пам'ять, увагу, фантазію, навички вільного спілкування, дрібну моторику руки, каліграфічні навички письма; • виховувати в учнів розуміння свого місця в сім'ї, вчити шанувати й любити своїх батьків та інших членів родини, надавати їм посильну допомогу у веденні домашнього господарства; розвивати позитивне ставлення до рідної домівки; викликати у дітей бажання до ведення сімейних альбомів, календарів, збагачення й збереження родинних реліквій, бажання поважати один до одного, взаєморозуміння, вдячність, тактовність, щирість у спілкуванні з іншими.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Що об’єднує родину?ЯДС 2 класІнтегрована тема «Цінності»

Номер слайду 2

Очікуванні результати. Пояснює, які почуття пов’язують його / її з близькими людьми, висловлює припущення про те, чим вони зумовлені;- описує традиції своєї родини;- розповідає про те, що його / її вразило, схвилювало; переповідає події із власного життя, правильно вимовляючи й наголошуючи загальновживані слова;- ініціює спільні справи, ігри, розваги;- підтримує й ініціює діалог на теми, які викликають зацікавлення;- спостерігає за діалогом, де висловлюються різні погляди на предмет обговорення, підтримує одну з точок зору;- висловлює власні думки і почуття з приводу переглянутих простих медіатекстів (світлин);- порівнює рукотворні (штучні) об’єкти за певними властивостями;- пояснює, як використовувати штучні матеріали (пластмасу, гуму, скло, метал, папір) на основі їхніх властивостей; - пропонує способи повторного використання рукотворних об’єктів.

Номер слайду 3

Ранкова зустріч

Номер слайду 4

Мій настрій

Номер слайду 5

Розв’яжіть ребуси

Номер слайду 6

Сім’я Родина

Номер слайду 7

  «Асоціативний кущ»

Номер слайду 8

Тема уроку. Що об’єднує родину?

Номер слайду 9

Словникова робота Рід – одне або ряд поколінь , які пішли від одного предка. Сім’я – тато, мама, брат, сестра, ви. Родина – це група людей або рідня, що складається з батьків, дітей, онуків і близьких родичів.

Номер слайду 10

Вправа «Очікування» - Чи зацікавила вас тема уроку?- Про що хотіли б дізнатися?- Чого ви очікуєте від сьогоднішнього уроку? - Яким, на вашу думку, він має бути?- А якими на уроці мають бути діти?

Номер слайду 11

Заповнення щоденних новин. Дата …Місяць…Сьогодні…(день тижня). Який день тижня за порядком?Яка сьогодні погода?Опади…

Номер слайду 12

Вправа «Розкажи про свою родину» Робота в парах. - Мене звуть... (ім’я), але рідні називають мене...- У моїй родині... (кількість членів родини).- Разом ми часто…- Найбільше нам подобається...  

Номер слайду 13

Робота з підручником Частина 2 ( с. 9-10)

Номер слайду 14

Гра «Тік-так»□ Шанувати старших.□ Не дослухатися до порад членів родини.□ Виконувати свої обов'язки.□ Допомагати одне одному.□ Сваритися.□ Не слухати нікого.□ Піклуватися одне про одного.□ Робити, що заманеться.□ Разом відпочивати.□ Піклуватися про менших братиків і сестричок.□ Виконувати всі хатні справи разом.□ Вітати всіх зі святами, днем народження. 

Номер слайду 15

Фізкультхвилинка

Номер слайду 16

Гра “Хто з тобою бавиться?”- Хто частіше читає тобі?- Хто частіше читає з тобою?- Хто найчастіше ходить з тобою на прогулянку?- Хто найчастіше грає з тобою в рухливі ігри?- Кому ви любите допомагати?- З ким ви виконуєте домашні завдання?- З ким ви любите дивитись телевізор, ходити в кіно?

Номер слайду 17

життядружбародинахарчуванняприродаздоров’я Гра «Будівельники»

Номер слайду 18

Підсумок уроку

Номер слайду 19

Щоденник вражень. Робота в парах. Яке коріння, нема переводу. Є рід таке й насіння Який рід, такий і приплід.  У нашого роду буде й обід.   

Номер слайду 20

Щоденник вражень. Робота в парах. Яке коріння, нема переводу. Є рід таке й насіння Який рід, такий і приплід.  У нашого роду буде й обід.   

Номер слайду 21

Гра «Продовж речення»Дочка моєї мами – то …Найбільше ласкає свою дитину…Своїх онуків розуму навчає старенький …Твою матусю донечкою зве твоя …Син мого дідуся - …Дочка моєї бабусі – моя …Тато мого тата- …Онук чи онучка моєї бабусі - …

Номер слайду 22

Сім’я і родина – два слова єдиних Для будь-кого – радість життя. Сім’я – це затишок у рідній хатині, В ній кожний з нас – Боже дитя!

Номер слайду 23

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Попова Лідія Володимирівна
    Дякую за чудовий ресурс!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Касяновська Таня
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Рога Ольга Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
25 січня 2022
Переглядів
5289
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку